Saltar navegación

3.2. Recursos e solucións do REA

Recursos do REA

Recurso / Sección do REA Ligazóns aos documentos (editable e PDF)

3.8. Camiño a casa

É a túa quenda

Recursos gráficos, caixas o meu lugar no mundo. Formato editable.

Recursos gráficos, caixas o meu lugar no mundo. Formato PDF.

Diario de aprendizaxe

Diario de aprendizaxe. Formato editable.

Diario de aprendizaxe. Formato PDF.

Material descargable da unidade

Resumo de contidos. Formato editable.

Resumo de contidos. Formato PDF.

Agora autoavalíate: Investigación científica

Le cada pregunta e puntúa cada criterio do 1 ao 3, sendo 1 non conseguido e 3 conseguido. Por favor, recorda ser sincero.

Escala de autoavaliación sobre unha investigación científica
 123
Fixen observacións pausadas e precisas sobre o fenómeno a investigar.Non conseguido (1)Pouco conseguido (2)Conseguido (3)
Fixen preguntas suficientes e claras para argumentar a miña investigación.Non conseguido (1)Pouco conseguido (2)Conseguido (3)
Planifiquei os pasos de forma ordenada.Non conseguido (1)Pouco conseguido (2)Conseguido (3)
Recollín os datos suficientes para obter conclusións.Non conseguido (1)Pouco conseguido (2)Conseguido (3)
Analicei os datos con rigor, é dicir, analicei coidadosamente os datos obtidos.Non conseguido (1)Pouco conseguido (2)Conseguido (3)
Comuniquei os datos de forma sinxela e clara. Usei imaxes, gráficos...Non conseguido (1)Pouco conseguido (2)Conseguido (3)
Reflexionei e pensei sobre o aprendido.Non conseguido (1)Pouco conseguido (2)Conseguido (3)

Proxecto cREAgal. Escala de autoavaliación sobre unha investigación científica (CC BY-NC-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Agora autoavalíate. Creación dunha marca propia ou dun logotipo

Escala de autoavaliación sobre a creación dunha marca propia ou dun logotipo
 123
Traballei en colaboración para decidir unha marca ou logotipoNon conseguido (1)Pouco conseguido (2)Conseguido (3)
Sentinme a gusto traballando co equipo que me tocouNon conseguido (1)Pouco conseguido (2)Conseguido (3)
Aportei ideas boas e escoitei as dos meus compañeiros e compañeiras para chegar a un acordoNon conseguido (1)Pouco conseguido (2)Conseguido (3)
Axudei e propuxen a dar ideas sobre debuxos e formas para lograr unha marca ou logotipo orixinalNon conseguido (1)Pouco conseguido (2)Conseguido (3)
Recollín máis información externa pola miña contaNon conseguido (1)Pouco conseguido (2)Conseguido (3)
Propuxen melloras e aportei soluciónsNon conseguido (1)Pouco conseguido (2)Conseguido (3)
Estiven comprometido e con boa actitude co traballo en equipo e cos meus compañeiros e compañeiras de equipoNon conseguido (1)Pouco conseguido (2)Conseguido (3)

Elaboración propia (proxecto cREAgal). Escala de autoavaliación sobre a creación dunha marca propia ou dun logotipo (CC BY-NC-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Rúbrica para avaliar a exposición oral

