Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Este REA está formado polas unidades didácticas 4 e 5 publicadas en PROENS para a materia de Lingua Galega e Literatura de 5º de Educación Primaria. En total está pensado para desenvolver ao longo de 30 sesións ao longo do segundo trimestre. 

A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:

Fase Seccións Descrición do traballo a desenvolver Temporalización

1. É posíbel outro turismo?

(Mobilizar)

1. 1 Aquí non se pode vivir!

1.2 Aquí si podemos vivir!

1.3 Que podemos facer?

Pasaporte lector

Sesións de motivación e presentación da tarefa. Introdución das temáticas a desenvolver. 2 sesións

2. Que lembramos?

(Activar e recordar)

2. 1 A Narrativa

2.2 A poesía

2.3 Diferenzas evidentes?

Diario de aprendizaxe

Sesións de revisión e activación de coñecementos previos 4 sesións

3. Mans á obra!

(Explorar, revisar e estructurar)

3.1 Ter ideas nunca viu mal.
- Somos Poetas.
- Somos Narradores.
- Contamos lendas

3.2 Practicamos para o reto.

3.3 De repaso

Pasaporte lector

Diario de aprendizaxe

Sesións con actividades de busca de información e interactivas, para desenvolver de xeito oral ou escrito e facer o seguemento individual na guía de aprendizaxe. 10 sesións

4. Imos a polo reto

(Aplicar e comprobar)

4.1 Reto 1: Creación Narrativa

4.2 Reto 2: Creación Poética

4.3 Reto 3: Creación de textos informativos

4.4 Contido extra

Diario de aprendizaxe

Sesións dirixidas á realización dos retos finais propostos que son actividades de planificación, construción e aplicación dos novos aprendizaxes adquiridos. 12 sesións

5. Conclusión

(Concluír e comunicar)

5. 1 Presentamos o reto

5. 2 Avaliamos o reto

Diario de aprendizaxe

Sesións dirixidas á esposición e avaliación final dos produtos acadados, presentación do tríptico final e coavaliación da do resto de compañeiros.

2 sesións

Feito con eXeLearning (Nova xanela)