Temporalización do REA
Esta unidade está pensada para ser realizada en 18 sesións, segundo a programación didáctica de referencia publicada en PROENS e, segundo a programación didáctica de referencia publicada en PROENS para a materia de Ciencias Sociais de 6º de educación primaria, englóbase entre o primeiro e o segundo trimestre.
A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:
| Fase | Seccións | Descrición do traballo a desenvolver | Temporalización |
|---|---|---|---|
|
1. Viaxamos no tempo? (Descubrir) |
1.1. Atréveste? |
|
2 sesións |
| 1.2. Facemos a equipaxe? |
|
||
| 1.3. Como o faremos? |
|
||
|
2. Exploramos o mundo! (Lembrar) |
2.1. Climatoleamos! |
|
1 sesión |
| 2.2. Rumbo as zonas climáticas |
|
1 sesión | |
| 2.3. A Conta Atrás |
|
1 sesión | |
|
3. Saltando no Planisferio (Aprender) |
3.1. Primeira parada: Alert (clima polar) |
|
1 sesión |
| 3.2. Segunda parada: Sahara (clima tropical árido ou desértico) |
|
1 sesión | |
| 3.3. Terceira parada: Delta do Ganxes (tropical húmido - monzónico) |
|
1 sesión | |
| 3.4. Cuarta parada: Illa de Borneo (clima tropical húmido) |
|
1 sesión | |
| 3.5. Quinta parada: Piamonte italiano (Continental-mediterráneo e montaña) |
|
1 sesión | |
| 3.6. Volta á casa (Oceánico) |
|
1 sesión | |
|
4. Creamos o noso minimundo (Aplicar) |
4.1. Somos conscientes do cambio climático? |
|
1 sesión |
| 4.2. E agora, que facemos coas insignias? |
|
1 sesión | |
| 4.3. Oh, non! |
|
1 sesións | |
| 4.4. Cambiando o noso mundo |
|
3 sesións | |
|
5. Lembramos as vivencias do viaxe! (Concluír e comunicar) |
5.1. Comentamos o aprendido! |
|
1 sesión |