Temporalización do REA
| Fase | Seccións | Descrición do traballo a desenvolver | Temporalización |
|---|---|---|---|
|
1. Un país para visitar (Mobilizar) |
Se os idiomas non existen, as culturas desaparecen Planificando a viaxe |
Sesión de motivación e presentación da tarefa. | 1 sesión |
|
2. A túa biografía lingüística (Activar e recordar) |
O mapa lingüístico de España O país dos teus soños |
Sesión de activación de coñecementos previos e de relación con outras materias.
|
3 sesións |
|
3. Percorremos o norte (Explorar, revisar e estruturar) |
O dicionario da túa viaxe por España Un idioma distinto é unha visión diferente da vida |
Sesións con actividades informativas e interactivas sobre as linguas de España e do mundo con propostas para combater os prexuízos lingüísticos. Inclúe actividades con textos literarios nas linguas de España para visibilizar o universo literario feminino.
|
5 sesións |
|
4. Comezamos a viaxe! (Aplicar e comprobar) |
Tomando decisións Toca poñer nota |
Sesións dedicadas á realización dos retos propostos ao redor da planificación da viaxe de fin de curso: a creación dun tríptico informativo e a elaboración dun vídeo explicativo.
|
5 sesións |
|
5. Viaxar permite narrar belas historias (Concluír e comunicar) |
Posta en común Emprendemos novos camiños |
Sesións dedicadas á posta en común, á coavaliación e á reflexión sobre a propia aprendizaxe ao longo do reto e sobre os resultados obtidos. | 2 sesións |