Descrición:
Imos crear unha melodía utilizando a librería pitches.h. Nela xa veñen definidas as notas coa súa correspondente frecuencia. (Fai clic aquí para ver a correspondencia entre as notas e nomes)
Programa:

[tecnoloxia.org CC By-SA]
Na lapela do programa, incluímos a librería escribindo #include “pitches.h” ao principio. Despois, na función tone(pin, frecuencia, duración) ou tone(pin,frecuencia) no canto das frecuencias, escribimos o nome da nota que queremos. Por exemplo: tone(altofalante,NOTE_C4,300); ou tone(4,NOTE_G3);
|
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 |
#include "pitches.h" // Declaración de variables: const int pulsador = 2; const int altofalante = 4; int estado = 0; // Configuración: void setup() { pinMode(altofalante, OUTPUT); } // Programa: void melodia(){ tone(altofalante,NOTE_C4,300); delay(100); tone(altofalante,NOTE_G3,200); delay(100); tone(altofalante,NOTE_A3,300); delay(100); tone(altofalante,NOTE_G3,400); delay(100); tone(altofalante,NOTE_C4,300); delay(100); tone(altofalante,NOTE_D4,500); noTone(altofalante); } void loop() { estado = digitalRead(pulsador); if(estado == 1) { // Cando prememos o botón soa a melodía 3 veces for (int n=0;n<3;n++) { melodia(); delay(300); } } } |
Propostas:
- Varias melodías: Crea varias melodías diferentes mediante funcións. Temos varios pulsadores e cada un fai soar unha melodía diferente.