Saltar la navegación

4. Valoración do proceso ensino aprendizaxe

Lista de cotexo para o proceso ensinanza aprendizaxe

Lista de cotexo para avaliar o proceso ensinanza aprendizaxe
 ConseguidoNon conseguido
Aprendizaxe do alumnadoA situación de aprendizaxe serviu para que o alumnado adquirira novas aprendizaxes. (1)A situación de aprendizaxe non foi axeitada e non axudou a adquirir novas aprendizaxes. (0)
Participación activa de todo o alumnado.Conseguiuse a participación activa de todo alumnado, axudándose mutuamente e superando as dificultades de xeito cooperativo. (1)Non se conseguiu a participación activa de todo o alumnado, nin traballar de xeito cooperativo. (0)
Organización A organización foi axeitada para conseguir os obxectivos propostos. (1)A organización non foi axeitada ou houbo moita improvisación. (0)
Nivel de dificultadeO nivel de dificultade foi axeitado para o nivel do alumnado. (1)O nivel de dificultade foi excesivo ou inferior ao precisado, polo que a aprendizaxe non foi exitosa. (0)
Motivación As actividades foron motivadoras, logrando que o alumnado fose activo na aprendizaxe. (1)As actividades non motivaron ao alumnado, creando indiferenza e desánimo (0)
Medidas no currículo para alumnado con NEAE.Adoptáronse as medidas curriculares adecuadas para atender ao alumnado con NEAE. (1)As medidas curriculares para o alumnado con NEAE non foron axeitadas. (0)
Atención do profesoradoO profesorado atendeu de maneira axeitada as dúbidas que foron xurdindo no proceso (1)Existiron demasiadas dúbidas nos procesos que o profesorado non foi quen de atender axeitadamente. (0)

Traducido e adaptado de CEDEC. Lista de cotexo para avaliar o proceso ensinanza aprendizaxe (CC BY-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Ventana nova

Feito con eXeLearning (Nova xanela)