Temporalización do REA
Esta unidade está formada pola unidade didáctica 4 publicada en PROENS para a materia de Lingua Galega e Literatura de 6º de Primaria. En total está pensada para desenvolver ao longo de 15 sesións ao longo do primeiro trimestre.
A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:
| Fase | Seccións | Descrición do traballo a desenvolver | Temporalización |
|---|---|---|---|
|
1. Contos con sentimento |
1.1 Emocións en palabras 1.2 Explorando as lendas 1.3 Presentamos o reto |
Sesión de motivación e presentación da tarefa. Introdución ao proxecto emocional e explicación do obxectivo final: crear un libro de historias baseadas en emocións, conectando cos ODS 3 e 4. |
2 |
|
2. Emocionámonos recordando |
2.1 Historias-emocións compartidas 2.2 Os textos literarios: orais e escritos |
Sesión de activación de coñecementos previos nesta e outras materias. |
3 |
|
3. Tecendo historias |
3.1 As pistas máxicas das historias 3.2 Palabras en harmonía 3.3 Os segredos da escritura 3.4 Aprendemos lendo |
Sesións nas que se traballa para adquirir contidos importantes para conseguir o noso reto, ademais con actividades de busca de información e interactivas, para desenvolver de xeito oral ou escrito e facer o seguimento individual na guía de aprendizaxe. |
4 |
|
4. Conseguiremos o reto |
4.1 Personaxes e escenario 4.2 Que sentimos! 4.3 Escribimos a nosa lenda 4.4 Unha lenda para todas e todos 4.5 Facemos un gran libro |
Sesións destinadas ao desenvolvemento do reto: traballo en grupo arredor dunha emoción concreta para analizar ou crear relatos narrativos que expresen emocións e se integren no libro das emocións (ODS 3 e 4). |
4 |
|
5. Conclusión |
Sesións destinadas á presentación, coavaliación e reflexión individual do traballo realizado e aprendizaxes acadadas. |
2 |