Que aprendemos? Pregunta 1. Como o interpretamos? Respostas Opción 1 Opción 2 Opción 3 Retroalimentación É un grupeto superior. Incorrecto Incorrecto Solución Correcto (Retroalimentación) Incorrecto (Retroalimentación) Incorrecto (Retroalimentación) Pregunta 2. Como interpretamos estas abreviacións? Respostas Opción 1 Opción 2 Opción 3 Retroalimentación Incorrecto Cada liña indica a figura. Incorrecto Solución Incorrecto (Retroalimentación) Correcto (Retroalimentación) Incorrecto (Retroalimentación) Pregunta 3. Que signo empregaríamos para abreviar unha parte dun compás que se repite? Respostas Opción 1 Opción 2 Opción 3 Retroalimentación Incorrecto Tamén se emprega se queremos repetir un compás completo. Incorrecto Solución Incorrecto (Retroalimentación) Correcto (Retroalimentación) Incorrecto (Retroalimentación) Pregunta 4. Cal sería o signo correcto? Respostas Opción 1 Opción 2 Opción 3 Retroalimentación Incorrecto É un mordente de dúas notas inferior. Incorrecto Solución Incorrecto (Retroalimentación) Correcto (Retroalimentación) Incorrecto (Retroalimentación) Pregunta 5. Como interpretamos esta abreviación? Respostas Opción 1 Opción 2 Opción 3 Retroalimentación Incorrecto Incorrecto Os números indícannos o tipo de grupo de valoración especial e as liñas as figuras que o forman. Solución Incorrecto (Retroalimentación) Incorrecto (Retroalimentación) Correcto (Retroalimentación)