Criterios de avaliación e mínimos de consecución
As probas escritas mencionadas na seguinte táboa non se inclúen nesta guía. Cada profesor/profesora, as redactará en función as características da súa aula.
| Códigos CA | Criterios de avaliación (CA) | Mínimos de consecución | Instrumentos de avaliación |
Unidade didáctica (Proens) |
% (Orientación de Proens) |
|---|---|---|---|---|---|
| CA2.1. | Identificar e analizar as características, a organización e as propiedades dos elementos do medio natural, social e cultural a través da indagación utilizando as ferramentas e procesos adecuados. | Identificar certas características e elementos do medio natural, social e cultural. | PE (Non incluida) |
1 2 |
30 30 |
| CA2.2. | Establecer conexións sinxelas entre diferentes elementos do medio natural, social e cultural, mostrando comprensión das relacións que se establecen. |
Relacionar de xeito básico elementos do medio natural, social e cultural. | PE (Non incluida) |
1 2 |
30 30 |
| CA1.1. | Utilizar recursos dixitais de acordo coas necesidades do contexto educativo de forma segura e eficiente, buscando información, comunicándose e traballando de forma individual, en equipo e en rede. | Utilizar determinados dispositivos e recursos dixitais de acordo co contexto. | TI |
1 2 |
10 10 |
| CA1.2. | Formular preguntas e realizar predicións razoadas sobre o medio natural, social ou cultural, mostrando e mantendo a curiosidade. | Amosar curiosidade polo medio natural, social e cultural máis próximo. | TI |
1 2 |
10 10 |
| CA1.3. | Buscar, seleccionar e contrastar información, de diferentes fontes seguras e fiables, usando os criterios de fiabilidade de fontes, adquirindo léxico científico básico, utilizándoa en investigacións relacionadas co medio natural, social e cultural. | Realizar actividades no contexto da comunidade escolar de forma cooperativa. |
TI |
1 2 |
10 10 |
| CA1.4. | Realizar experimentos guiados, utilizando diferentes técnicas de indagación e modelos, empregando de forma segura os instrumentos e dispositivos apropiados, realizando observacións e medicións precisas e rexistrándoas correctamente. | Participar en experimentos guiados e no rexistro dos datos correspondentes. | TI |
1 2 |
10 10 |
| Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores | |||||