Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Na seguinte táboa recóllense os criterios de avaliación, os mínimos de consecución que se contemplan para cada criterio, os instrumentos de avaliación previstos e a súa ponderación tomando como referencia a proposta de PROENS

Códigos CA Criterios de avaliación (CA)  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación

Unidade didáctica (PROENS)

% (Orientación de PROENS)
CA2.7 Situar o nacemento e desenvolvemento de distintas civilizacións e situalas no espazo e no tempo, integrando os elementos históricos, culturais, institucionais e relixiosos que as conformaron, explicando a realidade multicultural xerada ao longo do tempo e identificando as súas achegas máis relevantes á cultura universal.
  • Distingue os principais trazos das civilizacións
  • Desenvolve as características básicas da civilización exipcia

PE (en PROENS)

7 e 8 70
CA2.6 Identificar, interpretar e analizar os mecanismos que regularon a convivencia e a vida en común ao longo da historia, desde a orixe da sociedade ás distintas civilizacións que se foron sucedendo, sinalando os principais modelos de organización social, política, económica e relixiosa que se foron xestando.
  • Coñece as bases do sistema social
8
CA1.1 Elaborar, expresar e presentar contidos propios en forma de esquemas, táboas informativas e outros tipos de formato mediante o desenvolvemento de estratexias de procura, selección e tratamento de información relativas a procesos e acontecementos relevantes do presente e do pasado.
  • É capaz de facer unha liña temporal simple
TI 7 e 8 30
CA3.5 Valorar a diversidade social e cultural, argumentando e intervindo en favor da inclusión, así como rexeitando e actuando en contra de calquera actitude ou comportamento discriminatorio baseado en estereotipos.
  • Identifica os prexuízos eurocentristas
7
CA2.5
Representar adecuadamente información histórica a través de diversas formas de representación gráfica, cartográfica e visual.
  • Elabora esquemas visuais sobre os contidos
8
CA3.7 Valorar, protexer e conservar o patrimonio artístico, histórico e cultural como fundamento da identidade colectiva local, autonómica, nacional, europea e universal, considerándoo un ben para o gozo recreativo e cultural e un recurso para o desenvolvemento dos pobos
  • Valora o legado material exipcio
8
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores 

Actividades e instrumentos empregados no REA

Na seguinte táboa concrétanse as actividades ou retos empregados no REA do alumnado en relación con cada criterio de avaliación, indicando en cada caso o instrumento de avaliación considerado.

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios/ Seccións do REA Instrumentos empregados
CA2.7 - Situar o nacemento e desenvolvemento de distintas civilizacións e situalas no espazo e no tempo, integrando os elementos históricos, culturais,
institucionais e relixiosos que as conformaron, explicando a realidade multicultural xerada ao longo do tempo e identificando as súas achegas máis relevantes á cultura universal.
  • Onde estamos? (Sección 3.1)
  • Repaso sobre as civilizacións (Sección 3.1)
  • Tarefa de síntese (Sección 3.2)
  • Pregunta Verdadeiro-Falso (Sección 3.2)
  • Completa (Sección 3.3)
  • Momifícate (Sección 3.3)
  • Pregunta Verdadeiro-Falso (Sección 3.3)
  • Relaciona (Sección 3.3)
  • Aprendemos a escribir xeroglíficos (Sección 3.4)
  • Reto final
  • Retroalimentación
  • Reto final (rúbrica)
CA1.1 - Elaborar, expresar e presentar contidos propios en forma de esquemas, táboas informativas e outros tipos de formato mediante o desenvolvemento de estratexias de procura, selección e tratamento de información relativas a procesos e acontecementos relevantes do presente e do pasado.
  • Tarefa coa liña do tempo (Sección 3.1)
  • Tarefa de síntese (Sección 3.2)
  • Comentario do poema de Li Bai (Sección 3.1)
  • Actividades de reflexión no Diario de aprendizaxe
  • Retroalimentación
  • Reto final (rúbrica)
CA3.5 - Valorar a diversidade social e cultural, argumentando e intervindo en favor da inclusión, así como rexeitando e actuando en contra de calquera actitude ou comportamento discriminatorio baseado en estereotipos.
  • Tarefa de síntese (Sección 3.2)
  • Retroalimentación
  • Reto final (rúbrica)
CA2.6 - Identificar, interpretar e analizar os mecanismos que regularon a convivencia e a vida en común ao longo da historia, desde a orixe da sociedade ás distintas civilizacións que se foron sucedendo, sinalando os principais modelos de organización social, política, económica e relixiosa que se foron xestando.
  • Tarefa de síntese (Sección 3.2).
  • Pregunta Verdadeiro-Falso (Sección 3.2)
  • Completa (Sección 3.3)
  • Momifícate (Sección 3.3)
  • Pregunta Verdadeiro-Falso (Sección 3.3)
  • Relaciona (Sección 3.3)
  • Retroalimentación
  • Reto final (rúbrica)
CA2.5 - Representar adecuadamente información histórica a través de diversas formas de representación gráfica, cartográfica e visual.
  • Tarefa coa liña do tempo (Sección 3.1)
  • Tarefa de síntese (Sección 3.2)
  • Retroalimentación
CA3.7 - Valorar, protexer e conservar o patrimonio artístico, histórico e cultural como fundamento da identidade colectiva local, autonómica, nacional, europea e universal, considerándoo un ben para o gozo recreativo e cultural e un recurso para o desenvolvemento dos pobos.
  • Aprendemos a escribir xeroglíficos (Sección 3.4)
  • Reto final
  • Retroalimentación
  • Reto final (rúbrica)

Feito con eXeLearning (Nova xanela)