Criterios de avaliación e mínimos de consecución
| Códigos CA | Criterios de avaliación | Mínimos de consecución |
Instrumentos de avaliación |
% (Orientacións de PROENS) |
| CA2.1 | Comprender o sentido de textos orais e multimodais sinxelos, recoñecendo o tema, as ideas principais e as mensaxes explícitas e implícitas, valorando o seu contido e os elementos non verbais e formais básicos. |
Identifica nun texto oído de 100/150 palabras o tema, as ideas principais e as mensaxes explícitas |
PE (Non incluída no REA) |
52 |
| CA3.2 | Comprender distintos tipos de textos valorando a lectura como medio para ampliar o vocabulario e como gozo persoal. | Expresa valoración persoal sobre un texto escrito seleccionado por el/ela mesmo/a. | ||
| CA3.3 | Utilizar estratexias para a comprensión lectora de textos de diversa tipoloxía, identificando palabras clave e anticipando hipóteses. |
Identifica palabras clave en textos breves. | ||
| CA3.4 | Analizar, de maneira progresivamente autónoma, o contido e aspectos formais e non formais elementais de textos escritos e multimodais, valorando o seu contido, estrutura, calidade, fiabilidade e idoneidade en función do propósito de lectura. |
Clasifica diferentes textos en función do contido e da presencia ou non de elementos paratextuais. |
||
| CA3.6 | Producir textos escritos e multimodais coherentes e sinxelos, en distintos soportes, a partir do modelo discursivo que mellor responda a cada situación comunicativa, progresando na aplicación das normas gramaticais e ortográficas básicas ao servizo da cohesión textual e mobilizando estratexias sinxelas, individuais ou grupais, de planificación, textualización, revisión e edición. |
Elabora un documento dixital con título, texto e imaxe, correctamente organizado. |
||
| CA6.2 | Producir textos escritos e multimodais coherentes de relativa complexidade, en distintos soportes, seleccionando o modelo discursivo que mellor responda a cada situación comunicativa, progresando no uso das normas gramaticais e ortográficas básicas e mobilizando, de maneira puntualmente acompañada, estratexias sinxelas, individuais ou grupais, de planificación, redacción, revisión e edición. |
Redacta textos escritos e multimodais con uso correcto e axeitado de adxectivos. | ||
| CA6.6 | Aplicar os coñecementos sobre as categorías gramaticais e as regras de ortografía, para favorecer unha comunicación máis eficaz. | Recoñece en textos os nomes e adxectivos. |
||
|
CA2.3 |
Producir textos orais e multimodais de maneira autónoma, coherente e fluída, en contextos formais sinxelos e utilizando correctamente recursos verbais e non verbais básicos. |
Expresa as súas ideas con claridade e vocabulario axeitado en situacións propostas na clase |
TI |
48 |
| CA2.3 | Producir textos orais e multimodais de maneira autónoma, coherente e fluída, en contextos formais sinxelos e utilizando correctamente recursos verbais e non verbais básicos. |
Expresa con claridade e vocabulario axeitado vivencias recentes. |
||
| CA3.8 | Utilizar, con certa autonomía, as bibliotecas da aula, do centro e as virtuais, comprendendo a súa organización e colaborando no seu coidado. Interesarse por manter e ampliar unha biblioteca propia, tanto física como virtual. | Utiliza correctamente clasificación na biblioteca na busca de libros por temática. |
||
| CA4.1 | Desenvolver un proceso de investigación individual, sobre algún tema de interese, realizado de maneira autónoma que implique a localización, selección e contraste de información de distintas fontes, incluídas as dixitais, mediante a adaptación creativa de modelos dados. |
Elabora un documento orixinal a partir de dúas fontes documentais diferentes. | ||
| CA4.2 | Compartir os resultados dun proceso de investigación sinxelo, individual ou grupal sobre algún tema de interese persoal ou ecosocial, realizado de maneira acompañada, que implique a localización, selección e contraste de información de distintas fontes incluídas as dixitais. |
Comunica e defende un texto multimodal elaborado a partir de información obtida noutros textos. | ||
| CA4.3 | Utilizar a biblioteca de aula e centro para localizar lecturas axeitadas ao seu gusto persoal e intereses, aplicando as normas básicas do seu funcionamento. | Recoñece as diferentes temáticas e a súa identificación e localización na biblioteca. | ||
| Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores | ||||