Practica IA con UX1A. As árbores de decisión. Chatbot (es)

Visto: 0 veces
2024-04-16

Descrición: Contido interactivo para a construción de árbores de decisións no que o alumnado poderá crear as preguntas e posibles opcións de respostas. Este recurso ofrece a posibilidade de validar a árbore creada e de probala nun chatbot no que, a partir das respostas se chegará a unha ou outra conclusión.

Número de sesións estimadas: 1 ou 2 sesións. Recoméndase que se empregue unha sesión inicial para explicar ao alumnado como empregar a ferramenta e o seu potencial. 

Idioma: Castelán.

Practica IA con UX1A. As árbores de decisión. Chatbot (gal)

Visto: 0 veces
2024-04-16

Descrición: Contido interactivo para a construción de árbores de decisións no que o alumnado poderá crear as preguntas e posibles opcións de respostas. Este recurso ofrece a posibilidade de validar a árbore creada e de probala nun chatbot no que, a partir das respostas se chegará a unha ou outra conclusión.

Número de sesións estimadas: 1 ou 2 sesións. Recoméndase que se empregue unha sesión inicial para explicar ao alumnado como empregar a ferramenta e o seu potencial. 

Idioma: Gallego.

Practica IA con UX1A. Editor libre de diagramas de fluxo (es)

Visto: 0 veces
2024-04-16

Descrición: Ferramenta de uso libre para a creación de diagramas de fluxo. Incorpora ferramentas para que o alumnado poda crear os seus propios diagramas.

Número de sesións estimadas: Segundo criterio docente, dependendo dos coñecementos previos do alumnado e da profundidade coa que se queira traballar. 

Idioma: Castelán.

Outras características:

Practica IA con UX1A. Editor libre de diagramas de fluxo (gal)

Visto: 0 veces
2024-04-16

Descrición: Ferramenta de uso libre para a creación de diagramas de fluxo. Incorpora ferramentas para que o alumnado poda crear os seus propios diagramas.

Número de sesións estimadas: Segundo criterio docente, dependendo dos coñecementos previos do alumnado e da profundidade coa que se queira traballar. 

Idioma: Galego.

Outras características:

Practica IA con UX1A. Os algoritmos e os diagramas de fluxo (es)

Visto: 0 veces
2024-04-16

Descrición: Contido interactivo para aprender a elaborar algoritmos e construír diagramas de fluxo. Permite a comprensión do proceso de deseño co emprego de distintas formas para a creación de diferentes estruturas: bucles, condicións abertas e pechadas. 

Número de sesións estimadas: 1 sesión. 

Idioma: Galego.

Outras características:

Practica IA con UX1A. Os algoritmos e os diagramas de fluxo (gal)

Visto: 0 veces
2024-04-16

Descrición: Contido interactivo para aprender a elaborar algoritmos e construír diagramas de fluxo. Permite a comprensión do proceso de deseño co emprego de distintas formas para a creación de diferentes estruturas: bucles, condicións abertas e pechadas. 

Número de sesións estimadas: 1 sesión. 

Idioma: Galego.

Outras características:

Practica IA con UX1A. Os patróns na IA (es)

Visto: 0 veces
2024-04-16

Descrición: Contido interactivo no que o alumnado, agrupado en equipos de traballo, deberá clasificar as froitas que aparecen na pantalla de forma aleatoria, indicando para cada unha catro características esenciais. O obxectivo é que o resto dos grupos sexa capaz de identificar de que froita se trata sen ver o seu nome nin unha imaxe e comprender como a IA aprende e identifica mediante patróns.

Número de sesións estimadas: Segundo criterio docente, dependendo dos coñecementos previos do alumnado e da profundidade coa que se queira traballar. 

Practica IA con UX1A. Os patróns na IA (gal)

Visto: 0 veces
2024-04-16

Descrición: Contido interactivo no que o alumnado, agrupado en equipos de traballo, deberá clasificar as froitas que aparecen na pantalla de forma aleatoria, indicando para cada unha catro características esenciais. O obxectivo é que o resto dos grupos sexa capaz de identificar de que froita se trata sen ver o seu nome nin unha imaxe e comprender como a IA aprende e identifica mediante patróns.

Número de sesións estimadas: Segundo criterio docente, dependendo dos coñecementos previos do alumnado e da profundidade coa que se queira traballar.