Rúbrica para avaliar a exposición oral
 4 Excelente3 Satisfactorio2 Mellorable1 Insuficiente
FalaFala amodo e con gran claridade. (4)A maioría do tempo, fala amodo e con claridade. (3)Unhas veces fala amodo e con claridade, pero outras se acelera e enténdeselle mal. (2)Fala rápido ou se detén demasiado á hora de falar. Ademais a súa pronuncia non é boa. (1)
VocabularioUsa vocabulario apropiado para a audiencia. Aumenta o vocabulario da audiencia definindo as palabras que poderían ser novas para esta. (4)Usa vocabulario apropiado para a audiencia. Inclúe 1-2 palabras que poderían ser novas para a maior parte da audiencia, pero non as define. (3)Usa vocabulario apropiado para a audiencia. Non inclúe vocabulario que podería ser novo para a audiencia. (2)Usa varias (5 ou máis) palabras ou frases que non son entendidas pola audiencia. (1)
VolumeO volume é o suficientemente alto para ser escoitado pola audiencia a través de toda a presentación. (4)O volume é o suficientemente alto para ser escoitado pola audiencia polo menos o 90% do tempo. (3)O volume é o suficientemente alto para ser escoitado pola audiencia polo menos o 80% do tempo. (2)O volume con frecuencia é moi débil para ser escoitado pola audiencia. (1)
ComprensiónQuen expón pode con precisión contestar case todas as preguntas expostas sobre o tema polo resto de persoas da clase. (4)Quen expón pode con precisión contestar a maioría das preguntas expostas sobre o tema polo resto de persoas da clase. (3)Quen expón pode con precisión contestar unhas poucas preguntas expostas sobre o tema polo resto de persoas da clase. (2)Quen expón non pode contestar as preguntas expostas sobre o tema polo resto de persoas da clase. (1)
Postura do corpo e contacto visualÁ hora de falar a postura e o xesto son moi adecuados. Mira á audiencia con total naturalidade. (4)A maioría do tempo a postura e o xesto son adecuados e case sempre mira á audiencia mentres fala. (3)Algunhas veces, mantén a postura e o xesto adecuados, e outras non. En ocasións mira á audiencia. (2)Non mantén a postura e xesto propios dunha exposición oral e, a maioría das veces, non mira á audiencia. (1)
ContidoDemostra un completo entendemento do tema que expón. (4)Demostra un bo entendemento do tema que expón. (3)Demostra un bo entendemento de partes do tema que expón. (2)Non parece entender moi ben o tema que expón. (1)

Obra derivada (proxecto cREAgal) de CEDEC. Rúbrica para avaliar a exposición oral (CC BY-SA)

  • Actividad
  • Nombre
  • Fecha
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Ventana nueva

Valoración do traballo en equipo

Rúbrica para avaliar o traballo en equipo
 4 Excelente3 Satisfactorio2 Mellorable1 Insuficiente
Participación e colaboraciónTodas as persoas do equipo participaron activamente nas tarefas propostas e colaboraron axudando aos demais. (4)A maior parte das persoas do equipo participaron activamente nas tarefas propostas e colaboraron axudando aos demais. (3)A metade das persoas do equipo participou activamente nas tarefas propostas e colaboraron axudándose entre elas. (2)Só unha persoa do equipo (ou ningunha) participou de forma activa nas tarefas propostas e non houbo colaboración nin axuda entre elas. (1)
Distribución de tarefasAs tarefas repartíronse de forma equitativa entre todas as persoas do equipo. (4)A maior parte das tarefas repartíronse de forma equitativa entre todas as persoas do equipo. (3)Só a metade das tarefas repartíronse de forma equitativa entre todas as persoas do equipo. (2)Houbo un reparto moi desigual das tarefas entre as diferentes persoas do equipo. (1)
Integración entre as persoas do equipo Durante a realización das tarefas, as persoas do equipo expresaron libremente as súas opinións e puntos de vista, escoitaron as opinións dos demais e foron capaces de chegar a un consenso. (4)Durante a realización da maior parte das tarefas, as persoas do equipo expresaron as súas opinións con liberdade, escoitaron aos demais e foron capaces de chegar a un consenso. (3)Durante a realización das tarefas, só a metade das persoas do equipo expresou libremente as súas opinións, escoitou aos demais e lograron poñerse de acordo. (2)Durante a realización das tarefas, só unha persoa do equipo expresou a súa opinión, non houbo diálogo e impúxose a opinión dunha soa persoa. (1)
Asunción de funcións e responsabilidadesTodas as persoas do equipo exerceron moi ben as súas funcións e cumpriron á perfección as súas responsabilidades. (4)A maior parte das persoas do equipo exerceu as súas funcións e cumpriu coas súas responsabilidades. (3)Só a metade das persoas do equipo exerceu ben as súas funcións e cumpriu coas súas responsabilidades. (2)Só unha persoa do equipo (ou ningunha) exerceu ben as súas funcións e cumpriu coas súas responsabilidades. (1)

CEDEC. Rúbrica para avaliar o traballo en equipo (CC BY-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Lista de cotexo do reto

Completa a lista de cotexo marcando as casas correspondentes ás actividades rematadas.

