| CA2.1-Comprender o sentido de textos orais e multimodais sinxelos, recoñecendo o tema, as ideas principais e as mensaxes explícitas e implícitas, valorando o seu contido e os elementos non verbais e formais básicos. |
1. Sumamos información. (Sección 2>>Le as noticias>>)
2. Sumamos información. (Sección 2>> Os videoxogos galegos>>)
3. Actividade multinivel (Sección 3 >> Temos un problema >> 3.2 Textos literarios. Narración)
4. Lista desordernada (Sección 3 >> Temos un problema >> 3.4 Textos literarios. Diálogo)
5. Escoita e selecciona a resposta correcta. (Sección 3 >> Temos un problema >> 3.7 Repaso)
6. Ve o vídeo e identifica as respotas. (Sección 4 >> Comezamos coas personaxes >> Ve o vídeo e identifica as respotas)
|
1. Retroalimentación (Reflexiona).
2. Consulta de páxinas web.
3. Táboa de indicadores
4. Táboa de indicadores
5. Proba escrita
6. Retroalimentación
|
| CA2.3-Producir textos orais e multimodais de maneira autónoma, coherente e fluída, en contextos formais sinxelos e utilizando correctamente recursos verbais e non verbais básicos. |
Fai a presentación. Sección 4 >> Terminamos o reto: Presentamos o noso reto. |
1. Taboa de indicadores |
| CA2.5-Expresarse oralmente con coherencia para satisfacer necesidades de comunicación en diferentes situacións, cun vocabulario axeitado ao seu nivel a partir de experiencias e interaccións orais próximas. |
1. Opción C: Redacta e expón en voz alta un pequeno texto (Sección 2>>Importancia de repasar>>Ortografía: signos de puntuación)
2. Fai a presentación. Sección 4 >> Terminamos o reto: Presentamos o noso reto.
|
1. Exposición oral
2. Exposición oral
|
| CA3.2 -Comprender distintos tipos de textos en lingua galega valorando a lectura como medio para ampliar o vocabulario e como gozo persoal. |
1. Emparella (Sección 3 >> Temos un problema >> 3.7 Repaso) |
1. Proba escrita |
| CA3.3-Utilizar estratexias para a comprensión de textos de diversa índole en lingua galega identificando palabras clave e anticipando hipóteses. |
1. Selecciona. (Sección 3 >> Temos un problema >> 3.6 Textos literarios. Argumentación) |
1. Proba escrita |
| CA3.4-Analizar, de maneira autónoma, o contido e aspectos formais e non formais elementais de textos escritos e multimodais, valorando o seu contido, estrutura, calidade, fiabilidade e idoneidade en función do propósito de lectura. |
1. Actividade de encher ocos. (Sección 3 >> Temos un problema >> 3.1 Sabías que?)
2. Clasifica. (Sección 3 >> Temos un problema >> 3.2. Textos literarios. Narración)
3. Test SCORM. (Sección 3 >> Temos un problema >> 3.3. Textos literarios. Descrición)
4. Rosco. (Sección 3 >> Temos un problema >> 3.3. Textos literarios. Descrición)
5. Pregunta Verdadeiro-Falso. (Sección 3 >> Temos un problema >> 3.5. Textos literarios. Exposición)
6. Relaciona. (Sección 3 >> Temos un problema >> 3.5. Textos literarios. Exposición)
7. Selección múltiple. (Sección 3 >> Temos un problema >> 3.6 Textos literarios. Argumentación)
8. Relaciona. (Sección 3 >> Temos un problema>> 3.7 Repaso)
9. Sopa de letras. (Sección 3 >> Temos un problema>> 3.7 Repaso)
10. Clasifica adxectivos físicos e adxectivos psicolóxicos. (Sección 4>> Comezamos coas personaxes >> Clasifica)
|
1. Proba escrita
2. Proba escrita
3. Proba escrita
4. Proba escrita
5. Proba escrita
6. Proba escrita
7. Táboa de indicadores
8. Actividade interactiva
9. Actividade interactiva
10. Actividade interactiva
|
| CA3.6-Producir textos escritos e multimodais coherentes e adecuados, en distintos soportes, a partir do modelo discursivo que mellor responda a cada situación comunicativa, progresando na aplicación das normas gramaticais e ortográficas básicas ao servizo da cohesión textual e mobilizando estratexias, individuais ou grupais, de planificación, textualización, revisión e edición |
1.Actividade multinivel (Sección 2>>Importancia de repasar>>Palabra, oración e texto>>)
2. Opción C: Redacta e expón en voz alta un pequeno texto(Sección 2>>Importancia de repasar>>Ortografía: signos de puntuación)
