| A foto | A foto é representativa e de boa calidade. O tamaño é concordante coa tarxeta. (5) | A foto é representativa sen boa calidade. O tamaño é concordante coa tarxeta. (4) | A foto é representativa pero sen boa calidade e o tamaño non é concordante coa tarxeta. (3) | A foto non é representativa e o tamaño non é concordante coa tarxeta.) (1) |
|---|
| QR | Aparece, con boa calidade, tamaño adecuado e lexible. Funciona o enlace. (5) | Aparece, con boa calidade e tamaño inadecuado. Funciona o enlace. (4) | Aparece, con calidade e tamaño inadecuado ou non funciona o enlace. (3) | Non aparece. (1) |
|---|
| Nome do animal | Correcto tanto o vulgar como o científico. Este último en cursiva. (5) | Correcto tanto o vulgar como o científico. Este último sen cursiva. (4) | Algunha incorrección tanto no vulgar como no científico. (3) | Omisión do nome vulgar, científico ou ambos. (1) |
|---|
| Presentación | Respeta moi ben a orde dos distintos grupos de animais. Non esquece ningún. (5) | Respeta ben a orde dos distintos grupos de animais. Esquece algún. (4) | Respeta suficientemente a orde dos distintos grupos de animais e esquece varios. (3) | Na maioría non respeta a orde. Esquécese de moitos. (1) |
|---|
| A información | Aparece moi ordenada e completa, con todos os items requeridos. (5) | Aparece ordenada e case completa, falta algún dos items requeridos. (4) | Aparece desordenada ou incompleta, faltan varios dos items requeridos. (3) | Aparece moi desordenada e incompleta, faltando moitos dos items requeridos. (1) |
|---|
| Nivel ligúistico | É moi apropiado para explicar a os compañeiros. (5) | A maioría das veces, é apropiado para explicar a os compañeiros. (4) | Algunhas veces, é apropiado para explicar a os compañeiros, e outra non. (3) | A maioría das veces, é inapropiado para ser entendido polos compañeiros. (1) |
|---|
| A ortografía | Non existen erros ortográficos. (5) | A ortografía é boa. Falta algún acento. (4) | A ortografía é suficiente pero existen dúas faltas de ortografía. (3) | Existen importantes fallos ortográficos. (1) |
|---|