%E9%B0%E6%EB%E2%F7%D5%F3%FF%F7%B0%A8%B0%D1%FD%E6%F7%F8%FD%B0%BE%B0%FB%F6%B0%A8%B0%A0%A2%A0%A7%AA%A3%A5%A7%A2%A0%A3%BF%A3%A0%A2%B0%BE%B0%E6%FB%E6%FE%F7%B0%A8%B0%DD%F0%EA%F7%F1%E6%FB%E4%FD%B2%F1%E7%FF%E2%E0%FB%F6%FD%B3%B0%BE%B0%E1%E7%F0%E6%FB%E6%FE%F7%B0%A8%B0%C4%F3%FE%FD%E0%F3%B2%FD%B2%E6%F7%E7%B2%E6%E0%F3%F0%F3%FE%FE%FD%B0%BE%B0%FE%F7%E4%F7%FE%E1%B0%A8%C9%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%C2%F3%E0%E6%FB%F1%FB%E2%F7%FB%B2%F3%F1%E6%FB%E4%F3%FF%F7%FC%E6%F7%B2%FC%F3%B2%F4%FD%E0%FF%F3%F1%FBa%FC%B2%F6%FD%E1%B2%F7%E3%E7%FB%E2%FD%E1%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D4%E7%FC%B2%E3%E7%F7%FC%B2%F6%F7%B2%F3%E6%FD%E2%F3%E0%B2%F3%E1%B2%F4%FD%FC%E6%F7%E1%B2%F3%EA%F7%FB%E6%F3%F6%F3%E1%B2%E2%F3%E0%F3%B2%F3%B2%FB%FC%E4%F7%E1%E6%FB%F5%F3%F1%FBa%FC%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%C2%F3%E0%E6%FB%F1%FB%E2%F7%FB%B2%FC%F3%B2%F4%F3%F0%E0%FB%F1%F3%F1%FBa%FC%B2%F6%F3%B2%FE%FBc%F3%B2%FC%F7%F5%E0%F3%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D7%E1%F4%FD%E0%FF%F7%FB%FF%F7%B2%F7%FC%B2%F3%E6%FD%E2%F3%E0%B2%FF%F3%E6%F7%E0%FB%F3%FE%B2%F5%E0s%F4%FB%F1%FD%B2%F1%E0%F7%F3%E6%FB%E4%FD%B2%F7%B2%F6%F7%B2%F1%F3%FE%FB%F6%F3%F6%F7%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D1%FA%F7%F5%E7%F7%FB%B2%F3%B2%F3%F1%FD%E0%F6%FD%E1%B2%E2%F3%E0%F3%B2%F3%B2%F1%FD%FE%FD%F1%F3%F1%FBa%FC%B2%F6%FD%E1%B2%F7%FE%F7%FF%F7%FC%E6%FD%E1%B2%FC%F3%B2%FE%FBc%F3%B2%FC%F7%F5%E0%F3%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D4%E7%FC%B2%E3%E7%F7%FC%B2%F6%F7%B2%F7%EA%E2%FE%FB%F1%F3%E0%B2%FD%E1%B2%F1%FD%FC%E6%FB%F6%FD%E1%B2%F6%F3%B2%FE%FBc%F3%B2%FC%F7%F5%E0%F3%B2%F3%FD%B2%E0%F7%E1%E6%FD%B2%F6%F3%B2%F1%FE%F3%E1%F7%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%CF%BE%B0%FA%F3%E1%DE%FD%F5%FD%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%E7%E0%FE%DE%FD%F5%FD%B0%A8%B0%B0%BE%B0%FA%F3%E1%D1%FD%FF%FF%E7%FC%FB%E6%EB%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%E7%E0%FE%D1%FD%FF%FF%E7%FC%FB%E6%EB%B0%A8%B0%B0%BE%B0%FA%F3%E1%D6%F7%F1%FD%E0%F3%E6%FB%E4%F7%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%E7%E0%FE%D6%F7%F1%FD%E0%F3%E6%FB%E4%F7%B0%A8%B0%B0%BE%B0%E1%F3%E4%F7%D6%F3%E6%F3%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%E7%E1%F7%E0%D6%F3%E6%F3%B0%A8%E6%E0%E7%F7%BE%