Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación Unidade didáctica (Proens) % (Orientación de Proens)
CA1.1 - Utilizar recursos dixitais de acordo coas necesidades do contexto educativo de forma segura e eficiente, buscando información, comunicándose e traballando de forma individual, en equipo e en rede.
Utilizar determinados dispositivos e recursos dixitais de acordo co contexto. TI

3

 4

10 %

10 %

CA1.2 - Formular preguntas e realizar predicións razoadas sobre o medio natural, social ou cultural, mostrando e mantendo a curiosidade. Amosar curiosidade polo medio natural, social e cultural máis próximo. TI 3 10 %
CA1.3 - Buscar, seleccionar e contrastar información, e diferentes fontes seguras e fiables, usando os criterios de fiabilidade de fontes, adquirindo léxico científico básico, utilizándoa en investigacións relacionadas co medio natural, social e cultural. Realizar actividades no contexto da comunidade escolar de forma cooperativa. TI

3

4

10 %

10 %

CA1.4 - Realizar experimentos guiados, utilizando diferentes técnicas de indagación e modelos, empregando de forma segura os instrumentos e dispositivos apropiados, realizando observacións e medicións precisas e rexistrándoas correctamente. Realizar pequenos experimentos de xeito grupal e cooperativo e participar na posta en común de conclusións. TI

3

4

10 %

5 %

CA3.2 - Promover actitudes de igualdade de xénero e condutas non sexistas, analizando e contrastando condutas non sexistas, analizando e contrastando. Coñecer o uso de linguaxes non sexistas  en diferentes contextos culturais. TI 4 10 %
CA3.3 - Resolver de forma pacífica e dialogada os conflitos, promovendo unha interacción respectuosa e equitativa a partir da linguaxe inclusiva e non violenta e explicando e exercitando as principais normas, dereitos, deberes e liberdades que forman parte da  Constitución española e da de Unión Europea, e coñecendo a función que o Estado e as súas institucións desempeñan no mantemento da paz, a seguridade integral cidadá e o recoñecemento das vítimas da violencia. Participar en discusións e diálogos sinxelos respecto de problemas xerais, escoitando aos demais e facendo propostas. TI 4 10 %
 CA4.1 - Valorar, protexer e mostrar actitudes de conservación e mellora do patrimonio natural e cultural a través de propostas e accións que reflictan compromisos e condutas en favor da sustentabilidade. Amosar curiosidade polo patrimonio máis próximo. TI 3 10 %
CA2.1 - Identificar e analizar as características, a organización ne as propiedades dos elementos do medio natural, social e cultural a través da indagación utilizando as ferramentas e procesos adecuados. Identificar certas características e elementos do medio natural, social e cultural. PE (Non incluida)

3

4

20 %

15 %

CA2.2 - Establecer conexións sinxelas entre diferentes elementos do medio natural, social e cultural, mostrando comprensión das relacións que se establecen. Relacionar, de xeito básico, os diferentes elementos do medio natural, social e cultural. PE (Non incluída)

3

4

15 %

15 %

CA2.3 - Promover estilos de vida sustentable e consecuentes co respecto, os coidados, a corresponsabilidade e a protección das persoas e do planeta, a partir da análise crítica da intervención humana na contorna. Coñecer diferentes problemáticas ecosociais e participar na conservación e mellora da contorna favorecendo o desenvolvemento sustentable. PE (Non incluída)

3

4

15 %

15 %

CA2.4 - Participar con actitude emprendedora na procura, contraste e avaliación de propostas para afrontar problemas ecosociais, buscar solucións e actuar para a súa resolución, a partir da análise crítica das causas e consecuencias da intervención humana na contorna. Participar na resolución dos problemas ecosociais propoñendo respostas axeitadas. PE (Non incluída) 4 10 %
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios / Seccións do REA Instrumentos empregados
C.A.1.1 Utilizar recursos dixitais de acordo coas necesidades do contexto educativo de forma segura e eficiente, buscando información, comunicándose e traballando de forma individual, en equipo e en rede.

2.3. Rumbo ás zonas climáticas.

4.4. Cambiando o noso mundo.

TI
C.A.1.2 Formular preguntas e realizar predicións razoadas sobre o medio natural, social ou cultural, mostrando e mantendo a curiosidade.

1.2. Facemos a equipaxe?

3.6. Volta a casa.

4.2. E agora, que facemos coas insignias?

TI
C.A.1.3 Buscar, seleccionar e contrastar información, e diferentes fontes seguras e fiables, usando os criterios de fiabilidade de fontes, adquirindo léxico científico básico, utilizándoa en investigacións relacionadas co medio natural, social e cultural.

2.2. Rumbo ás zonas climáticas.

4.4. Cambiando o noso mundo.

TI
CA1.4 - Realizar experimentos guiados, utilizando
diferentes técnicas de indagación e modelos,
empregando de forma segura os instrumentos e
dispositivos apropiados, realizando observacións e
medicións precisas e rexistrándoas correctamente.

2.2. Constrúe a túa atmosfera.

2.3. Investigamos conxuntamente.

TI
2.1 Identificar e analizar as características, a organización ne as propiedades dos elementos do medio natural, social e cultural a través da indagación utilizando as ferramentas e procesos adecuados.

2.1. Climatoleamos.

3. Saltando no planisferio.

4.3. Oh, non!

PE (Non incluída)
2.2 Establecer conexións sinxelas entre diferentes elementos do medio natural, social e cultural, mostrando comprensión das relacións que se establecen. 3. Saltando no planisferio. PE(Non incluída)
2.3 Promover estilos de vida sustentable e consecuentes co respecto, os coidados, a corresponsabilidade e a protección das persoas e do planeta, a partir da análise crítica da intervención humana na contorna.

4.3. Oh, non!

4.4. Cambiando o noso mundo.

PE(Non incluída)
2.4 Participar con actitude emprendedora na procura, contraste e avaliación de propostas para afrontar problemas ecosociais, buscar solucións e actuar para a súa resolución, a partir da análise crítica das causas e consecuencias da intervención humana na contorna. 4.4. Cambiando o noso mundo. PE(Non incluída)

CA3.2 - Promover actitudes de igualdade de xénero e condutas non sexistas, analizando e contrastando diferentes modelos na nosa sociedade.

2.2. Agora reflexiona
TI
3.3 Resolver de forma pacífica e dialogada os conflitos, promovendo unha interacción respectuosa e equitativa a partir da linguaxe inclusiva e non violenta e explicando e exercitando as principais normas, dereitos, deberes e liberdades que forman parte da Constitución española e da de Unión Europea, e coñecendo a función que o Estado e as súas institucións desempeñan no mantemento da paz, a seguridade integral cidadá e o recoñecemento das vítimas da violencia.

1.2. Facemos a equipaxe.

2.1. Climatoleamos.

2.3. A conta atrás.

3.6. Volta a casa.

4.2. E agora que facemos coas insignias?

4.4. Cambiando o noso mundo.

5.1. Comentamos o aprendido!

TI

CA4.1 - Valorar, protexer e mostrar actitudes de conservación e mellora do patrimonio natural e cultural a través de propostas e accións que reflictan compromisos e condutas en favor da sustentabilidade.

 2.3. Investigamos conxuntamente.

2.3. Posta en común.

 TI

Feito con eXeLearning (Nova xanela)