| Exploración dos catro reinos | Preséntanse observacións correctas e equilibradas dos catro reinos traballados: Moneras, Protoctistas, Fungos e Plantas. (4) | Inclúense observacións correctas de polo menos dous reinos distintos. (3) | As observacións abarcan só un dos reinos ou presentan erros de clasificación. (2) | As observacións son escasas ou non se corresponden cos reinos traballados. (1) |
|---|
| Calidade das fotografías | As imaxes son nítidas, están ben cadradas e permiten identificar os organismos con claridade. (4) | As imaxes teñen calidade aceptable, aínda que algún detalle podería mellorar. (3) | A calidade das imaxes dificulta a identificación dalgunhas observacións. (2) | As imaxes resultan pouco útiles para a identificación ou non se inclúen. (1) |
|---|
| Datos asociados á observación | Inclúense sempre data, hora, localización GPS precisa e notas ambientais relevantes. (4) | A maior parte dos datos está presente e é precisa. (3) | Algúns datos importantes están ausentes ou presentan imprecisións. (2) | Fáltanse datos relevantes ou aparecen mal rexistrados. (1) |
|---|
| Uso de etiquetas temáticas | As etiquetas (#microxardin, #invasoras...) están ben escollidas e correctamente aplicadas en todas as observacións. (4) | Utilízanse varias etiquetas axeitadas, aínda que non sempre de maneira consistente. (3) | Empréganse poucas etiquetas ou algunhas non son axeitadas. (2) | Non se empregan etiquetas ou fano de maneira incorrecta. (1) |
|---|
| Participación na comunidade Natusfera | Revísanse e identifícanse polo menos 10 observacións doutras persoas usuarias de Galicia, con xustificacións ben argumentadas. (4) | Revísanse varias observacións alleas e realízanse algunhas xustificacións adecuadas. (3) | A participación en observacións doutras persoas é escasa ou superficial. (2) | Non se participa na revisión nin identificación de observacións alleas. (1) |
|---|
| Actitude e interacción coa comunidade | Mantense unha actitude colaborativa e respectuosa, con comentarios argumentados e construtivos. (4) | A interacción coa comunidade é positiva, aínda que pouco frecuente. (3) | A interacción é limitada e os comentarios carecen de fundamentación. (2) | Non se establece interacción ou esta resulta inadecuada. (1) |
|---|
| Colaboración no equipo | mprense con responsabilidade e iniciativa as funcións asignadas dentro do equipo (fotógrafo/a, taxónomo/a, comunicador/a...). (4) | Desempeñan as funcións asignadas con corrección e colaboración. (3) | A colaboración é irregular ou superficial. (2) | Non se asumen responsabilidades nin se contribúe ao traballo grupal. (1) |
|---|