B0%F4%FD%FD%E6%F7%E0%B0%A8%B0%D7%E1%E6%F3%B2%AE%F3%B2%FA%E0%F7%F4%AF%FA%E6%E6%E2%E1%A8%BD%BD%F7%E1%BC%E5%FB%F9%FB%E2%F7%F6%FB%F3%BC%FD%E0%F5%BD%E5%FB%F9%FB%BD%DE%FB%E1%E6%F3%CD%F6%F7%CD%F1%FD%FF%E2%E0%FD%F0%F3%F1%FB%B7%D1%A1%B7%D0%A1%FC%AC%FE%FB%E1%E6%F3%B2%F6%F7%B2%F1%FD%E6%F7%EA%FD%AE%BD%F3%AC%B2%F3%E6a%E2%F3%E1%F7%B2%F0%F3%FB%EA%FD%B2%E7%FC%FA%F3%B2%FE%FB%F1%F7%FC%E8%F3%AE%BD%F0%E0%AC%AE%F3%B2%FA%E0%F7%F4%AF%FA%E6%E6%E2%A8%BD%BD%F1%E0%F7%F3%E6%FB%E4%F7%F1%FD%FF%FF%FD%FC%E1%BC%FD%E0%F5%BD%FE%FB%F1%F7%FC%E1%F7%E1%BD%F0%EB%BF%E1%F3%BD%A6%BC%A2%AC%D1%E0%F7%F3%E6%FB%E4%F7%B2%D1%FD%FF%FF%FD%FC%E1%B2%C0%F7%F1%FDc%F7%F1%F7%FF%F7%FC%E6%FD%BF%D1%FD%FF%E2%F3%E0%E6%FB%E0%B2%FB%F5%E7%F3%FE%B2%A6%BC%A2%B2%DB%FC%E6%F7%E0%FC%F3%E6%FB%FD%FC%F3%FE%B2%DE%FB%F1%F7%FC%E1%F7%AE%BD%F3%AC%B0%BE%B0%E7%E1%F7%C1%F1%FD%E0%F7%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%FF%E1%F5%E1%B0%A8%E9%B0%FF%E1%F5%D1%FD%FF%E2%FE%FB%E6%B0%A8%B0%D1%FD%FF%E2%FE%F7%E6%F3%F6%F3%E1%B0%BE%B0%FF%E1%F5%D6%FD%FC%F7%B0%A8%B0%D4%F7%FB%E6%FD%B0%BE%B0%FF%E1%F5%DB%FC%C2%E0%FD%F5%E0%F7%E1%E1%B0%A8%B0%D7%FC%B2%E2%E0%FD%F1%F7%E1%FD%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C7%FC%E0%F7%F3%FE%FB%E8%F7%F6%B0%A8%B0%C1%F7%FC%B2%F1%FD%FF%E2%FE%F7%E6%F3%E0%B0%BE%B0%FF%E1%F5%E6%F3%E1%F9%DC%E7%FF%F0%F7%E0%B0%A8%B0%DCh%FF%F7%E0%FD%B2%F6%F7%B2%E6%F3%E0%F7%F4%F3%E1%B0%BE%B0%FF%E1%F5%DC%F3%FF%F7%B0%A8%B0%DC%FD%FF%F7%B0%BE%B0%FF%E1%F5%D6%F3%E6%F7%B0%A8%B0%D6%F3%E6%F3%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C1%F3%E4%F7%B0%A8%B0%D6%F7%E1%F1%F3%E0%F5%F3%E0%B0%BE%B0%FF%E1%F5%DE%FB%E1%E6%B0%A8%B0%FE%FB%E1%E6%F3%CD%F6%F7%CD%F1%FD%E6%F7%EA%FD%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C1%F1%FD%E0%F7%B0%A8%B0%C2%E7%FC%E6%E7%F3%F1%FBa%FC%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%E2%E7%FC%E6%FD%E1%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C2%FD%FB%FC%E6%B0%A8%B0%E2%E7%FC%E6%FD%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C0%F7%F0%FD%FD%E6%B0%A8%B0%C0%F7%FB%FC%FB%F1%FB%F3%E0%B0%BE%B0%FF%E1%F5%D6%F7%FE%F7%E6%F7%B0%A8%B0%C1%F7%F5%E7%E0%FD%B2%E3%E7%F7%B2%F6%F7%E1%F7%EA%F3%E1%B2%F0%FD%E0%E0%F3%E0%B2%E6%FD%F6%FD%E1%B2%FD%E1%B2%F1%F3%FF%E2%FD%E1%B2%F6%FD%B2%F4%FD%E0%FF%E7%FE%F3%E0%FB%FD%AD%B0%EF%EF
Navegador non compatible

