Music Factory unit 3

05/09/2024

Portada da unidade 3

Music Factory é un proxecto interdisciplinar de oito unidades que abrangue o contido do curso completo da materia de Linguaxe Musical de 1º curso de Grao Elemental de Conservatorios en lingua inglesa.

Unidade 3

Discovering theory. Anacruse - Frase musical (pregunta-resposta) - Repetición, imitación, variación e contraste - Coma de respiración.

Let's sing! Identificación dos sons re, fa e la en clave de sol en 2ª liña e outros dados. Lectura melódico-rítmica entoada en clave de sol en 2ª liña cos sons re, fa e la sen acompañamento e con acompañamento pianístico. Interiorización da anacruse. Seguimento melódico en audición interna. Cuestionarios. Peza: Peter Pan.

Keeping the beat. Práctica rítmica e melódica das seguintes figuras: branca, silencio de branca, negra, silencio de negra e dúas corcheas. Cuestionarios. Recoñecemento das ordenacións formais repetición, imitación, variación, contraste sobre as pezas dadas: My Doll, Twinkle, Twinkle Little Star, Piano Man, Canon.

Ear training. Recoñecemento auditivo dos sons re, fa e la en clave de sol en 2ª liña a través de diferentes exercicios.

Creative Lab. Improvisación guiada coas pezas Twinkle, Twinkle Little Star e Ode an die Freude. Traballo co instrumental Orff e con percusión con vasos.

Music around the world. Alemania: An de Freude (4º movemento da Novena Sinfonía de L. van Beethoven). Coñecemento da peza en diferentes estilos musicais e visualización do manuscrito.

Language training. Práctica oral e escrita do léxico desta unidade.

Assessment. Actividades de avaliación do alumnado relativas ós contidos desta unidade. Cuestionario de avaliación, reflexión persoal e rúbrica.

Documents. Rúbrica da proposta educativa, manual de uso, guía didáctica e autoría dos recursos empregados.

Music Factory unit 3

2024-09-05
Portada da unidade 3

Unidade 3

Language training. Práctica oral e escrita do léxico desta unidade.