Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Códigos CA Criterios de avaliación (CA)  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación

Unidade didáctica (Proens)

% (Orientación de Proens)

CA1.1.

Utilizar recursos dixitais de acordo coas necesidades do contexto educativo de forma segura e eficiente, buscando información, comunicándose e traballando de forma individual, en equipo e en rede.

Utilizar determinados dispositivos e recursos dixitais de acordo co contexto.

TI

5

6

10

10

CA1.2.

Formular preguntas e realizar predicións razoadas sobre o medio natural, social ou cultural, mostrando e mantendo a curiosidade.

Amosar curiosidade polo medio natural, social e cultural máis próximo.

TI

5

6

10

10

CA1.3.

Buscar, seleccionar e contrastar información, de diferentes fontes seguras e fiables, usando os criterios de fiabilidade de fontes, adquirindo léxico científico básico, utilizándoa en investigacións relacionadas co medio natural, social e cultural.

Realizar actividades no contexto da comunidade escolar de forma cooperativa.

TI

5

6

10

10

CA1.4.

Realizar experimentos guiados, utilizando diferentes técnicas de indagación e modelos, empregando de forma segura os instrumentos e dispositivos apropiados, realizando observacións e medicións precisas e rexistrándoas correctamente.

Participar en experimentos guiados e no rexistro dos datos correspondentes.

TI

5

10

CA2.4.

Participar con actitude emprendedora na procura, no contraste e na avaliación de propostas para afrontar problemas ecosociais, buscar solucións e actuar para a súa resolución, a partir da análise crítica das causas e consecuencias da intervención humana na contorna.

Identificar relacións entre a vida social e política xeral e a contorna próxima.

TI

5

10

CA4.4.


Promover actitudes de igualdade de xénero e condutas non sexistas, analizando e contrastando diferentes modelos na nosa sociedade.



Recoñecer actitudes non igualitares nos medios de comunicación.

TI

5

10

CA3.2.

Promover actitudes de igualdade de xénero e condutas non sexistas, analizando e contrastando diferentes modelos na nosa sociedade.

Valorar positivamente as accións que fomentan a igualdade de xénero e as conductas non sexistas.

TI

5

6

5

10

CA3.1.

Analizar os procesos xeográficos, históricos e culturais que conformaron a sociedade actual, valorando a diversidade etnocultural ou afectivosexual e a cohesión social, e mostrando empatía e respecto por outras culturas e a igualdade de xénero.

Coñecer as características básicas da sociedade na actualidade, aceptando a diversidade cultural.

PE (Non incluidas)

5

6

15

20

CA3.3.

Resolver de forma pacífica e dialogada os conflitos, promovendo unha interacción respectuosa e equitativa a partir da linguaxe inclusiva e non violenta e explicando e exercitando as principais normas, dereitos, deberes e liberdades que forman parte da Constitución española e da Unión Europea, e coñecendo a función que o Estado e as súas institucións desempeñan no mantemento da paz, da seguridade integral cidadá e no recoñecemento das vítimas da violencia

Coñecer as funcións das institucións e levar a cabo unha resolución pacífica dos conflitos.

PE (Non incluidas)

5

6

10

20

CA3.4.

Explicar o funcionamento xeral dos órganos de goberno do concello, das comunidades autónomas, do Estado español e da Unión Europea, valorando as súas funcións e a xestión dos servizos públicos para a cidadanía.

Expoñer as principais funcións das diversas institucións existentes.

PE (Non incluidas)

5

6

10

20

Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores 

*As probas escritas terán que ser realizadas por parte dos mestres ou mestras que empreguen este REA. 

Actividades e instrumentos empregados no REA

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios/ Seccións do REA  Instrumentos empregados

CA1.1. Utilizar recursos dixitais de acordo coas necesidades do contexto educativo de forma segura e eficiente, buscando información, comunicándose e traballando de forma individual, en equipo e en rede.

Fai un mural sobre os dereitos da infancia / 3.2. Un mundo xusto para todos e todas

Practica xogando sobre a UE / 3.4. Navega con seguridade e eficacia

Escolle a resposta correcta! / 3.4. Navega con seguridade e eficacia

Ti elixes! / 3.4. Navega con seguridade e eficacia

TI

CA1.2. Formular preguntas e realizar predicións razoadas sobre o medio natural, social ou cultural, mostrando e mantendo a curiosidade.

