Lista de cotexo para avaliar o proceso ensinanza aprendizaxe | | Acadado | Non acadado |
|---|
| Aprendizaxe do alumnado. | A situación de aprendizaxe serviu para que o alumnado adquirira novas aprendizaxes. (1.43) | A situación de aprendizaxe non foi axeitada e non axudou a adquirir novas aprendizaxes. (0) |
|---|
| Participación activa de todo o alumnado. | Conseguiuse a participación activa de todo o alumnado, o avanzado axudaba ao que tiña dificultades nos grupos. (1.43) | Non se conseguiu a participación activa de todas as persoas, houbo alumnado que non participou. (0) |
|---|
| Organización | A organización foi axeitada para conseguir os obxectivos propostos. (1.43) | A organización non foi axeitada ou houbo moita improvisación que fixo que a unidade non fora sistemática. (0) |
|---|
| Nivel de dificultade | O nivel de dificultade foi axeitado para o nivel do alumnado. (1.43) | O nivel de dificultade foi excesivo ou inferior ó precisado, polo que a aprendizaxe non foi exitosa. (0) |
|---|
| Motivación. | As actividades foron motivadoras, logrando que o alumnado fora activo na aprendizaxe. (1.43) | As actividades non motivaron ao alumnado, creando indiferencia e desánimo. (0) |
|---|
| Medidas no currículo para alumnado con NEAE. | Adoptáronse as medidas curriculares adecuadas para atender ao alumnado con NEAE. (1.43) | As medidas curriculares para o alumnado con NEAE non foron axeitadas. (0) |
|---|
| Atención do profesorado. | O profesorado atendeu de maneira axeitada as dúbidas que foron xurdindo no proceso. (1.43) | Existían demasiadas dúbidas nos procesos e o profesorado non foi capaz de atendelas axeitadamente. (0) |
|---|
CEDEC. Lista de cotexo para avaliar o proceso ensinanza aprendizaxe (CC BY-SA)
- Actividade
- Nome
- Data
- Puntuación
- Notas
- Reiniciar
- Imprimir
- Aplicar
- Nova ventá