Estática

ESTÁTICA

A flexibilidade estática a podemos comprobar nos estiramentos máis practicados, tamén chamados pasivos, que son aqueles en que mantemos os músculos e os tecidos conxuntivos en posicións fixas no punto máximo de elongación durante un período considerable de tempo, levando a articulación ao punto máis próximo ou alonxado ao límite da súa mobilidade(na que podemos manter a posición durante uns segundos). Ao permanecer na postura mencionada, os reflexos musculares detectarán a presión sobre os tecidos e axudarán a relaxarse. A práctica destes exercicios  favorece o aumento da amplitude do movemento e da propia modalidade das articulacións que precisan un bo estado da elasticidade.

ESTÁTICA OU DINÁMICA? estática ou dinámica? . .

Fotografías dunha alumna exercitando a flexibilidade nunha sesión de Educación Física .Licenza Creative Commons Recoñecemento Compartir igual 4.0

Podo considerar a miña condición da flexibilidade

Para esta alumna en concreto, todos os exercicios de flexibilidade amosados poden considerarse estáticos, pero para a maioria de nós ao menos dous deles non o serían, xa que non poderiamos manter a posición estática.

Pregunta 1

Sí, no meu caso, esta afirmación sería verdadeira ao menos no segundo e no cuarto exercicio.

Feito con eXeLearning (Nova ventá)