Temporalización do REA
Esta unidade está pensada para realizar en 16 sesións e, segundo a programación didáctica de referencia publicada en PROENS para a materia de "Lingua castelá e literatura" de 5º de primaria, englóbase no primeiro trimestre, como terceira unidade didáctica.
A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:
| Fase | Seccións | Para que? | Temporalización |
|
1. Mobilizar. |
1. "Cazando bulos" |
Sesións de motivación e presentación da tarefa de xeito que o alumnado teña interese por aprender. |
1 sesión. |
|
2. Activar. |
2. "Hipatia, la primera cazadora de bulos de la historia". |
Sesións de revisión e activación de coñecementos previos nesta e noutras materias, necesarias para a realización da tarefa. |
3 sesións. |
|
3. Explorar e estruturar. |
3. "La Tierra es plana". |
Sesións con actividades informativas e interactivas sobre os bulos (fake news), có obxectivo de reflexionar, deducir e completar o aprendido. |
4 sesións. |
|
4. Aplicar e comprobar. |
4. "A la caza del bulo" |
Sesións dirixidas á realización do reto proposto, amosando a asimilación das aprendizaxes adquiridas |
4 sesións. |
|
5. Concluir. |
5."Cazabulos Club". |
Sesión vinculada á síntese dos resultados obtidos nos retos da fase 4. Auto-reflexión, individual e en grupo, sobre a utilidade do aprendido e comunicación dos resultados ao resto do alumnado. |
4 sesións. |