Física e Química 2ºESO: OD2. De que está feita a materia?

Visto: 100 veces
Votos
Aínda sen votos

13/01/2021

A materia

Conxunto de 25 ODs de Física e Química de 2º ESO relacionados con contidos de matemáticas e bioloxía do mesmo curso, con actividades en galego e inglés e sobre mulleres científicas.

 

 

OD2. De que está feita a materia?
Obxectivos

  • Identificar sistemas materiais como substancias puras ou mesturas e valorar a importancia e as aplicacións de mesturas de especial interese.
  •  Aprender diferentes métodos de separación dos compoñentes dunha mestura, como filtración, cristalización, destilación, decantación, etc., empregando o material de laboratorio axeitado.
  •  Diferenciar os conceptos de disolución e substancia pura
  •  Coñecer diversas disolucións de importancia en bioloxía.
  •  Entender a expresión de magnitudes mediante porcentaxes.
  •  Manexar algunhas aplicacións das porcentaxes.
  •  Achegarnos á vida de Sylvia Earle e coñecer polo miúdo o seu traballo.

Breve resumo
Se nos fixamos en calquera das comidas que facemos ao día, veremos que entre os alimentos que consumimos temos unha grande diversidade: temos mesturas de substancias, coma o zume ou o café con leite, ou substancias puras coma o azucre. Tamén nos utensilios que manexamos temos diferentes materiais, coma porcelana... 
Nesta unidade trataremos de facer unha primeira aproximación á composición da materia, que continuaremos máis adiante estudando átomos e moléculas, xa que veremos que, un exame microscópico pon de manifesto que estas mesturas e materiais aínda que a simple vista a veces son ou presentan unha estrutura, revela máis diversidade da materia.

Física e Química 2ºESO: OD2. De que está feita a materia?

Visto: 0 veces
Votos
Aínda sen votos
2021-01-13
Imaxe
A materia

Conxunto de 25 ODs de Física e Química de 2º ESO relacionados con contidos de matemáticas e bioloxía do mesmo curso, con actividades en galego e inglés e sobre mulleres científicas.

 

 

OD2. De que está feita a materia?
Obxectivos

  • Identificar sistemas materiais como substancias puras ou mesturas e valorar a importancia e as aplicacións de mesturas de especial interese.
  •  Aprender diferentes métodos de separación dos compoñentes dunha mestura, como filtración, cristalización, destilación, decantación, etc., empregando o material de laboratorio axeitado.
  •  Diferenciar os conceptos de disolución e substancia pura
  •  Coñecer diversas disolucións de importancia en bioloxía.
  •  Entender a expresión de magnitudes mediante porcentaxes.
  •  Manexar algunhas aplicacións das porcentaxes.
  •  Achegarnos á vida de Sylvia Earle e coñecer polo miúdo o seu traballo.

Breve resumo
Se nos fixamos en calquera das comidas que facemos ao día, veremos que entre os alimentos que consumimos temos unha grande diversidade: temos mesturas de substancias, coma o zume ou o café con leite, ou substancias puras coma o azucre. Tamén nos utensilios que manexamos temos diferentes materiais, coma porcelana... 
Nesta unidade trataremos de facer unha primeira aproximación á composición da materia, que continuaremos máis adiante estudando átomos e moléculas, xa que veremos que, un exame microscópico pon de manifesto que estas mesturas e materiais aínda que a simple vista a veces son ou presentan unha estrutura, revela máis diversidade da materia.

Recursos relacionados
Galego