Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Esta unidade está pensada para ser realizada en 18 sesións, segundo a programación didáctica de referencia publicada en PROENS e, segundo a programación didáctica de referencia publicada en PROENS  para a materia de Ciencias Sociais de 6º de educación primaria, englóbase entre o primeiro e o segundo trimestre.

A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:

Fase Seccións Descrición do traballo a desenvolver Temporalización

1. Viaxamos no tempo?

(Descubrir)

1.1. Atréveste?
  • Lectura de motivación e presentación do reto final. 
  • Que aprenderás nesta unidade.
  • Contextualización da aventura.
2 sesións
1.2. Facemos a equipaxe?
  • Contextualización da aventura, e facemos unha pequena reflexión.
1.3. Como o faremos?
  • Explicación xeral de tarefas para acadar o reto.
  • Reflexión sobre o traballo realizado.

2. Exploramos o mundo!

(Lembrar)

2.1. Climatoleamos!
  • Contextualización da viaxe.
  • Lembramos coñecementos previos.
1 sesión
2.2. Rumbo as zonas climáticas
  • O ciclo da auga.
  • Creación de grupos de traballo.
  • Investigamos as grandes zonas climáticas.
1 sesión
2.3. A Conta Atrás
  • Posta en común das zonas climáticas.
  • Reflexión sobre o traballo realizado.
1 sesión

3. Saltando no Planisferio

(Aprender)

3.1. Primeira parada: Alert (clima polar)
  • Características do clima polar e o seu ecosistema.
  • Pegada humana: o efecto invernadoiro
1 sesión
3.2. Segunda parada: Sahara (clima tropical árido ou desértico)
  • Características do clima desértico e o seu ecosistema.
  • Pegada humana: o quecemento global.
1 sesión
3.3. Terceira parada: Delta do Ganxes (tropical húmido - monzónico)
  • Características do clima tropical monzónico e o seu ecosistema.
  • Pegada humana: a contaminación da auga e os efectos sobre a saúde.
  • Vida en sociedade: educación viaria e responsabilidade económica.
1 sesión
3.4. Cuarta parada: Illa de Borneo (clima tropical húmido)
  • Características do clima tropical húmido e o seu ecosistema.
  • Pegada humana: a deforestación e as súas consecuencias.
1 sesión
3.5. Quinta parada: Piamonte italiano (Continental-mediterráneo e montaña)
  • Características dos climas continental mediterráneo e de alta montaña.
  • Pegada humana: a utilización de pesticidas e a perda de biodiversidade.
1 sesión
3.6. Volta á casa (Oceánico)
  • Investigación sobre as características climáticas e o ecosistema do medio circundante.
  • Reflexión sobre o traballo realizado.
1 sesión

4. Creamos o noso minimundo

(Aplicar)

4.1. Somos conscientes do cambio climático?
  • O cambio climático
1 sesión
4.2. E agora, que facemos coas insignias?
  • Creación dos minimundos
1 sesión
4.3. Oh, non!
  • O impacto do ser humano
1 sesións
4.4. Cambiando o noso mundo
  • Podcast
  • Reflexión sobre o traballo realizado.
3 sesións

5. Lembramos as vivencias do viaxe!

(Concluír e comunicar)

5.1. Comentamos o aprendido!
  • Sesións dirixidas a facer unha posta en común, sacar conclusións, autoavaliarse e estruturar todo o aprendido.
1 sesión

Feito con eXeLearning (Nova xanela)