Saltar navegación

Ferramentas para IA

Ferramentas para IA
Copilot. Ferramentas para IA (CC BY-SA)

 E se puideses dar os primeiros pasos na intelixencia artificial de forma sinxela e divertida? Pois aquí está a oportunidade! Non necesitas experiencia previa, só ganas de explorar e aprender.

A intelixencia artificial está en todas partes: dende recomendacións de películas ata aplicacións que melloran imaxes ou traducen idiomas. O mellor? Podes empezar a crear os teus propios proxectos con ferramentas accesibles e prácticas.

Vas descubrir como funcionan os cadernos de programación, onde escribir código será máis visual e intuitivo. Xogar con millóns de datos , organizando información como fan as enxeñeiras de datos. Modificar imaxes  tal e como fan as aplicacións de edición máis avanzadas. Aprender os fundamentos da IA , creando modelos intelixentes que toman decisións.Todo isto usando as librerías da IA.

Aquí non vas estudar teoría interminable. Aprenderás facendo, experimentando e vendo resultados case sen darte conta. Paso a paso, cun enfoque práctico e entretido, comezarás a comprender estas ferramentas ata que se convertan en aliadas.

 

Prepara o teu caderno… O futuro empeza agora!

  
  

Que e como vas a aprender?

   Que vas a aprender?

A través de este recurso e as súas actividades, aprenderás ...

  • A utilizar un caderno de programación.

  • A interactuar e usar as principais librerías creadas para a IA.

  • Como realizar a limpeza e procesamento previo dos datos nos proxectos de IA.

  • Os principais parámetros que definen o funcionamento de cada librería e o seu efecto na IA.

  • A visualizar e analizar os resultados dos proxectos de IA.

  • Como as máquinas aprenden , detectan patróns e fan predicións a través de diferentes métodos e librerías.

  • A adestrar o teu propio modelo de IA aplicándoo a problemas reais.

  • A reflexionar sobre o impacto da IA no mundo, aprendendo o mellor xeito de usala.

   Como vas a aprender?

Para conseguir todo o anterior...

Atoparás actividades prácticas en cada apartado como:

  • actividades de aprendizaxe dos conceptos básicos con:
    • experimentación e proba de algoritmos con cada librería.
    • proxectos guiados de deseño e proba de modelos de IA.
    • actividades adicionais e opcionais para afianzar e ampliar.
  • actividades reto para afondar e afianzar aprendizaxes con cada librería.

Por exemplo, analizarás por que un famoso gaña tanto, como predicir se vai chover, ensinaráslle a unha máquina a distinguir entre cans e gatos,  probarás o funcionamento dunha rede neuronal e deseñarás outra. Estas actividades axudaranche a conectar os conceptos con aplicacións reais.

Traballarás combinando actividades individuais e grupais:

  • Terás momentos de traballo individual e autónomo, nas actividades de aprendizaxe ou de ampliación
  • Experimentación de algoritmos ou xeneración de modelos de IA en pequeno grupo ou parella
  • Realizarás os retos de cada librería en pequeno grupo ou parella, para despós poñelo en común en gran grupo

Temporalización: As actividades que deberás realizar terán unha duración de entre 20 min  e  120 min  dependendo da complexidade

  • as actividades de aprendizaxe sobre conceptos básicos 20 min cada unha
  • a experimentación de algoritmos 30 min cada un
  • o reto final, 50 min salvo o 12 que será de 120 min

   Que e como se che vai a avaliar?

O proceso de avaliación incluirá...

Durante as actividades, irás comprobando o teu avance a medida que soluciones problemas e retos.

Autoavaliación: Poderás comprobar o teu avance, coa resolución das actividades de aprendizaxe e adicionais, e nos retos, coas rúbricas que usará o profesorado , isto axudarache a comprobar se estás alcanzando os obxectivos

Avaliación do profesorado:

  • Durante o proceso: avaliará o progreso mediante as  rúbricas , e realizará a retroalimentación 
  • Ó finalizar o ODE cualificará os retos 1,2,3,4,5  30% os retos 6,7,8,9,10  50%  e retos 11,12  20%.