Temporalización do REA
Esta unidade está formada pola unidade didáctica 3 publicada en PROENS para a materia de Lingua Galega e Literatura de 6º de Primaria. En total está pensada para desenvolver ao longo de 16 sesións ao longo do primeiro trimestre.
A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:
| Fase | Seccións | Descrición do traballo a desenvolver | Temporalización |
|---|---|---|---|
|
1. A paisaxe encantada |
1.1 Un problema mundial 1.2 Aquí tamén pasa. 1.3 Todas e todos axudamos 1.4 O noso reto |
Sesión de motivación e presentación da tarefa. Presentación da problemática do tema central da contaminación e ODS 14 e 15. |
2 |
|
2. Activamos o que sabemos |
2.1 En equipo sempre é mellor 2.2 Sumamos información 2.3 Importancia de repasar |
Sesión de activación de coñecementos previos nesta e outras materias. |
2 |
|
3. Temos un problema |
3.1 Sabías que? 3.2 Textos literarios. Narración 3.3 Textos literarios. Descrición 3.4 Textos literarios. Diálogo 3.5 Textos literarios. Exposición 3.6 Textos literarios. Argumentación |
Sesións nas que se traballa para adquirir contidos importantes para conseguir o noso reto, ademais con actividades de busca de información e interactivas, para desenvolver de xeito oral ou escrito e facer o seguimento individual na guía de aprendizaxe. |
6 |
|
4. Imos polo reto |
4.1 Comezamos polas personaxes 4.2 Describamos o escenario 4.3 Preparemos os diálogos e o contexto 4.4 Terminamos o reto: Presentámolo 4.5 Contido extra: Probamos a facelo |
Sesións dirixidas á realización dos retos propostos, que pretenden a solución mediante o traballo en grupo, coa necesidade de concienciar á sociedade sobre o problema da contaminación. |
5 |
|
5. Conclusión |
5.1 Avaliándonos |
Sesión enfocada á presentación do produto final elaborado así como avaliación e coavaliación dos retos. |
1 |