Saltar navegación

3.2. Recursos e solucións do REA

Recursos do REA

Recurso / Sección do REA Ligazóns aos documentos (editable e PDF)
Diario de aprendizaxe

Diario de aprendizaxe. Formato editable.

Diario de aprendizaxe. Formato PDF.

Material descargable da unidade

Resumo de contidos. Formato editable.

Resumo de contidos. Formato PDF.

Recursos de avaliación do REA

Retos/ Sección do REA Ligazóns aos documentos editables Ligazóns aos documentos non editables

1.2. Asemblea no recreo

2.4. Exploramos

A axuda vai en camiño!

O dereitos dos nenos e das nenas

Táboa de indicadores. Elaborar un escrito

A axuda vai en camiño!

O dereitos dos nenos e das nenas

Táboa de indicadores. Elaborar un escrito

3.3. Vivimos en democracia

É a túa quenda

E sempre foi así?

Táboa de indicadores. Investigar e presentar 

E sempre foi así?

Táboa de indicadores. Investigar e presentar 

4.3. Contade as vosas ideas

A instancia

Táboa de indicadores. Elaborar unha instancia

Cómo o fixen?

Rúbrica para a autorreflexión da aprendizaxe durante o reto

A instancia

Táboa de indicadores. Elaborar unha instancia

Cómo o fixen?

Rúbrica para a autorreflexión da aprendizaxe durante o reto

5. Conclusión

Avalíaste

Rúbrica final

Rúbrica para a coavaliación do alumnado

Rúbrica final

Rúbrica para a coavaliación do alumnado

Valoración do traballo en equipo

Rúbrica para avaliar o traballo en equipo
 4 Excelente3 Satisfactorio2 Mellorable1 Insuficiente
Participación e colaboraciónTodas as persoas do equipo participaron activamente nas tarefas propostas e colaboraron axudando aos demais. (4)A maior parte das persoas do equipo participaron activamente nas tarefas propostas e colaboraron axudando aos demais. (3)A metade das persoas do equipo participou activamente nas tarefas propostas e colaboraron axudándose entre elas. (2)Só unha persoa do equipo (ou ningunha) participou de forma activa nas tarefas propostas e non houbo colaboración nin axuda entre elas. (1)
Distribución de tarefasAs tarefas repartíronse de forma equitativa entre todas as persoas do equipo. (4)A maior parte das tarefas repartíronse de forma equitativa entre todas as persoas do equipo. (3)Só a metade das tarefas repartíronse de forma equitativa entre todas as persoas do equipo. (2)Houbo un reparto moi desigual das tarefas entre as diferentes persoas do equipo. (1)
Integración entre as persoas do equipo Durante a realización das tarefas, as persoas do equipo expresaron libremente as súas opinións e puntos de vista, escoitaron as opinións dos demais e foron capaces de chegar a un consenso. (4)Durante a realización da maior parte das tarefas, as persoas do equipo expresaron as súas opinións con liberdade, escoitaron aos demais e foron capaces de chegar a un consenso. (3)Durante a realización das tarefas, só a metade das persoas do equipo expresou libremente as súas opinións, escoitou aos demais e lograron poñerse de acordo. (2)Durante a realización das tarefas, só unha persoa do equipo expresou a súa opinión, non houbo diálogo e impúxose a opinión dunha soa persoa. (1)
Asunción de funcións e responsabilidadesTodas as persoas do equipo exerceron moi ben as súas funcións e cumpriron á perfección as súas responsabilidades. (4)A maior parte das persoas do equipo exerceu as súas funcións e cumpriu coas súas responsabilidades. (3)Só a metade das persoas do equipo exerceu ben as súas funcións e cumpriu coas súas responsabilidades. (2)Só unha persoa do equipo (ou ningunha) exerceu ben as súas funcións e cumpriu coas súas responsabilidades. (1)

CEDEC. Rúbrica para avaliar o traballo en equipo (CC BY-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Lista de cotexo para o proceso ensino aprendizaxe

Lista de cotexo para avaliar o proceso ensino aprendizaxe
 ConseguidoNon conseguido
Aprendizaxe do alumnadoA situación de aprendizaxe serviu para que o alumnado adquirira novas aprendizaxes. (1)A situación de aprendizaxe non foi axeitada e non axudou a adquirir novas aprendizaxes. (0)
Participación activa de todo o alumnadoConseguiuse a participación activa de todo alumnado, o avanzado axudaba o que tiña dificultades nos equipos. (1)Non se conseguiu a participación activa de todas/os, houbo alumnado que non participou. (0)
Organización A organización foi axeitada para conseguir os obxectivos propostos. (1)A organización non foi axeitada ou houbo moita improvisación. (0)
Nivel de dificultadeO nivel de dificultade foi axeitado para o nivel do alumnado. (1)O nivel de dificultade foi excesivo ou inferior ao precisado, polo que a aprendizaxe non foi exitosa. (0)
Motivación As actividades foron motivadoras, logrando que o alumnado fose activo na aprendizaxe. (1)As actividades non motivaron o alumnado, creando indiferencia e desánimo. (0)
Medidas no currículo para alumnado con NEAEAdoptáronse as medidas curriculares adecuadas para atender o alumnado con NEAE. (1)As medidas curriculares para o alumnado con NEAE non foron axeitadas. (0)
Atención do profesoradoO profesorado atendeu de maneira axeitada as dúbidas que foron xurdindo no proceso (1)Existían demasiadas dúbidas nos procesos e o profesorado non conseguiu atendelas axeitadamente. (0)

Traducido e adaptado de CEDEC. Lista de cotexo para avaliar o proceso ensino aprendizaxe (CC BY-NC-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Ventana nova

Agora autoavalíate ti

Escala de autoavaliación sobre a creación dun mural
 123
Colaboración na elección do título do muralNon traballei en colaboración (1)Colaborei un pouco (2)Traballei de forma activa no grupo (3)
Sentinme a gusto traballando co equipo que me tocouNon me sentín a gusto (1)Sentinme pouco a gusto (2)Estiven moi ben, moi a gusto (3)
Acheguei ideas boas e escoitei aos meus compañeiros e compañeiras para chegar a un acordoNon acheguei ideas nin escoitei aos demais (1)acheguei algo (2)Propuxen boas ideas e escoite os demais (3)
Axudei e propuxen ideas para facer contidos con debuxos, imaxes, formas...Non axudei nada (1)Axudei pouco (2)Axudei moito ao meu grupo (3)
Recollín máis información externa pola miña conta.Non busquei nada (1)Busquei algunha información (2)Busquei moita información pola miña conta (3)
Propuxen melloras e acheguei soluciónsNon propuxen ningunha mellora (1)Propuxen algunha mellora (2)Propuxen boas melloras e solucións (3)
Estiven comprometido/a e con boa actitude co traballo en equipo e cos meus compañeiros e compañeiras.Nada (1)Pouco (2)Moito (3)

Proxecto cREAgal. Escala de autoavaliación sobre a creación dun mural (CC BY-NC-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Lista de cotexo da túa instancia

Completa a lista de cotexo marcando as casas correspondentes ás actividades rematadas.

