Music Factory unit 4

05/09/2024

Portada unidade 4

Music Factory é un proxecto interdisciplinar de oito unidades que abrangue o contido do curso completo da materia de Linguaxe Musical de 1º curso de Grao Elemental de Conservatorios en lingua inglesa.

Unidade 4

Discovering theory. Cualidades do son - Indicacións de tempo: lento, adagio, andante, allegro, presto - Indicacións de agóxica: ritardando, accelerando, a tempo - Indicacións metronómicas - Ligadura de unión, punto, caldeirón – Compás de 3/4.

Let's sing! Identificación dos sons si e do agudos en clave de sol en 2ª liña e outros dados. Lectura melódico-rítmica entoada en clave de sol en 2ª liña cos sons si e do agudos sen acompañamento e con acompañamento de instrumental Orff. Seguimento melódico en audición interna. Cuestionarios. Peza: Panxoliña We wish you a Merry Christmas.

Keeping the beat. Práctica do compás de 3/4 e rítmica e melódica das seguintes figuras: branca ligada a negra e branca con punto de prolongación e figuras dadas. Identificación da figuración rítmica tratada nesta unidade en compás binario e ternario. Cuestionarios.

Ear training. Recoñecemento auditivo das indicacións de tempo e agóxica. Ordenamento auditivo de fragmentos melódicos. Pezas: First Noel e Jingle Bells.

Creative Lab. Interpretación con instrumentos Orff. Sustitución de figuracións rítmicas. Peza: Oh Susanna! Percusión de ostinatos rítmicos con vaso. Pezas dadas: Peter Pan e My Doll.

Music around the world. Austria: Stille Nacht (panxoliña). Coñecemento da peza en diferentes linguas.

Language training. Práctica oral e escrita do léxico desta unidade.

Assessment. Actividades de avaliación do alumnado relativas ós contidos desta unidade. Cuestionarios de avaliación, reflexión persoal, rúbrica.

Documents. Rúbrica da proposta educativa, manual de uso, guía didáctica e autoría dos recursos empregados.

Music Factory unit 4

2024-09-05
Portada unidade 4

Unidade 4

Language training. Práctica oral e escrita do léxico desta unidade.

Galego