Recursos do REA
| Recurso / Sección do REA | Ligazóns aos documentos (editable e PDF) |
|---|---|
|
Sumamos información. (Sección 2>>Le as noticias>>) |
|
|
Sumamos información. (Sección 2>> Os videoxogos galegos>>) |
|
|
Enlaces Web e documento de traballo (Sección 2>>Importancia de repasar>>Palabra, oración e texto>>) |
|
|
Esquema formación adxectivos (Sección 2>> Importancia de repasar >> Os substantivos e adxectivos) |
|
|
Esquema graos dos adxectivos (Sección 2>> Importancia de repasar >> Os substantivos e adxectivos) |
|
|
Esquema de adverbios e locucións adverbiais. (Sección 2>> Importancia de repasar >> Os verbos e adverbios) |
|
|
Creatividade ao poder: En equipo sempre mellor!(Sección 2>>Importancia de repasar>>Ortografía: signos de puntuación) |
|
|
Opción A: Cubre este modelo de táboa. (Sección 2>> Importancia de repasar>>Ortografía: signos de puntuación>>) |
|
|
Opción B: Fai un esquema no programa Canva. (Sección 2>>Importancia de repasar>> Ortografía: signos de puntuación>>) |
|
|
Actividade grupal (Sección 3 >> Temos un problema >> 3.1 Sabías que?) |
|
|
Esquema textos narrativos. (Sección 3 >> Temos un problema >> 3.2 Textos narrativos) |
Esquema textos narrativos. Arquivo Freemind. PDF |
|
Actividade multinivel (Sección 3 >> Temos un problema >> 3.2 Textos narrativos) |
|
|
Esquema textos descritivos (Sección 3 >> Temos un problema >> 3.3 Textos descritivos) |
Esquema textos descritivos. Arquivo Freemind. PDF |
|
Lista de Cotexo (Sección 3 >> Temos un problema >> 3.3 Textos descritivos>> Actividade multinivel. Opción C) |
|
|
Tarefa. Elabora unha infografía (Sección 3 >> Temos un problema >> 3.4 Diálogo) |
|
|
Esquema textos dialogados (Sección 3 >> Temos un problema >> 3.4 Diálogo) |
Esquema textos dialogados. Arquivo Freemind. PDF |
|
Esquema textos expositivos (Sección 3 >> Temos un problema >> 3.5 Textos expositivos) |
Esquema textos expositivos. Arquivo Freemind. PDF |
|
Esquema textos argumentativos (Sección 3 >> Temos un problema >> 3.6 Textos argumentativos) |
Esquema textos argumentativos. Arquivo Freemind. PDF |
|
Reto 1: Describir personaxes |
|
|
Reto 2: Descrición escenario |
|
|
Reto 3: Preparemos os diálogos e o contexto |
|
|
Reto final: Terminemos o reto: Presentámolo. |
|
|
Esquema final da unidade. (Sección 5. Conclusión) |
|
|
Resumo de contidos |
|
|
Diario de aprendizaxe do alumnado |