Temporalización do REA
Esta situación de aprendizaxe, correspondente á unidade 3, está pensada para realizar en 20 sesións e, segundo a programación didáctica de referencia en PROENS para a materia de "Matemáticas" de 6º de EP, englóbase no primeiro trimestre.
A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:
| Fase | Seccións | Descrición do traballo a desenvolver | Temporalización |
|---|---|---|---|
|
Fase 1 "Entrando en la cocina" |
1.1. Encendiendo fogones 1.2. Cocinando objetivos 1.3. Diario de aprendizaje |
Sesións de motivación, presentación do reto e a súa relación coa materia. Primeira reflexión no diario de aprendizaxe. |
1 sesión |
|
Fase 2 "Eligiendo ingredientes" |
2.1. Materias primas 2.2. Comparando precios 2.3. Sumando precios 2.4. La lista de la compra 2.5. Diario de aprendizaje |
Sesións de recordar e utilizar os coñecementos xa obtidos sobre a suma e resta con números decimais, resolvendo actividades, tanto individuais como grupais e multinivel. Reflexión sobre os coñecementos. Resolución de desafíos relacionados cos números decimais, empregando suma e resta. Segunda reflexión individual e grupal no diario de aprendizaxe. |
4 sesións |
|
Fase 3 "Comprando y creando" |
3.1. Multiplica los gasos 3.2. Divide los gastos 3.3. Pon orden en las recetas 3.4. Reinventa tradiciones 3.5. Aprovecha las ofertas 3.6. Innova en el postre |
Adentrámonos nas operacións de multiplicación e división con números decimais. Así mesmo, relacionamos os contidos coa resolución e invención de problemas da vida cotiá. Propóñense actividades variadas, con exercicios, pequenos retos e resolución de problemas. Algunhas son individuais, en equipo ou multiniveladas. Terceira reflexión individual e grupal no diario de aprendizaxe. |
12 sesións |
|
Fase 4 "Recetas con estrellas" |
4. Recetas con estrellas 4.1. Evaluación del reto |
Desenvolvemento do recetario. Cuarta reflexión individual e grupal do diario de aprendizaxe. |
2 sesións |
|
Fase 5 "Exposición de recetas" |
5. Exposición de las recetas 5.2. Coevaluación 5.3. Diario de aprendizaje |
Nesta última fase lévase a cabo a exposición e avaliación do reto final. Engádese unha rúbrica de coavaliación do reto final. Última reflexión individual e grupal do diario de aprendizaxe. |
1 sesión |