Rúbrica para avaliar un mural

Rúbrica para avaliar un mural
 4 Excelente3 Satisfactorio2 Mellorable1 Insuficiente
Patrón organizativoEstán presentes todos os elementos propios dun mural (título, corpo, fontes e créditos), existe un equilibrio perfecto entre o texto e a imaxe. (4)Están presentes todos os elementos propios dun mural (título, corpo, fontes e créditos), a información visual e textual están bastante ben equilibradas. (3)Falta algún dos elementos característicos dun mural (título, corpo, fontes ou créditos) e/o non existe un bo equilibrio entre a información visual e textual. (2)Só presenta un ou dous dos elementos propios dun mural (título, corpo, fontes ou créditos) e/o a información visual e textual non está equilibrada. (1)
DeseñoA información está distribuída dunha maneira visualmente moi atractiva, a combinación de cores é moi harmónica e a tipografía empregada é lexible e moi apropiada. (4)A información está distribuída dunha maneira visualmente bastante atractiva, a combinación de cores é adecuada e a tipografía empregada é lexible e apropiada. (3)A información está distribuída dunha maneira visualmente pouco atractiva, as cores non se combinan dunha maneira demasiado harmónica e/o a tipografía non é a máis apropiada. (2)A información está distribuída dunha visualmente nada atractiva, as cores non se combinan de maneira harmónica e/o a tipografía empregada é inapropiada e pouco lexible. (1)
ContidoNo mural aparecen recollidos con moita claridade todos e cada un dos conceptos e ideas claves do tema. (4)No mural aparecen recollidas con bastante claridade todas ou a maior parte das ideas craves do tema. (3)No mural non aparecen recollidas todas as ideas craves do tema pero si as máis relevantes. (2)No mural non se reflicten a maior parte das ideas fundamentais do tema. (1)
Corrección lingüísticaNon se aprecian erros ortográficos, morfosintácticos nin de puntuación. (4)Aparecen un ou dous erros ortográficos, morfosintácticos ou de puntuación. (3)Aparecen tres ou catro erros ortográficos, morfosintácticos ou de puntuación. (2)Aparecen cinco ou máis erros ortográficos, morfosintácticos ou de puntuación. (1)

CEDEC. Rúbrica para avaliar un mural (CC BY-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Rúbrica para avaliar o lapbook

Rúbrica para avaliar o lapbook
 ExcelenteSatisfactorioMellorableInsuficiente
PortadaA portada é colorida, ten título, debuxos ou imaxes relacionadas co tema. Poden ter dúas solapas que coinciden (contén algunha ventá que cando a abrimos móstranos o interior do lapbook), forma de pirámide ou tríptico. (2.5)A portada é colorida, ten título pero os debuxos ou as imaxes non están relacionadas co tema (1.75)A portada non é colorida, nin ten título, nin imaxes nin debuxos relacionados co tema. (1.50)Carece de portada. (1.25)
Organización InteriorContén variedade de formas pegadas e funcionando correctamente. Así como algún parágrafo ou palabra escrita na cartolina en diferentes cores. (2.5)Contén sempre as mesmas formas pegadas e funcionando correctamente. Así como algún parágrafo ou palabra escrita na cartolina de diferentes cores. (1.75)Contén moi poucas formas e non ten nada escrito na cartolina. (1.50)No interior está practicamente baleiro. (1.25)
Contido do temaIdentifica todas as partes do tema e están todos os conceptos explicados de forma clara, con exemplos, debuxos, táboas ou imaxes e incluso texto se cómpre. (2.5)Identifica algunhas partes do tema pero non están todos os conceptos explicados. (1.75)Identifica 1 ou 2 partes do tema. (1.50)Non identifica ningunha parte do tema. (1.25)
OrtografíaNon ten erros ortográficos e a letra é lexible. (2.5)Ten de 1 a 3 erros ortográficos e a letra non é demasiado lexible. (1.75)Ten máis de 3 erros ortográficos e a letra lese con moita dificultade (1.50)Ilexible. (1.25)
  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Solucións do REA

Podes atopar as solucións ás actividades propostas no REA na seguinte ligazón.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)