Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación Unidade didáctica (Proens) % (Orientación de Proens)
CA1.1 - Elixir actitudes positivas ante novos retos matemáticos, tales como a perseveranza e a
responsabilidade, valorando o erro como unha oportunidade de aprendizaxe.
Mostar actitudes positivas ante retos matemáticos tales como o esforzo e a flexibilidade, valorando o erro como unha oportunidade de aprendizaxe. TI 3 5
CA1.5 - Formular conxecturas matemáticas sinxelas, investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada. Analizar conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e formación dos números decimais e as súas relacións, de forma pautada. TI 3 5
CA1.6 - Formular novos problemas sobre situacións cotiás que se resolvan matematicamente. Dar exemplos de problemas sobre situacións cotiás que se resolven matematicamente usando os números decimais. PE (Non incluída no REA) 3 20
CA1.7 - Empregar ferramentas tecnolóxicas adecuadas na investigación e resolución de problemas. Empregar a calculadora para resolver problemas relacionados co cálculo das operacións con números decimais. TI 3 5
CA4.1 - Autorregular as emocións propias e recoñecer algunhas fortalezas e debilidades, desenvolvendo así a autoconfianza ao abordar novos retos matemáticos. Autorregular as emocións propias e recoñecer algunhas fortalezas e
debilidades, desenvolvendo así a
autoconfianza ao abordar novos retos matemáticos relacionados cos números decimais
TI 3 5
CA4.4 - Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de
forma autónoma.
Obter posibles solucións dun problema con números decimais, seguindo algunha estratexia coñecida de forma autónoma. PE (Non incluída no REA) 3 20
CA4.5 - Formular conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada. Analizar conxecturas matemáticas
sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións dos números decimais de forma pautada.
PE (Non incluída no REA) 3 20
CA4.6 - Modelizar situacións da vida cotiá utilizando, de forma pautada, principios básicos do pensamento computacional. Automatiza situacións sinxelas da vida cotiá que se realicen paso a paso ou sigan unha rutina utilizando de forma pautada, principios básicos do pensamento computacional, para a resolución das situacións sobre números decimais. TI 3 5
CA6.1 - Autorregular as emocións propias e recoñecer algunhas fortalezas e debilidades, desenvolvendo así a autoconfianza ao abordar novos retos matemáticos. Identificar as emocións propias ao abordar novos retos matemáticos, relacionados cos números decimais, pedindo axuda só cando sexa necesario e desenvolvendo a auto-confianza. TI 3 10
CA6.8 - Comunicar en diferentes formatos as conxecturas e procesos matemáticos, utilizando linguaxe matemática adecuada. Explicar os procesos e ideas matemáticas, os pasos seguidos na resolución dun problema ou os resultados obtidos, nos problemas cos números decimais, utilizando unha linguaxe matemática axeitada en diferentes formatos. TI 3 5
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios/ Seccións do REA Instrumentos empregados
CA1.1 - Elixir actitudes positivas ante novos retos matemáticos, tales como a perseveranza e a responsabilidade, valorando o erro como unha oportunidade de aprendizaxe.

3.1. Multiplica los gastos / 3. Comprando y creando

3.2. Divide los gastos / 3. Comprando y creando

3.5. Aprovecha las ofertas / 3. Comprando y creando

TI

CA1.5 - Formular conxecturas matemáticas sinxelas, investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada.

2.1. Materia primas / 2. Eligiendo los ingredientes

2.2. Comparando precios / 2. Eligiendo los ingredientes

3.6. Innova con el postre / 3. Comprando y creando

TI

CA1.6 - Formular novos problemas sobre situacións cotiás que se resolvan matematicamente.

2.3. Sumando precios / 2. Eligiendo los ingredientes

2.4. La lista de la compra / 2. Eligiendo los ingredientes

3.4. Reinventa tradiciones / 3. Comprando y creando

Proba escrita (non incluída no REA)

CA1.7 - Empregar ferramentas tecnolóxicas adecuadas na investigación e resolución de problemas.

3.3. Pon orden en las recetas / 3. Comprando y creando

3.5. Aprovecha las ofertas / 3. Comprando y creando

TI

CA4.1 - Autorregular as emocións propias e recoñecer algunhas fortalezas e debilidades, desenvolvendo así a autoconfianza ao abordar novos retos matemáticos.

3.3. Pon orden en las recetas / 3. Comprando y creando

3.4. Reinventa tradiciones / 3. Comprando y creando

3.5. Aprovecha las ofertas / 3. Comprando y creando

TI

CA4.4 - Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma.

3.2. Divide los gastos / 3. Comprando y creando

3.5. Aprovecha las ofertas / 3. Comprando y creando

3.6. Innova con el postre / 3. Comprando y creando

Proba escrita (non incluída no REA)

CA4.5 - Formular conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada.

3.3. Pon orden en las recetas / 3. Comprando y creando

3.4. Reinventa tradiciones / 3. Comprando y creando

Proba escrita (non incluída no REA)

CA4.6 - Modelizar situacións da vida cotiá utilizando, de forma pautada, principios básicos do pensamento computacional.

3.3. Pon orden en las recetas / 3. Comprando y creando

3.5. Aprovecha las ofertas / 3. Comprando y creando

TI

CA6.1 - Autorregular as emocións propias e recoñecer algunhas fortalezas e debilidades, desenvolvendo así a autoconfianza ao abordar novos retos matemáticos.

3.4. Reinventa tradiciones / 3. Comprando y creando

¡A por la estrella! / 4. Recetas con estrellas

TI

CA6.8 - Comunicar en diferentes formatos as conxecturas e procesos matemáticos, utilizando linguaxe matemática adecuada.

¡A por la estrella! / 4. Recetas con estrellas

5. Exposición de recetas

TI

Feito con eXeLearning (Nova xanela)