Criterios de avaliaci贸n e m铆nimos de consecuci贸n
T谩boa na que se recollen os criterios de avaliaci贸n, os m铆nimos de consecuci贸n que se contemplan para cada criterio, os instrumentos de avaliaci贸n previstos e a s煤a ponderaci贸n.
| C贸digos CA: descrici贸n dos criterios de avaliaci贸n | 聽M铆nimos de consecuci贸n | Instrumentos de avaliaci贸n | Unidade did谩ctica (Proens) | % (Orientaci贸n de Proens) |
|---|---|---|---|---|
| CA1.1 - Interpretar problemas matem谩ticos organizando e relacionando os datos dados e elaborando representaci贸ns matem谩ticas que permitan atopar estratexias para a s煤a resoluci贸n. | Interpreta problemas de operaci贸ns elementais, factorizaci贸n e ordenaci贸n de n煤meros enteiros organizando os datos dados, represent谩ndoos e describindo a xerarqu铆a correcta para a s煤a resoluci贸n. | PE (Non inclu铆da no REA) | N煤meros enteiros | 30 |
| CA1.2 - Resolver problemas matem谩ticos mobilizando os co帽ecementos necesarios e aplicando as ferramentas e estratexias apropiadas. | Resolve problemas de operaci贸ns combinadas de n煤meros enteiros aplicando a xerarqu铆a de operaci贸ns e utilizando a estratexia m谩is adecuada segundo o tama帽o dos n煤meros (mental, lapis e papel ou calculadora). | PE聽(Non inclu铆da no REA) | N煤meros enteiros | 40 |
| CA1.4 - Reco帽ecer situaci贸ns susceptibles de ser formuladas e resoltas mediante ferramentas e estratexias matem谩ticas, establecendo e aplicando conexi贸ns entre o mundo real e as matem谩ticas e usando os procesos inherentes 谩 investigaci贸n cient铆fica e matem谩tica: inferir, medir, comunicar, clasificar e predicir. | Reco帽ece situaci贸ns da vida coti谩 susceptibles de ser formuladas e resoltas utilizando n煤meros enteiros comunicando correctamente o proceso matem谩tico inherente. | PE聽(Non inclu铆da no REA) | N煤meros enteiros | 30 |
| CA1.1 - Interpretar problemas matem谩ticos organizando e relacionando os datos dados e elaborando representaci贸ns matem谩ticas que permitan atopar estratexias para a s煤a resoluci贸n. | Interpreta problemas con potencias e ra铆ces, cas s煤as propiedades e coas s煤as operaci贸ns organizando os datos dados e describindo a xerarqu铆a correcta para a s煤a resoluci贸n. | PE (Non inclu铆da no REA) | Potencias e ra铆ces | 40 |
| CA1.2 - Resolver problemas matem谩ticos mobilizando os co帽ecementos necesarios e aplicando as ferramentas e estratexias apropiadas. | Resolve problemas de operaci贸ns combinadas con potencias e ra铆ces aplicando a xerarqu铆a das operaci贸ns e utilizando a estratexia m谩is adecuada segundo o tama帽o dos n煤meros (mental, lapis e papel ou calculadora). | PE (Non inclu铆da no REA) | Potencias e ra铆ces | 60 |
| CA6.1 - Reco帽ecer a achega das matem谩ticas ao progreso da humanidade e a s煤a contribuci贸n 谩 superaci贸n dos retos que demanda a sociedade actual. | Reco帽ece a achega das matem谩ticas ao progreso da humanidade e a s煤a contribuci贸n 谩 superaci贸n dos retos que demanda a sociedade actual. | TI | Matem谩ticas para a vida en sociedade | 20 |
| CA6.2 - Xestionar as emoci贸ns propias e desenvolver o autoconcepto matem谩tico como ferramenta para xerar expectativas positivas ante novos retos matem谩ticos. | Xestiona as emoci贸ns propias e desenvolve o autoconcepto matem谩tico como ferramenta para xerar expectativas positivas ante novos retos matem谩ticos. | TI | Matem谩ticas para a vida en sociedade | 20 |
| CA6.3 - Mostrar unha actitude positiva e perseverante aceptando a cr铆tica razoada ao lles facer fronte 谩s diferentes situaci贸ns de aprendizaxe das matem谩ticas. | Mostra unha actitude positiva e perseverante aceptando a cr铆tica razoada ao lles facer fronte 谩s diferentes situaci贸ns de aprendizaxe das matem谩ticas. | TI | Matem谩ticas para a vida en sociedade | 20 |
| CA6.4 - Colaborar activamente no traballo en equipo respectando diferentes opini贸ns, comunic谩ndose de maneira efectiva, pensando de forma cr铆tica e creativa e tomando decisi贸ns e xu铆zos informados. | Colabora activamente no traballo en equipo respectando diferentes opini贸ns, comunic谩ndose de maneira efectiva, pensando de forma cr铆tica e creativa e tomando decisi贸ns e xu铆zos informados. | TI | Matem谩ticas para a vida en sociedade | 20 |
| CA6.5 - Participar na repartici贸n de tarefas que deban desenvolverse en equipo, achegando valor, favorecendo a inclusi贸n, a escoita activa, asumindo o rol asignado e responsabiliz谩ndose da propia contribuci贸n ao equipo. | Participa na repartici贸n de tarefas que deban desenvolverse en equipo, favorecendo a inclusi贸n, a escoita activa, asumindo o rol asignado e responsabiliz谩ndose da propia contribuci贸n ao equipo. | TI | Matem谩ticas para a vida en sociedade | 20 |
| Lenda:聽%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo 谩 s煤a programaci贸n); PE: Proba escrita, TI: T谩boa de indicadores | ||||
Ao desenvolver de maneira conxunta dous temas聽da programaci贸n modelo de PROENS, 茅 preciso facer unha media ponderada coas porcentaxes anteriores para o c谩lculo da cualificaci贸n final.