| Fala | Fala paseniño e con gran claridade. (4) | A maioría do tempo, fala paseniño e con claridade. (3) | Unhas veces fala paseniño e con claridade, pero outras acelérase e non se entende ben. (2) | Fala rápido ou detense demasiado á hora de falar. Ademais, a súa pronunciación non é boa. (1) |
|---|
| Vocabulario | Usa vocabulario apropiado para a audiencia. Aumenta o vocabulario da audiencia definindo as palabras que poderían ser novas para esta. (4) | Usa vocabulario apropiado para a audiencia. Inclúe 1-2 palabras que poderían ser novas para a maior parte da audiencia, pero non as define. (3) | Usa vocabulario apropiado para a audiencia. Non inclúe vocabulario que podería ser novo para a audiencia. (2) | Usa varias (5 ou máis) palabras ou frases que non son entendidas pola audiencia. (1) |
|---|
| Volume | O volume é o suficientemente alto para ser escoitado por todas as persoas da audiencia durante toda a presentación. (4) | O volume é o suficientemente alto para ser escoitado por todas as persoas da audiencia, polo menos o 90% do tempo. (3) | O volume é o suficientemente alto para ser escoitado por todas as persoas da audiencia, polo menos o 80% do tempo. (2) | O volume con frecuencia é moi débil para ser escoitado por todas as persoas da audiencia. (1) |
|---|
| Comprensión | O estudante pode contestar con precisión a case todas as preguntas formuladas sobre o tema polas súas compañeiras/os de clase. (4) | O estudante pode contestar con precisión a maioría das preguntas formuladas sobre o tema polos seus compañeiros/as de clase. (3) | O estudante pode contestar con precisión a unhas poucas preguntas formuladas sobre o tema polos seus compañeiros/as de clase. (2) | O estudante non pode contestar as preguntas formuladas sobre o tema. (1) |
|---|
| Postura do corpo e contacto visual | Á hora de falar, a postura e o xesto son moi adecuados. Mira a todas as persoas presentes con total naturalidade. (4) | A maioría do tempo, a postura e o xesto son adecuados e case sempre mira ás persoas presentes mentres fala. (3) | Algunhas veces mantén a postura e o xesto adecuados, e outras non. En ocasións mira ás súas compañeiras e compañeiros. (2) | Non mantén a postura e o xesto propios dunha exposición oral e, na maioría das veces, non mira ás persoas presentes. (1) |
|---|
| Contido | Demostra un completo entendemento do tema que expón. (4) | Demostra un bo entendemento do tema que expón. (3) | Demostra un bo entendemento de partes do tema que expón. (2) | Non parece entender moi ben o tema que expón. (1) |
|---|