Lista de cotexo para avaliar o proceso ensinanza aprendizaxe | Conseguido | Non conseguido |
---|
Aprendizaxe do alumnado | A situación de aprendizaxe serviu para que o alumnado adquirira novas aprendizaxes. (1) | A situación de aprendizaxe non foi axeitada e non axudou a adquirir novas aprendizaxes. (0) |
---|
Participación activa de todo o alumnado. | Conseguiuse a participación activa de todo alumnado, axudándose mutuamente e superando as dificultades de xeito cooperativo. (1) | Non se conseguiu a participación activa de todo o alumnado, nin traballar de xeito cooperativo. (0) |
---|
Organización | A organización foi axeitada para conseguir os obxectivos propostos. (1) | A organización non foi axeitada ou houbo moita improvisación. (0) |
---|
Nivel de dificultade | O nivel de dificultade foi axeitado para o nivel do alumnado. (1) | O nivel de dificultade foi excesivo ou inferior ao precisado, polo que a aprendizaxe non foi exitosa. (0) |
---|
Motivación | As actividades foron motivadoras, logrando que o alumnado fose activo na aprendizaxe. (1) | As actividades non motivaron ao alumnado, creando indiferenza e desánimo (0) |
---|
Medidas no currículo para alumnado con NEAE. | Adoptáronse as medidas curriculares adecuadas para atender ao alumnado con NEAE. (1) | As medidas curriculares para o alumnado con NEAE non foron axeitadas. (0) |
---|
Atención do profesorado | O profesorado atendeu de maneira axeitada as dúbidas que foron xurdindo no proceso (1) | Existiron demasiadas dúbidas nos procesos que o profesorado non foi quen de atender axeitadamente. (0) |
---|
Traducido e adaptado de CEDEC. Lista de cotexo para avaliar o proceso ensinanza aprendizaxe (CC BY-SA)
- Actividade
- Nome
- Data
- Puntuación
- Notas
- Reiniciar
- Imprimir
- Aplicar
- Ventana nova