%E9%B0%E6%EB%E2%F7%D5%F3%FF%F7%B0%A8%B0%D1%FD%E6%F7%F8%FD%B0%BE%B0%FB%F6%B0%A8%B0%A0%A2%A0%A7%AA%A3%A3%A3%A3%A7%A7%A6%BF%A3%A0%A2%B0%BE%B0%E6%FB%E6%FE%F7%B0%A8%B0%D1%FD%FC%E6%F7%E1%E6%F3%B2%E1%FD%F0%E0%F7%B2%F3%B2%E6h%F3%B2%FB%FC%E1%E6%F3%FC%F1%FB%F3%B0%BE%B0%E1%E7%F0%E6%FB%E6%FE%F7%B0%A8%B0%C4%F3%FE%FD%E0%F3%B2%FD%B2%E6%F7%E7%B2%E6%E0%F3%F0%F3%FE%FE%FD%B0%BE%B0%FE%F7%E4%F7%FE%E1%B0%A8%C9%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%DD%B2%FC%FD%FF%F7%B2%F6%FD%B2%F5%E0%E7%E2%FD%BE%B2%F7%FC%F6%F7%E0%F7%E8%FD%B2%F7%B2%F6%F3%E6%FD%E1%B2%FB%FF%E2%FD%E0%E6%F3%FC%E6%F7%E1%B2%FB%FC%F6%7F%F1%F3%FC%E1%F7%B2%F6%F7%B2%F4%FD%E0%FF%F3%B2%F1%FE%F3%E0%F3%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D3%E1%B2%E2%F3%FE%F3%F0%E0%F3%E1%B2%CE%B0%F7%EA%E2a%FC%CE%B0%B2%F7%B2%CE%B0%E1%FD%FE%FB%F1%FB%E6%F3%CE%B0%BE%B2%F7%E1%E6s%FC%B2%F7%FC%B2%FF%F3%FBh%E1%F1%E7%FE%F3%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%DC%FD%B2%F3%E2%F3%E0%E6%F3%F6%FD%B2%CE%B0%F7%EA%E2a%FC%CE%B0%B2%F3%E2%F3%E0%F7%F1%F7%B2%F1%FE%F3%E0%F3%FF%F7%FC%E6%F7%B2%F3%B2%E0%F3%E8a%FC%B2%E2%FD%FE%F3%B2%E3%E7%F7%B2%E1%F7%B2%F7%E1%F1%E0%FB%F0%F7%B2%F3%B2%FB%FC%E1%E6%F3%FC%F1%FB%F3%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%DC%FD%B2%F3%E2%F3%E0%E6%F3%F6%FD%B2%CE%B0%E1%FD%FE%FB%F1%FB%E6%F3%CE%B0%B2%F3%E2%F3%E0%F7%F1%F7%B2%F1%FE%F3%E0%F3%FF%F7%FC%E6%F7%B2%FD%B2%E3%E7%F7%B2%E3%E7%F7%E0%F7%E1%B2%E2%F7%F6%FB%E0%B2%FC%F3%B2%FB%FC%E1%E6%F3%FC%F1%FB%F3%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D3%FD%B2%F4%FB%FC%F3%FE%B2%F6%F3%B2%FB%FC%E1%E6%F3%FC%F1%FB%F3%BE%B2%F4%FB%F5%E7%E0%F3%B2%F3%B2%F6%F3%E6%F3%B2%F7%B2%F3%B2%F4%FB%E0%FF%F3%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D3%FD%B2%F4%FB%FC%F3%FE%B2%F6%F3%B2%FB%FC%E1%E6%F3%FC%F1%FB%F3%BE%B2%E4%F7%E1%F7%B2%F1%FE%F3%E0%F3%FF%F7%FC%E6%F7%B2%F3%B2%E3%E7%F7%FC%B2%E4%F3%FB%B2%F6%FB%E0%FB%EA%FB%F6%F3%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%CF%BE%B0%FA%F3%E1%DE%FD%F5%FD%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%E7%E0%FE%DE%FD%F5%FD%B0%A8%B0%B0%BE%B0%FA%F3%E1%D1%FD%FF%FF%E7%FC%FB%E6%EB%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%E7%E0%FE%D1%FD%FF%FF%E7%FC%FB%E6%EB%B0%A8%B0%B0%BE%B0%FA%F3%E1%D6%F7%F1%FD%E0%F3%E6%FB%E4%F7%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%E7%E0%FE%D6%F7%F1%FD%E0%F3%E6%FB%E4%F7%B0%A8%B0%B0%BE%B0%E1%F3%E4%F7%D6%F3%E6%F3%B0%A8%E6%E0%E7%F7%BE%B0%E7%E1%F7%E0%D6%F3%E6%F3%B0%A8%E6%E0%E7%F7%BE%B0%F4%FD%FD%E6%F7%E0%B0%A8%B0%B0%BE%B0%E7%E1%F7%C1%F1%FD%E0%F7%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%FF%E1%F5%E1%B0%A8%E9%B0%FF%E1%F5%D1%FD%FF%E2%FE%FB%E6%B0%A8%B0%D1%FD%FF%E2%FE%F7%E6%F3%F6%F3%E1%B0%BE%B0%FF%E1%F5%D6%FD%FC%F7%B0%A8%B0%D4%F7%FB%E6%FD%B0%BE%B0%FF%E1%F5%DB%FC%C2%E0%FD%F5%E0%F7%E1%E1%B0%A8%B0%D7%FC%B2%E2%E0%FD%F1%F7%E1%FD%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C7%FC%E0%F7%F3%FE%FB%E8%F7%F6%B0%A8%B0%DC%FD%FC%B2%F1%FD%FF%E2%FE%F7%E6%F3%F6%F3%B0%BE%B0%FF%E1%F5%E6%F3%E1%F9%DC%E7%FF%F0%F7%E0%B0%A8%B0%DCh%FF%F7%E0%FD%B2%F6%F7%B2%E6%F3%E0%F7%F4%F3%E1%B0%BE%B0%FF%E1%F5%DC%F3%FF%F7%B0%A8%B0%DC%FD%FF%F7%B0%BE%B0%FF%E1%F5%D6%F3%E6%F7%B0%A8%B0%D6%F3%E6%F3%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C1%F3%E4%F7%B0%A8%B0%D6%F7%E1%F1%F3%E0%F5%F3%E0%B0%BE%B0%FF%E1%F5%DE%FB%E1%E6%B0%A8%B0%FE%FB%E1%E6%F3%CD%F6%F7%CD%F1%FD%E6%F7%EA%FD%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C1%F1%FD%E0%F7%B0%A8%B0%C2%E7%FC%E6%E7%F3%F1%FBa%FC%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%E2%E7%FC%E6%FD%E1%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C2%FD%FB%FC%E6%B0%A8%B0%E2%E7%FC%E6%FD%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C0%F7%F0%FD%FD%E6%B0%A8%B0%C0%F7%FB%FC%FB%F1%FB%F3%E0%B0%BE%B0%FF%E1%F5%D6%F7%FE%F7%E6%F7%B0%A8%B0%C3%E7%F7%E0%F7%B2%FE%FB%FF%E2%F3%E0%B2%E6a%F6%FD%FE%FD%E1%B2%F1%F3%FF%E2%FD%E1%AD%B0%EF%EF
Navegador non compatible