A entrevista / 3.6. Quen manda aquí

Como melloraría o meu cole? / 4.2. Misión comisión

TI

CA1.4. Realizar experimentos guiados, utilizando diferentes técnicas de indagación e modelos, empregando de forma segura os instrumentos e dispositivos apropiados, realizando observacións e medicións precisas e rexistrándoas correctamente.

Organigrama do cole. Opción A, B e C. / 3.6. Quen manda aquí

Como melloraría o meu cole? / 4.2. Misión comisión

TI

CA1.3. Buscar, seleccionar e contrastar información, de diferentes fontes seguras e fiables, usando os criterios de fiabilidade de fontes, adquirindo léxico científico básico, utilizándoa en investigacións relacionadas co medio natural, social e cultural.

Os dereitos dos nenos e das nenas / 2.4. Exploramos

A entrevista / 3.6. Quen manda aquí

Un equipo moi completo / 3.6. Quen manda aquí

Organigrama do cole. Opción A, B e C. / 3.6. Quen manda aquí

TI

CA3.2. Promover actitudes de igualdade de xénero e condutas non sexistas, analizando e contrastando diferentes modelos na nosa sociedade.

Verdadeiro ou falso / 3.2. Un mundo xusto para todos e todas

TI

CA4.4. Promover actitudes de igualdade de xénero e condutas non sexistas, analizando e contrastando diferentes modelos na nosa sociedade.

E sempre foi así / 3.3. Vivimos en democracia

TI

CA3.1. Analizar os procesos xeográficos, históricos e culturais que conformaron a sociedade actual, valorando a diversidade etnocultural ou afectivosexual e a cohesión social, e mostrando empatía e respecto por outras culturas e a igualdade de xénero.

As linguas cooficiais de España / 2.1. É  túa quenda

Palabras amigas / 2.1. É a túa quenda

Xogo da diversidade cultural: verdadeiro ou falso / 2.1. É a túa quenda

A bandeira e o escudo de Galicia / 2.3. A organización política da túa comunidade

Que din os rumosos / 2.3. A organización política da túa comunidade

É a túa quenda. Opcións A, B e C. / 3.1. Diversidade cultural en España

PE (Non incluidas)

CA3.3. Resolver de forma pacífica e dialogada os conflitos, promovendo unha interacción respectuosa e equitativa a partir da linguaxe inclusiva e non violenta e explicando e exercitando as principais normas, dereitos, deberes e liberdades que forman parte da Constitución española e da Unión Europea, e coñecendo a función que o Estado e as súas institucións desempeñan no mantemento da paz, da seguridade integral cidadá e no recoñecemento das vítimas da violencia.

Asemblea no recreo / 1.2. Asemblea no recreo

A axuda vai en camiño / 1.2. Asemblea no recreo

Un libro moi importante / 2.2. Dereitos e deberes da cidadanía

Dereitos e deberes / 2.2. Dereitos e deberes da cidadanía

Quen pode axudar? / 2.4. Exploramos

Verdadeiro ou falso / 3.2. Un mundo xusto para todos e todas

 Creación do Consello da Infancia / 4. O Consello da Infancia

  A instancia / 4.3. Contade as vosas ideas

PE (Non incluidas)

CA2.4. Participar con actitude emprendedora na procura, no contraste e na avaliación de propostas para afrontar problemas ecosociais, buscar solucións e actuar para a súa resolución, a partir da análise crítica das causas e consecuencias da intervención humana na contorna.

Asemblea no recreo / 1.2. Asemblea no recreo

A axuda vai en camiño / 1.2. Asemblea no recreo

Quen pode axudar? / 2.4. Exploramos

 Creación do Consello da Infancia / 4. O Consello da Infancia

Como melloraría o meu cole? / 4.2. Misión comisión

TI

CA3.4. Explicar o funcionamento xeral dos órganos de goberno do concello, das comunidades autónomas, do Estado español e da Unión Europea, valorando as súas funcións e a xestión dos servizos públicos para a cidadanía.

O goberno local / 2.3. A organización política da túa cidade

A organización política de España. Opcións A, B e C / 2.3. A organización política do teu país

Completa sobre a democracia / 3.3. Vivimos en democracia

PE (Non incluidas)

Feito con eXeLearning (Nova xanela)