Proxecto "Lobos"
Indicadores de avaliación derivados dos criterios
- Valora a importancia da natureza na vida dos seres vivos.
- Entende a necesidade de coidar e protexer o medio ambiente.
- Diferenza a función dos textos literarios dos expositivos.
- É capaz de nomear dúas fontes diferentes de información.
- Amosa preferencias na elección de imaxes.
- Valora a fotografía como portadora de información fronte aos debuxos.
- Iniciase no uso de instrumentos de medida convencionais (metro).
- Iniciase no uso de instrumentos de peso convencionais (báscula).
- Transfire información da linguaxe oral á plástica.
- As súas representacións gráficas evolucionan a través da observación.
- Organízase en pequeno grupo para desenvolver actividades.
- Interactúa en pequeno grupo no proceso de escritura dun texto expositivo.
- Escoita con atención lecturas de textos de diversa tipoloxía.
- Nomea as características máis relevantes na morfoloxía dos lobos.
Licenciado baixo a Licenza Creative Commons Recoñecemento Compartir igual 4.0