WebQuest: Semana da prensa

Aínda sen votos

28/04/2016

Semana da prensa

ODE do proxecto ”Iniciándonos nunha PDI a través de webquest” correspondentes aos elementos transversais do currículo de Educación Primaria. En "Semana da prensa" traballaremos: xornais principais de Galiza; tipos de xornais segundo o seu contido; seccións dun xornal; tipos de textos periodísticos; elementos dunha nova; o proceso de elaboración dun texto periodístico; e o xornal escolar como recurso para chegar á comunidade educativa.

WebQuest: Semana da prensa

Visto: 0 veces