Arduíno

Ir a Arduíno en tecnoloxia.org

Array de LEDs e funcións

Descrición:

Para definir un conxunto de variables podemos utilizar un array:
tipo nome[nº de variables]={valor1, …, valor n}

Podemos utilizar un array para almacenar, por exemplo, os pins nos que están conectados os LEDs. Isto resulta interesante, por exemplo, se os pins nos que están conectados os LEDs non son consecutivos.

Programas:

1. Función luces

1. Función luces: Imos empregar unha función ou subrutina, que definiremos previamente. No noso caso chámase “luces”. Para definila usamos void luces() {…} Cando queiramos que se execute invocámola: luces ();

2. Ruleta de leds

2. Ruleta de leds: 5 LEDs se irán acendendo e apagando consecutivamente e volta a empezar. A persoa que xoga deberá premer no pulsador cada vez que se acenda o LED do medio, de cor verde (pin 11 no noso caso). No caso de acerto móstrase “Acertaches!” na consola e soará unha melodía. No caso de fallo móstrase “Fallaches” e soará outra melodía. Para ver como facer para que soe unha melodía bótalle unha ollada á sección “Xogando co son“. Neste caso conectamos un zumbador entre o pin 4 e a masa.

Simulación:

Propostas:

  1. Xogo de luces con funcións: Fai un xogo de luces creando varias funcións (por exemplo, acender e apagar os leds consecutivamente, acender e apagar varias veces, etc.). Despois fai un programa que inclúa estas funcións. Por exemplo, con varios pulsadores, cando prememos un pulsador determinado execútase unha función concreta.
  2. Ruleta mellorada. Podes mellorar o programa da ruleta engadindo novas accións. A) Engade máis LEDs, polo menos 9. Utiliza un array para definilos. B) Introduce variables para establecer un número máximo de intentos e para facer un contador co número de acertos en cada partida. Ao finalizar o xogo soa outra melodía diferente C) Fai que a medida que acertas o intervalo de tempo entre o acendido dos diferentes LEDs sexa menor, facendo o xogo máis difícil.
  3. Melodía: Mellora o programa Melodía “pitches” utilizando un array para definir as notas, e a función for para evitar repetir instrucións.