Temporalización do REA
Esta unidade está pensada para realizar en 15 sesións e, segundo a programación didáctica de referencia publicada en PROENS para a materia de "Xeografía e Historia" de 1º de ESO, englóbase no segundo trimestre.
A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:
| Fase | Seccións | Para que? | Temporalización |
|---|---|---|---|
| 1. Unha viaxe no tempo | Unha viaxe no tempo | Sesión de motivación e presentación da tarefa. | 1 sesión |
| 2. Repasando o que xa sabemos | A que che soa? | Sesión de repaso de coñecementos previos | 1 sesión |
| 3. Coñecendo as civilizacións da Antigüidade |
3.1 Cando e onde?
3.2 Sociedade e economía
3.3 Relixión
3.4 Cultura e arte nas civilizacións antigas
|
Sesións dedicadas a ensinanza e asimilación dos contidos. Búscase que o alumnado participe de xeito activo no proceso de ensino-aprendizaxe e a reflexión consciente, especialmente para relacionar os contidos partindo dunha visión local ata o global. Inclúe actividades interactivas multinivel deseñadas para facilitar a comprensión dos contidos introducidos e preparar ao alumnado para a resolución do reto planeado na situación de aprendizaxe. |
7 sesións |
|
4. Remataches a túa viaxe: o reto final |
Reto final | Sesións dedicadas á realización do reto final na modalidade que escolla o alumnado. Preténdese que este reto sexa unha plasmación de todo o aprendido durante a unidade e que o alumnado sexa capaz de sintetizar de xeito coherente, claro e eficaz os coñecementos adquiridos. | 5 sesións |
| 5. Conclusión | De volta á casa | Sesión de reflexión e autoavaliación do proceso de ensino-aprendizaxe. | 1 sesión |