Practica IA con UX1A. Editor libre de diagramas de fluxo (gal)

Visto: 68 veces
Votos
Aínda sen votos

2024-04-16

Ilustrativo. Editor libre

Descrición: Ferramenta de uso libre para a creación de diagramas de fluxo. Incorpora ferramentas para que o alumnado poda crear os seus propios diagramas.

Número de sesións estimadas: Segundo criterio docente, dependendo dos coñecementos previos do alumnado e da profundidade coa que se queira traballar. 

Idioma: Galego.

Outras características:

  • Dispoñibilidade de distintas formas para crear diagramas.
  • Posibilidade de descargar o diagrama creado.
  • Panel interactivo para uso individual ou en grupo.

Contidos relacionados:

  • Practica IA con UX1A. Os patróns na IA (gal/es)
  • Practica IA con UX1A. Os algoritmos e os diagramas de fluxo (gal/es)
  • Practica IA con UX1A. As árbores de decisión. Chatbot (gal/es)
  • Practica IA con UX1A. Os sensores (gal/es)
 

Practica IA con UX1A. Editor libre de diagramas de fluxo (gal)

Visto: 0 veces
Votos
Aínda sen votos
2024-04-16
imaxe
Ilustrativo. Editor libre

Descrición: Ferramenta de uso libre para a creación de diagramas de fluxo. Incorpora ferramentas para que o alumnado poda crear os seus propios diagramas.

Número de sesións estimadas: Segundo criterio docente, dependendo dos coñecementos previos do alumnado e da profundidade coa que se queira traballar. 

Idioma: Galego.

Outras características:

  • Dispoñibilidade de distintas formas para crear diagramas.
  • Posibilidade de descargar o diagrama creado.
  • Panel interactivo para uso individual ou en grupo.

Contidos relacionados:

  • Practica IA con UX1A. Os patróns na IA (gal/es)
  • Practica IA con UX1A. Os algoritmos e os diagramas de fluxo (gal/es)
  • Practica IA con UX1A. As árbores de decisión. Chatbot (gal/es)
  • Practica IA con UX1A. Os sensores (gal/es)
 
Ficheiros relacionados
Arbol
Recursos relacionados
Categoría personalizada
Dirixido a alumnado de Educación Primaria (5º e 6º) e Educación Secundaria Obrigatoria (1º a 4º ESO) para adquirir e afondar nos conceptos básicos de intelixencia artificial.