Practica IA con UX1A. As árbores de decisión. Chatbot (gal)

2024-04-16

Ilustrativo. Árbores de decisión.

Descrición: Contido interactivo para a construción de árbores de decisións no que o alumnado poderá crear as preguntas e posibles opcións de respostas. Este recurso ofrece a posibilidade de validar a árbore creada e de probala nun chatbot no que, a partir das respostas se chegará a unha ou outra conclusión.

Número de sesións estimadas: 1 ou 2 sesións. Recoméndase que se empregue unha sesión inicial para explicar ao alumnado como empregar a ferramenta e o seu potencial.

Idioma: Gallego.

• Ferramenta completa de creación de árbores de decisións.
  • Conversa cun chatbot sobre a árbore creada polo alumno ou alumna.
  • Posibilidade de exportar e importar árbores creadas anteriormente pola mesma persoa ou outras persoas, para poder probar no chatbot múltiples creacións.

• Practica IA con UX1A. Os patróns na IA (gal/es)
  • Practica IA con UX1A. Os algoritmos e os diagramas de fluxo (gal/es)
  • Practica IA con UX1A. Editor libre de diagramas de fluxo (gal/es)
  • Practica IA con UX1A. Os sensores (gal/es)

Practica IA con UX1A. As árbores de decisión. Chatbot (gal)

2024-04-16
Ilustrativo. Árbores de decisión.

Idioma: Gallego.

• Ferramenta completa de creación de árbores de decisións.
  • Conversa cun chatbot sobre a árbore creada polo alumno ou alumna.

• Practica IA con UX1A. Os patróns na IA (gal/es)
  • Practica IA con UX1A. Os algoritmos e os diagramas de fluxo (gal/es)
  • Practica IA con UX1A. Editor libre de diagramas de fluxo (gal/es)
  • Practica IA con UX1A. Os sensores (gal/es)

Arbol
Dirixido a alumnado de Educación Primaria (5º e 6º) e Educación Secundaria Obrigatoria (1º a 4º ESO) para adquirir e afondar nos conceptos básicos de intelixencia artificial.