Saltar navegaci贸n

4. Valoraci贸n do proceso ensino aprendizaxe

Lista de cotexo para avaliar o proceso ensino aprendizaxe

Lista de cotexo para avaliar o proceso de ensino aprendizaxe
 ConseguidoNon conseguido
Aprendizaxe do alumnadoA situaci贸n de aprendizaxe serviu para que o alumnado adquirira novas aprendizaxes. (1)A situaci贸n de aprendizaxe non foi axeitada e non axudou a adquirir novas aprendizaxes. (0)
Participaci贸n activa de todo o alumnadoConseguiuse a participaci贸n activa de todo alumnado, o avanzado axudaba ao que ti帽a dificultades nos equipos. (1)Non se conseguiu a participaci贸n activa de todas/os, houbo alumnado que non participou. (0)
Organizaci贸n A organizaci贸n foi axeitada para conseguir os obxectivos propostos. (1)A organizaci贸n non foi axeitada ou houbo moita improvisaci贸n. (0)
Nivel de dificultadeO nivel de dificultade foi axeitado para o nivel do alumnado. (1)O nivel de dificultade foi excesivo ou inferior ao precisado, polo que a aprendizaxe non foi exitosa. (0)
Motivaci贸n As actividades foron motivadoras, logrando que o alumnado fose activo na aprendizaxe. (1)As actividades non motivaron ao alumnado, creando indiferencia e des谩nimo. (0)
Medidas no curr铆culo para alumnado con NEAEAdopt谩ronse as medidas curriculares adecuadas para atender ao alumnado con NEAE. (1)As medidas curriculares para o alumnado con NEAE non foron axeitadas. (0)
Atenci贸n do profesoradoO profesorado atendeu de maneira axeitada as d煤bidas que foron xurdindo no proceso. (1)Exist铆an demasiadas d煤bidas nos procesos e o profesorado non foi capaz de atendelas axeitadamente. (0)

Traducido e adaptado de CEDEC. Lista de cotexo para avaliar o proceso de ensino aprendizaxe (CC BY-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuaci贸n
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Ventana nova

Feito con eXeLearning (Nova xanela)