Music Factory unit 7

06/09/2024

Portada unidade 7

Music Factory é un proxecto interdisciplinar de oito unidades que abrangue o contido do curso completo da materia de Linguaxe Musical de 1º curso de Grao Elemental de Conservatorios en lingua inglesa.

Unidade 7

Discovering theory. Clasificación dos intervalos: ascendentes-descendentes, conxuntos-disxuntos, melódicos-harmónicos, simples-compostos - Unísono - 8ª alta e baixa - Acorde (maior e menor en recoñecemento auditivo) - Clasificación numérica dos intervalos.

Let's sing! Identificación dos sons mi e fa agudos en clave de sol en 2ª liña e outros dados. Lectura melódico-rítmica entoada en clave de sol en 2ª liña sen acompañamento e con acompañamento de instrumental típico (acordeón e balalica). Entoación da Escala Pentatónica. Cuestionarios. Pezas: Kalinka e Tideo.

Keeping the beat. Práctica rítmica e melódica das seguintes figuras en clave de sol en 2ª liña e en clave de fa en 4ª liña: catro semicorcheas e figuras dadas. Aplicación das sílabas rítmicas a motivos rítmicos. Cuestionarios. Pezas: melodías en compases binarios e cuaternarios.

Ear training. Reconocimiento auditivo de intervalos, acordes, motivos rítmicos, sons mi e fa agudos en clave de sol en 2ª liña, discriminación de notas erróneas.

Creative Lab. Improvisación guiada a través da interpretación con instrumentos Orff e de percusión de mans. Sustitución de figuracións rítmicas. Peza: Tideo. Identificación de motivos rítmicos a través das sílabas rítmicas.

Music around the world. Italia: Tiritomba. Coñecemento da peza e da letra.

Language training. Práctica oral e escrita do léxico desta unidade.

Assessment. Actividades de avaliación do alumnado relativas ós contidos desta unidade. Cuestionario de avaliación, reflexión persoal, rúbrica.

Documents. Rúbrica da proposta educativa, manual de uso, guía didáctica e autoría dos recursos empregados.

Music Factory unit 7

2024-09-06
Imaxe
Portada unidade 7

Unidade 7

Music around the world. Italia: Tiritomba. Coñecemento da peza e da letra.

Language training. Práctica oral e escrita do léxico desta unidade.