Rúbrica autoavaliación

Le cada pregunta e puntúa cada criterio do 1 ao 3, sendo 1 non conseguido e 3 conseguido. Por favor, recorda ser sincero ou sincera.

Rúbrica investigación sobre unha muller senlleira
 Nivel 1Nivel 2Nivel 3
Fun quen de atopar a información necesaria na web indicadaSen dificultade (2.5)Con certa dificultade (1.75)Non fun capaz (1.50)
Fun quen de seleccionar a información relevante para o meu retoSen dificultade (2.5)Con certa dificultade (1.75)Non fun capaz (1.50)
Fun quen de transmitir ao grupo as aportacións que fixo esta muller á nosa sociedadeSi, transmitín correctamente (2.5)Si, aínda que podería mellorar cousas (1.75)Non souben explicar ben (1.50)
Considero que foi unha experiencia de aprendizaxe moi positivaSi, foi positiva (2.5)Nin positiva nin negativa (1.75)Non, foi negativa (1.50)

Proxecto cREAgal. Rúbrica investigación sobre unha muller senlleira (CC BY-NC-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Avalía a túa comunicación oral

Rúbrica para avaliar a exposición oral
 4 Excelente3 Satisfactorio2 Mellorable1 Insuficiente
FalaFala paseniño e con gran claridade. (4)A maioría do tempo, fala paseniño e con claridade. (3)Unhas veces fala paseniño e con claridade, pero outras acelérase e non se entende ben. (2)Fala rápido ou detense demasiado á hora de falar. Ademais, a súa pronunciación non é boa. (1)
VocabularioUsa vocabulario apropiado para a audiencia. Aumenta o vocabulario da audiencia definindo as palabras que poderían ser novas para esta. (4)Usa vocabulario apropiado para a audiencia. Inclúe 1-2 palabras que poderían ser novas para a maior parte da audiencia, pero non as define. (3)Usa vocabulario apropiado para a audiencia. Non inclúe vocabulario que podería ser novo para a audiencia. (2)Usa varias (5 ou máis) palabras ou frases que non son entendidas pola audiencia. (1)
VolumeO volume é o suficientemente alto para ser escoitado por todas as persoas da audiencia durante toda a presentación. (4)O volume é o suficientemente alto para ser escoitado por todas as persoas da audiencia, polo menos o 90% do tempo. (3)O volume é o suficientemente alto para ser escoitado por todas as persoas da audiencia, polo menos o 80% do tempo. (2)O volume con frecuencia é moi débil para ser escoitado por todas as persoas da audiencia. (1)
ComprensiónO estudante pode contestar con precisión a case todas as preguntas formuladas sobre o tema polas súas compañeiras/os de clase. (4)O estudante pode contestar con precisión a maioría das preguntas formuladas sobre o tema polos seus compañeiros/as de clase. (3)O estudante pode contestar con precisión a unhas poucas preguntas formuladas sobre o tema polos seus compañeiros/as de clase. (2)O estudante non pode contestar as preguntas formuladas sobre o tema. (1)
Postura do corpo e contacto visualÁ hora de falar, a postura e o xesto son moi adecuados. Mira a todas as persoas presentes con total naturalidade. (4)A maioría do tempo, a postura e o xesto son adecuados e case sempre mira ás persoas presentes mentres fala. (3)Algunhas veces mantén a postura e o xesto adecuados, e outras non. En ocasións mira ás súas compañeiras e compañeiros. (2)Non mantén a postura e o xesto propios dunha exposición oral e, na maioría das veces, non mira ás persoas presentes. (1)
ContidoDemostra un completo entendemento do tema que expón. (4)Demostra un bo entendemento do tema que expón. (3)Demostra un bo entendemento de partes do tema que expón. (2)Non parece entender moi ben o tema que expón. (1)

CEDEC. Rúbrica para avaliar a exposición oral (CC BY-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Solucións do REA

Podes atopar as solucións ás actividades propostas no REA na seguinte ligazón.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)