3. Creatividade ao poder: En equipo sempre mellor!(Sección 2>>Importancia de repasar>>Ortografía: signos de puntuación)
4. Actividade grupal (Sección 3 >> Temos un problema >> 3.1 Sabías que?)
5. Lista desordenada. (Sección 3 >> Temos un problema >> 3.4 Textos literarios. Diálogo)
6. Preparamos os diálogos e o contexto (Sección 4 >> Comezamos coas personaxes)
7. Preparamos os diálogos e o contexto (Sección 4 >> Describimos o escenario)
8. Preparamos os diálogos e o contexto (Sección 4 >> Preparamos os diálogos e o contexto)
|
1. Proba escrita
2. Proba escrita
3. Táboa de indicadores
4. Táboa de indicadores
5. Proba escrita
6. Taboa de indicadores.
7. Taboa de indicadores.
8. Taboa de indicadores.
|
| CA3.8- Utilizar as bibliotecas da aula, do centro e as virtuais, comprendendo como se organizan e colaborando no seu coidado e mellora e interesarse por manter e ampliar unha biblioteca propia, tanto física como virtual, con textos variados da literatura galega. |
1. Actividade grupal (Sección 3 >> Temos un problema >> 3.1 Sabías que?)
2. Tarefa. Elabora unha infografía. (Sección 3 >> Temos un problema >> 3.4 Textos literarios. Diálogo)
|
1. Táboa de indicadores
2. Táboa de indicadores
|
| CA4.1-Desenvolver un proceso de investigación individual, sobre algún tema de interese, realizado de maneira autónoma que implique a localización, selección e contraste de información de distintas fontes, incluídas as dixitais citándoas e recreándoas mediante a adaptación creativa de modelos dados. |
1. Tarefa. Elabora unha infografía. (Sección 3 >> Temos un problema >> 3.4 Textos literarios. Diálogo) |
1. Táboa de indicadores |
| CA4.2- Compartir os resultados dun proceso de investigación sinxelo individual ou grupal, sobre algún tema de interese persoal ou ecosocial, realizado de maneira autónoma, ofrecendo información extraída de distintas fontes, citándoas e recreándoas de maneira creativa. |
