Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

As probas escritas mencionadas na seguinte táboa non se inclúen nesta guía. Cada profesor/profesora, as redactará en función as características da súa aula.

Códigos CA Criterios de avaliación (CA)  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación

Unidade didáctica (Proens)

% (Orientación de Proens)
CA2.1. Identificar e analizar as características, a organización e as propiedades dos elementos do medio natural, social e cultural a través da indagación utilizando as ferramentas e procesos adecuados. Identificar certas características e elementos do medio natural, social e cultural. PE (Non incluida)

1

2

30

30

CA2.2. Establecer conexións sinxelas entre
diferentes elementos do medio natural, social e cultural, mostrando comprensión das relacións que se establecen.
Relacionar de xeito básico elementos do medio natural, social e cultural. PE (Non incluida)

 1

2

30

30

CA1.1. Utilizar recursos dixitais de acordo coas necesidades do contexto educativo de forma segura e eficiente, buscando información, comunicándose e traballando de forma individual, en equipo e en rede. Utilizar determinados dispositivos e recursos dixitais de acordo co contexto. TI

1

2

10

10

CA1.2. Formular preguntas e realizar predicións razoadas sobre o medio natural, social ou cultural, mostrando e mantendo a curiosidade. Amosar curiosidade polo medio natural, social e cultural máis próximo. TI

1

2

10

10

CA1.3. Buscar, seleccionar e contrastar información, de diferentes fontes seguras e fiables, usando os criterios de fiabilidade de fontes, adquirindo léxico científico básico, utilizándoa en investigacións relacionadas co medio natural, social e cultural. Realizar actividades no contexto da comunidade escolar de forma
cooperativa.
TI

1

2

10

10

CA1.4. Realizar experimentos guiados, utilizando diferentes técnicas de indagación e modelos, empregando de forma segura os instrumentos e dispositivos apropiados, realizando observacións e medicións precisas e rexistrándoas correctamente. Participar en experimentos guiados e no rexistro dos datos correspondentes. TI

1

2

10

10

Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores 

Actividades e instrumentos empregados no REA

Os criterios de avaliación, traballados neste Recurso Educativo Aberto, que teñen como instrumento de avaliación Proba escrita, esta proba non se inclúe na presente guía, será o profesor, ou profesora, quen segundo o coñecemento do seu alumnado, elabore a mencionada proba escrita segundo o seu criterio.

Porén, estes criterios de avaliación, si que son traballados no REA, para que o alumnado adquira as competencias precisas para superalos.

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios/ Seccións do REA Instrumentos empregados

CA2.1. Identificar e analizar as características, a organización e as propiedades dos elementos do medio natural, social e cultural a través da indagación utilizando as ferramentas e procesos adecuados.

Canto sabedes? / 2. Todo o que sei

A gran explosión / 2.1. A orixe do Universo

Liña do tempo en espiral / 2.1. A orixe do Universo

Xoga ao redor do Sol / 2.2. O Sistema Solar

O Sistema Solar / 2.2. O Sistema Solar

Verdadeiro ou falso / 2.2. O Sistema Solar

Ti elixes! Opción A, B e C / 2.3. Un pouco de xeografía

E ti que opinas? / 3.7. A vida na Terra

De principio a fin / 3.8. Camiño a casa

PE

(Non incluída neste Recurso Educativo Aberto)

CA2.2. Establecer conexións sinxelas entre diferentes elementos do medio natural, social e cultural, mostrando comprensión das relacións que se establecen.

Que sabes do Big Bang / 2.1. A orixe do Universo

Que sabes da Vía Láctea / 2.2. O Sistema Solar

Vidas paralelas / 3.8. Camiño a casa

PE

(Non incluída neste Recurso Educativo Aberto)

CA1.1. Utilizar recursos dixitais de acordo coas necesidades do contexto educativo de forma segura e eficiente, buscando información, comunicándose e traballando de forma individual, en equipo e en rede.

Traballade en pequenos grupos / 3.1. A investigación e a iniciativa científica

Atrévete coas seguintes preguntas rápidas / 3.2. O poder da túa voz

Ti elixes! Opción A, B e C / 3.2. O poder da túa voz

 Sacarás máis dun 7 neste exame / 3.3. Ciberseguridade

 Amosa os teus cibercoñecementos / 3.3. Ciberseguridade

Despois de reflexionar, compartimos / 3.3. Ciberseguridade

Xogamos con Paxi / 3.6. Solaris

Viaxe pola noite iluminada / 3.9. Non hai planeta B

TI

CA1.2. Formular preguntas e realizar predicións razoadas sobre o medio natural, social ou cultural, mostrando e mantendo a curiosidade.

A máquina do tempo / 1.1. A máquina do tempo

Greta e os titulares máis impactantes / 2.4. O coidado do medio

Pensa / 3.6. Solaris

Os lugares que habito / 3.8. Camiño a casa

TI

CA1.3. Buscar, seleccionar e contrastar información, de diferentes fontes seguras e fiables, usando os criterios de fiabilidade de fontes, adquirindo léxico científico básico, utilizándoa en investigacións relacionadas co medio natural, social e cultural.

Observa algúns instrumentos que nos permiten coñecer o mundo / 2.3. Un pouco de xeografía

Un pouco de xeografía / 2.3. Un pouco de xeografía

O cambio climático é unha realidade / 2.4. O coidado do medio

Practica ti! / 3.1. A investigación e a iniciativa científica

Enche os ocos /  3.1. A investigación e a iniciativa científica

Traballade en pequenos grupos / 3.1. A investigación e a iniciativa científica

Todos ao seu lugar / 3.8. Camiño a casa

A medio camiño Opcións A, B e C / 3.8. Camiño a casa

Fai un esquema organizativo / 4. Quenda final

TI

CA1.4. Realizar experimentos guiados, utilizando diferentes técnicas de indagación e modelos, empregando de forma segura os instrumentos e dispositivos apropiados, realizando observacións e medicións precisas e rexistrándoas correctamente.

Fabricamos un foguete / 3.6. Solaris

Un paseo pola bisbarra / 3.9. Non hai planeta B

Agora contas ti / 4.1. Agora contas ti

TI

Rúbrica

Feito con eXeLearning (Nova xanela)