Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Códigos CA Criterios de avaliación Mínimos de consecución

Instrumentos de avaliación

% (Orientacións de PROENS)
CA2.1 Comprender o sentido de textos orais e
multimodais sinxelos, recoñecendo o tema, as ideas principais e as mensaxes explícitas e implícitas, valorando o seu contido e os elementos non verbais e formais básicos.
Identifica nun texto oído de 100/150
palabras o tema, as ideas principais e as mensaxes explícitas

PE

(Non incluída no REA)

52
CA3.2 Comprender distintos tipos de textos valorando a lectura como medio para ampliar o vocabulario e como gozo persoal. Expresa valoración persoal sobre un texto escrito seleccionado por el/ela mesmo/a.
CA3.3 Utilizar estratexias para a comprensión
lectora de textos de diversa tipoloxía, identificando palabras clave e anticipando hipóteses.
Identifica palabras clave en textos breves.
CA3.4 Analizar, de maneira progresivamente
autónoma, o contido e aspectos formais e non formais elementais de textos escritos e multimodais, valorando o seu contido, estrutura, calidade, fiabilidade e idoneidade en función do propósito de lectura.

Clasifica diferentes textos en función do contido e da presencia ou non de elementos paratextuais.

CA3.6 Producir textos escritos e multimodais
coherentes e sinxelos, en distintos soportes, a partir do modelo discursivo que mellor responda a cada situación comunicativa, progresando na aplicación das normas gramaticais e ortográficas básicas ao servizo da cohesión textual e mobilizando estratexias sinxelas, individuais ou grupais, de planificación, textualización, revisión e edición.

Elabora un documento dixital con título, texto e imaxe, correctamente organizado.

CA6.2 Producir textos escritos e multimodais
coherentes de relativa complexidade, en distintos soportes, seleccionando o modelo discursivo que mellor responda a cada situación comunicativa, progresando no uso das normas gramaticais e ortográficas básicas e mobilizando, de maneira puntualmente acompañada, estratexias sinxelas, individuais ou grupais, de planificación, redacción, revisión e edición.
Redacta textos escritos e multimodais con uso correcto e axeitado de adxectivos.
CA6.6 Aplicar os coñecementos sobre as categorías gramaticais e as regras de ortografía, para favorecer unha comunicación máis eficaz. Recoñece en textos os nomes e
adxectivos.

CA2.3

Producir textos orais e multimodais de maneira autónoma, coherente e fluída, en contextos formais sinxelos e utilizando correctamente recursos verbais e non verbais básicos.

Expresa as súas ideas con claridade e
vocabulario axeitado en situacións
propostas na clase

TI

48
CA2.3 Producir textos orais e multimodais de
maneira autónoma, coherente e fluída, en contextos formais sinxelos e utilizando correctamente recursos verbais e non verbais básicos.
Expresa con claridade e vocabulario
axeitado vivencias recentes.
CA3.8 Utilizar, con certa autonomía, as bibliotecas da aula, do centro e as virtuais, comprendendo a súa organización e colaborando no seu coidado. Interesarse por manter e ampliar unha biblioteca propia, tanto física como virtual. Utiliza correctamente clasificación na
biblioteca na busca de libros por
temática.
CA4.1 Desenvolver un proceso de investigación
individual, sobre algún tema de interese, realizado de maneira autónoma que implique a localización, selección e contraste de información de distintas fontes, incluídas as dixitais, mediante a adaptación creativa de modelos dados.
Elabora un documento orixinal a partir de dúas fontes documentais diferentes.
CA4.2 Compartir os resultados dun proceso de
investigación sinxelo, individual ou grupal sobre algún tema de interese persoal ou ecosocial, realizado de maneira acompañada, que implique a localización, selección e contraste de información de distintas fontes incluídas as dixitais.
Comunica e defende un texto multimodal elaborado a partir de información obtida noutros textos.
CA4.3 Utilizar a biblioteca de aula e centro para localizar lecturas axeitadas ao seu gusto persoal e intereses, aplicando as normas básicas do seu funcionamento. Recoñece as diferentes temáticas e a súa identificación e localización na biblioteca.
Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores 

Actividades e instrumentos empregados no REA

A continuación inclúese a relación dos criterios de avaliación das competencias específicas avaliadas neste recurso.

Criterios de avaliación Actividade ou exercicio (Sección do REA) Instrumento empregado
CA2.3 - Producir textos orais e multimodais de maneira autónoma, coherente e fluída, en contextos formais sinxelos e utilizando correctamente recursos verbais e non verbais básicos.

 Fase 5. "La unión hace la fuerza: Exposición de las infografías".

Rúbrica.
CA2.5 - Expresarse oralmente con coherencia para satisfacer necesidades de comunicación en diferentes situacións, cun vocabulario axeitado ao seu nivel a partir das experiencias e interaccións orais próximas.  Fase 5. "La unión hace la fuerza: Exposición de las infografías". Rúbrica.
CA3.8 - Utilizar, con certa autonomía, as bibliotecas da aula, do centro e as virtuais, comprendendo a súa organización e colaborando no seu coidado. Interesarse por manter e ampliar unha biblioteca propia, tanto física como virtual.

Fase 4. "Elaboramos una infografía".

Rúbrica.

CA4.1 - Desenvolver un proceso de investigación individual, sobre algún tema de interese, realizado de maneira autónoma que implique a localización, selección e contraste de información de distintas fontes, incluídas as dixitais, mediante a adaptación creativa de modelos dados.  Fase 4.  "Investiga uno de los siguientes titulares".

Rúbrica.

CA4.2 - Compartir os resultados dun proceso de investigación sinxelo, individual ou grupal sobre algún tema de interese persoal ou ecosocial, realizado de maneira acompañada, que implique a localización, selección e contraste de información de distintas fontes incluídas as dixitais.

Fase 5. "Cazabulos Club". Espazo para a verificación de bulos e dun repositorio de webs para contrastar información: Maldita Ciencia ou Maldito Bulo (portafolio en Agueiro ou ben na Aula Virtual do centro).

Rúbrica.
CA4.3 - Utilizar a biblioteca de aula e centro para localizar lecturas axeitadas ao seu gusto persoal e intereses, aplicando as normas básicas do seu funcionamento.  Fase 2. "Hipatia, la primera cazadora de bulos de la historia".

Rúbrica.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)