1. Tormenta de ideas (Sección2 >> Activamos o que sabemos>> En equipo sempre mellor).
2. Debate en pequeno e gran grupo (Sección2>> Activamos o que sabemos>> En equipo sempre mellor).
3. Actividade grupal (Sección 3 >> Temos un problema >> 3.1 Sabías que?)
|
1. Exposición oral
2. Exposición oral
3. Táboa de indicadores
|
| CA4.3-Utilizar a biblioteca para localizar un libro determinado con seguridade e autonomía, aplicando as normas de funcionamento desta. |
Plan Lector (Sección 1 >> Plan Lector) |
1. Taboa de indicadores. |
| CA6.2- Producir en galego textos escritos e multimodais coherentes de relativa complexidade, en distintos soportes, seleccionando o modelo discursivo que mellor responda a cada situación comunicativa, progresando no uso das normas gramaticais e ortográficas e mobilizando estratexias sinxelas, individuais ou grupais, de planificación, redacción, revisión e edición. |
1. Creatividade ao poder: En equipo sempre mellor!(Sección 2>>Importancia de repasar>>Ortografía: signos de puntuación)
2. Opción A. Ordena a historia. (Sección 3 >> Temos un problema >> 3.2 Textos literarios. Narración)
3.Opción B. Idea principal e secundarias. (Sección 3 >> Temos un problema >> 3.2 Textos literarios. Narración)
4. Opción C. Inventa un final para a historia (Sección 3 >> Temos un problema >> 3.2 Textos literarios. Narración)
5. Ordena. (Sección 3 >> Temos un problema >> 3.2 Textos literarios. Narración)
6. Opción A. Ordena a descrición (Sección 3 >> Temos un problema >> 3.2 Textos literarios. Descrición)
7. Opción B. Arrastra os adxectivos. (Sección 3 >> Temos un problema >> 3.2 Textos literarios. Descrición)
8. Opción C. Fai a descrición (Sección 3 >> Temos un problema >> 3.2 Textos literarios. Narración)
|
1.Táboa de indicadores
2. Táboa de indicadores
3. Táboa de indicadores
4. Táboa de indicadores
5. Proba escrita
6. Proba escrita
7. Proba escrita
8. Lista de cotexo
|
| CA6.6-Aplicar os coñecementos sobre as categorías gramaticais e as regras de ortografía, tendo en conta aspectos diferenciais co castelán, para favorecer unha comunicación máis eficaz. |
1. Actividade en grupo. (Sección 2>>Importancia de repasar>>Palabra, oración, texto>>)
2. Verdadeiro ou falso. (Sección 2>>Importancia de repasar>> Palabra, oración, texto>>)
3. Sopa de letras. (Sección 2>>Importancia de repasar>>Palabra, oración, texto>>)
4. Recoñece substantivos e adxectivos.(Sección 2>> Importancia de repasar>>>)
5. Lista desordenada. (Sección2>> Importancia de repasar>> Os substantivos e os adxectivos: graos>>)
6. Completa cos adxectivos correctos. (Sección 2>> Importancia de repasar>>Os substantivos e os adxectivos: graos>>)
7. Busca adxectivos no rosco. (Sección 2>> Importancia de repasar>> Os substantivos e os adxectivos: graos>>)
8. Escribe os substantivos masculinos en singular das seguintes oracións. (Sección 2>> Importancia de repasar>> Os substantivos e os adxectivos: graos>>)
9. Escribe os substantivos femininos en plural das seguintes oracións. (Sección 2>> Importancia de repasar>> Os substantivos e os adxectivos: graos>>)
10. Graos do adxectivo 3 actividades para escoller. (Sección 2>> Importancia de repasar>>Os subtantivos e os adxectivos:graos.
11. Relaciona cada tarxeta co tipo de palabra que é. (Sección 2>>Importancia de repasar>>Os verbos e os adverbios>>)
12. Completa as seguintes oracións. (Sección 2>> Importancia de repasar>> Os verbos e os adverbios>>)
13. Clasifica os seguintes adverbios. (Sección 2>> Importancia de repasar>> Os verbos e os adverbios>>)
14. Opción A:Cubre este modelo de táboa. (Sección 2>> Importancia de repasar>>Ortografía:signos de puntuación>>)
15. Opción B: Fai un esquema no programa Canva. (Sección 2>>Importancia de repasar>>Ortografía signos de puntuación>>)
16. Relaciona os usos dos seguintes signos de puntuación. (Sección 2>> Importancia de repasar>>Ortografía: signos de puntuación>>)
17. Borráronse os signos de puntuación. (Sección 2>>Importancia de repasar>>Ortografía: signos de puntuación>>)
18. Rosco (sección 4 >> Describimos o escenario >> Rosco)
19. Sopa de letras (sección 4 >> Describimos o escenario >> Sopa de letras)
20. Sopa de letras (sección 4 >> Preparamos os diálogos e o contexto >> Sopa de letras)
|
1. Proba escrita
2. Actividade interactiva
3. Actividade interactiva
4. Actividade interactiva
5. Retroalimentación (comprobar)
6. Actividade interactiva
7. Actividade interactiva
8. Actividade interactiva
9. Actividade interactiva
10. Actividade interactiva
11. Actividade interactiva
12. Proba escrita
13. Actividade interactiva
14. Táboa de indicadores
15. Actividade interactiva
16. Táboa de indicadores
17. Actividade interactiva
18. Actividade interactiva
19. Actividade interactiva
20. Actividade interactiva
|