Saltar navegación

4. Valoración do proceso ensino aprendizaxe

Lista de cotexo para avaliar o proceso ensinanza aprendizaxe

Lista de cotexo para avaliar o proceso ensinanza aprendizaxe
 AcadadoNon acadado
Aprendizaxe do alumnado.A situación de aprendizaxe serviu para que o alumnado adquirira novas aprendizaxes. (1.43)A situación de aprendizaxe non foi axeitada e non axudou a adquirir novas aprendizaxes. (0)
Participación activa de todo o alumnado.Conseguiuse a participación activa de todo o alumnado, o avanzado axudaba ao que tiña dificultades nos grupos. (1.43)Non se conseguiu a participación activa de todas as persoas, houbo alumnado que non participou. (0)
OrganizaciónA organización foi axeitada para conseguir os obxectivos propostos. (1.43)A organización non foi axeitada ou houbo moita improvisación que fixo que a unidade non fora sistemática. (0)
Nivel de dificultadeO nivel de dificultade foi axeitado para o nivel do alumnado. (1.43)O nivel de dificultade foi excesivo ou inferior ó precisado, polo que a aprendizaxe non foi exitosa. (0)
Motivación.As actividades foron motivadoras, logrando que o alumnado fora activo na aprendizaxe. (1.43)As actividades non motivaron ao alumnado, creando indiferencia e desánimo. (0)
Medidas no currículo para alumnado con NEAE.Adoptáronse as medidas curriculares adecuadas para atender ao alumnado con NEAE. (1.43)As medidas curriculares para o alumnado con NEAE non foron axeitadas. (0)
Atención do profesorado.O profesorado atendeu de maneira axeitada as dúbidas que foron xurdindo no proceso. (1.43)Existían demasiadas dúbidas nos procesos e o profesorado non foi capaz de atendelas axeitadamente. (0)

CEDEC. Lista de cotexo para avaliar o proceso ensinanza aprendizaxe (CC BY-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova ventá

Feito con eXeLearning (Nova xanela)