Recursos do REA
| Recurso / Sección do REA | Ligazóns aos documentos (ODT e PDF) |
|---|---|
| Ler/escoitar unha nova sobre turismo masificado e facer un pequeno resumo. Actividades de colocar signos de puntuación para dar coherencia a textos narrativos/ Fase 2.1. | |
| Indagar sobre a biografía dun autor dun determinado xénero proposto.(pódese facer coincidir co/a homenaxeado/a das letras galegas.) Actividade de verdadeiro falso sobre unha serie de textos en prosa ou poesía./ Fase 2.2 | |
| Creación dunha obra de teatro na que se lle da voz aos personaxes e serve de práctica para o produto final./ Fase 3.2 | |
| Recoñecer distintos tipos de textos/videos en actividade fase 2 (formato, recursos empregados,...)/ Fase 2.2 | |
| Elaborar lenda sobre lugar que se promociona no tríptico. Aparece no produto final./ Fase 4 | |
| Ler texto descritivo nunha páxina de turismo e identificar determinantes./ Fase 2.1 | |
| Actividade sobre breve historia narrada oral video interactivo./ Fase 2.3 | Enlace |
| A partir dun relato de Rafael Dieste facer un resumo do texto./ Fase 3 | |
| Lectura de poemas, contos pequenos, capítulos de libros de autores galegos, previamente seleccionados.Lectura de produtos de obradoiros literarios noutros colexios. Obradoiros Literarios 5º Primaria./ Fase 2 | Enlace |
| Lectura de poemas, contos pequenos, capítulos de libros de autores galegos, previamente seleccionados.Lectura de produtos de obradoiros literarios noutros colexios. Obradoiros Literarios 5º Primaria. Actividades sobre unha lenda/ Fases 3.1 e 3.2 | |
| Actividade de procura información na biblioteca para realizar un debate literario co libro de Eli Ríos./ Fase 2.3 | |
| Actividade posterior a escoita da narración de Eli Ríos. Procura información na biblioteca o libre e realizar un debate./ Fase 2.3 | |
| Actividade de procurar información sobre os autores homenaxeados nas letras galegas./ Fase 3.1 | |
| Rexistro de lecturas feitas polo alumno nunha táboa persoal./ Fase 2 | |
| Procura información na biblioteca (traballo cooperativo)./ Fase 3.1 | |
| Creación dunha obra de teatro na que se lle da voz aos personaxes e serve de práctica para o produto final. escenificación dun diálogo entre un turista e unha persoa que rexenta un establecemento en Santiago./ Fase 3.2 | |
| Presentación dun poema e indicar o número de sílabas e o tipo de rima tendo 3 oportunidades de resposta (en fase 2 presentación previa dos conceptos de métrica e rima). Poema de Federico García Lorca Madrigal a Cibdá de Santiago. Chove en Santiago./ Fase 2.2 | |
| Actividade de identificar nun poema recursos literarios./ Fase 3.1 | |
| Actividade de analiza morfolóxicamente as seguintes palabras (pequeno resumo previo de que son cada palabra). Actividades de Repaso/ Fase 3.3 | |
| Recitar un poema dentro dunha obra de teatro que supón un traballo colaborativo e práctica para o produto final./ Fase 3.2 | |
| Expresar valoración sobre a escolma dos poemas./ Fase 3.1 | |
| Reto final/ Fase 4.0 | |
|
Reto 1: Actividade de produto final: elaboración do texto narrativo (lenda), o poema e as actividades de recomendación. Require unha revisión (coavaliación-titoría entre iguais)./ Fase 4.1 |
Rúbrica do reto |
|
Reto 2: Actividade de produto final: dentro do tríptico elaboración dun poema con temática sobre o turismo poñendo en valor aspectos como o respecto ao patrimonio, o turismo sostible.../ Fase 4.2 |
Rúbrica do reto |
|
Reto 3: Actividade de produto final gravación audacity: dentro do tríptico elaboración dun poema con temática sobre o turismo poñendo en valor aspectos como o respecto ao patrimonio, o turismo sostible, elaboración dun conto texto narrativo situado en Santiago e conxunto de actividades que se poden realizar en Santiago fóra das habituais.../ Fase 4.3 |
Rúbrica do reto |
|
Conclusión: Actividade de produto final gravación audacity: dentro do tríptico elaboración dun poema con temática sobre o turismo poñendo en valor aspectos como o respecto ao patrimonio, o turismo sostible.../ Fase 5 |
|
|
Resumo de contidos |
|
|
Diario de aprendizaxe do alumnado |