Criterios de avaliación e mínimos de consecución
Nesta táboa recóllense os criterios de avaliación, os mínimos de consecución que se contemplan para cada criterio, os instrumentos de avaliación previstos e a súa ponderación (en base á proposta da UD2 de PROENS).
Códigos CA |
Criterios de avaliación CA | Mínimos de consecución | Instrumentos avaliación | Unidade didáctica (Proens) | % (Orientativo) |
---|---|---|---|---|---|
CA1.3 | CA1.3 - Identificar visual e auditivamente, clasificar, describir e representar elementos da música e da linguaxe musical. |
Identifica visualmente e representa no pentagrama as notas: do-si; do-sol agudo. Realiza ditados de 10 pulsos rítmicos (negra, silencio negra, dobre corchea, 4 semicorcheas) e melódicos (do, mi, sol). |
PE | 3 | 20 |
CA1.1 | CA1.1 - Distinguir propostas artísticas musicais de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por estas. |
Descobre interpretacións de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas que sexan interpretadas exclusivamente con voz. Clasifica as voces adultas en soprano, contralto, tenor e baixo. |
TI | 3 | 80 |
CA1.2 | Describir manifestacións culturais e artísticas musicais, explorando as súas características con interese, establecendo relacións entre elas, valorando a diversidade que as xera, así como as principais profesións vinculadas á creación e interpretación musical, e empregando o vocabulario específico destas. |
Descobre diferentes mostras de músicas representativas doutros lugares do mundo e elabora unha ficha sobre unha destas, incluíndo a descrición e o instrumento que máis lle chamou a atención. |
4 | ||
CA1.4 | Seleccionar e aplicar estratexias para a procura de información sobre manifestacións culturais e artísticas musicais a través de diversas canles e medios de acceso, de forma individual e colaborativa. |
Realiza un traballo individual en arquivo de texto LibreOffice sobre: familias de instrumentos, agrupacións musicais e as voces. |
4 | ||
CA1.6 | CA1.6 - Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas musicais, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións. | Valora e comprende as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais. | 3 | ||
CA1.7 | CA1.7 - Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas musicais, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva. | Manifesta respecto na recepción de propostas artísticas musicais e mostra unha actitude positiva. | 3 | ||
CA2.1 | CA2.1 - Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, o son, a imaxe e os medios dixitais básicos e mostrando confianza nas capacidades propias. |
Elabora algún instrumento con materiais sinxelos da súa contorna, de refugallo e/ou de reciclaxe. |
3 | ||
CA2.3 | CA2.3 - Utilizar elementos da linguaxe musical para interpretar propostas musicais vocais e instrumentais sinxelas a través da vivencia destes. |
Le e entoa unha partitura de ata 4 compases de 2/4, 3/4 ou 2 de 4/4: notas: do, mi, sol, la e do agudo; figuras: redonda, branca e negra (con/sen puntiño -agás negra con puntiño-) e os seus silencios. |
3 | ||
CA2.5 | CA2.5 - Participar no proceso cooperativo de producións culturais e artísticas musicais, de forma creativa, utilizando elementos básicos da linguaxe musical e diferentes técnicas artísticas. |
Participa en grupo nun conto musical creado ao que este lle engade a creación de efectos con diferentes instrumentos e a dramatización deste, para ser interpretado. |
3 | ||
CA2.7 | CA2.7 - Manifestar respecto na realización de actividades, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais. | Manifesta respecto na realización de actividades musicais e mostra unha actitude positiva. | 3 | ||
CA3.1 | CA3.1 - Distinguir propostas artísticas escénicas e performativas de diferentes xéneros, estilos, épocas, e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por estas. | Descobre diferentes danzas e bailes da Península Ibérica e elabora un pequeno listado que inclúa a procedencia e/o rexións onde se bailan. | 3 | ||
CA3.5 | CA3.5 - Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas escénicas e performativas, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións. | Valora e comprende as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas escénicas e performativas. | 3 | ||
CA3.6 | CA3.6 - Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas escénicas e performativas, interiorizando as normas de respecto de comportamento e mostrando unha actitude positiva. | Manifesta respecto na recepción de propostas artísticas escénicas e performativas e mostra unha actitude positiva. | 3 | ||
CA4.1 | CA4.1 - Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, o son, a imaxe e os medios dixitais básicos e mostrando confianza nas capacidades propias. |
Realiza cantando o baile en grupo Rondel VI (A gaiteira de Lindín) e propoñendo e guiando a fórmula rítmica da pregunta-resposta da frase B. |
3 | ||
CA4.6 | CA4.6 - Manifestar respecto na creación e interpretación de propostas artísticas escénicas e performativas, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais. | Manifesta respecto na realización de actividades escénicas e performativas e mostra unha actitude positiva. | 3 | ||
Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores |