Practica IA con UX1A. Os patróns na IA (gal)

Visto: 130 veces
Votos
Aínda sen votos

16/04/2024

Ilustrativo. Os patróns

Descrición: Contido interactivo no que o alumnado, agrupado en equipos de traballo, deberá clasificar as froitas que aparecen na pantalla de forma aleatoria, indicando para cada unha catro características esenciais. O obxectivo é que o resto dos grupos sexa capaz de identificar de que froita se trata sen ver o seu nome nin unha imaxe e comprender como a IA aprende e identifica mediante patróns.

Número de sesións estimadas: Segundo criterio docente, dependendo dos coñecementos previos do alumnado e da profundidade coa que se queira traballar. 

Outras características:

  • Contido introdutorio sobre patróns na IA.
  • Aleatorización das froitas que se mostran aos alumnos e alumnas.
  • Posta en común das características por cada equipo.
  • Reflexión guiada sobre como a intelixencia artificial saca patróns a partir de imaxes, empregando algoritmos para a toma de decisións e clasificación.

Contido relacionados:

  • Practica IA con UX1A. Os algoritmos e os diagramas de fluxo (gal/es)
  • Practica IA con UX1A. Editor libre de diagramas de fluxo (gal/es)
  • Practica IA con UX1A. As árbores de decisión. Chatbot (gal/es)
  • Practica IA con UX1A. Os sensores (gal/es)

Practica IA con UX1A. Os patróns na IA (gal)

Visto: 0 veces
Votos
Aínda sen votos
2024-04-16
Imaxe
Ilustrativo. Os patróns

Descrición: Contido interactivo no que o alumnado, agrupado en equipos de traballo, deberá clasificar as froitas que aparecen na pantalla de forma aleatoria, indicando para cada unha catro características esenciais. O obxectivo é que o resto dos grupos sexa capaz de identificar de que froita se trata sen ver o seu nome nin unha imaxe e comprender como a IA aprende e identifica mediante patróns.

Número de sesións estimadas: Segundo criterio docente, dependendo dos coñecementos previos do alumnado e da profundidade coa que se queira traballar. 

Outras características:

  • Contido introdutorio sobre patróns na IA.
  • Aleatorización das froitas que se mostran aos alumnos e alumnas.
  • Posta en común das características por cada equipo.
  • Reflexión guiada sobre como a intelixencia artificial saca patróns a partir de imaxes, empregando algoritmos para a toma de decisións e clasificación.

Contido relacionados:

  • Practica IA con UX1A. Os algoritmos e os diagramas de fluxo (gal/es)
  • Practica IA con UX1A. Editor libre de diagramas de fluxo (gal/es)
  • Practica IA con UX1A. As árbores de decisión. Chatbot (gal/es)
  • Practica IA con UX1A. Os sensores (gal/es)
Ficheiros relacionados
Arbol
Recursos relacionados
Categoría personalizada
Dirixido a alumnado de Educación Primaria (5º e 6º) e Educación Secundaria Obrigatoria (1º a 4º ESO) para adquirir e afondar nos conceptos básicos de intelixencia artificial.
Galego