O primeiro proxecto técnico
Seguindo este recurso, o alumnado realizará o seu primeiro proxecto técnico completo: o deseño e construción dunha maqueta dun elemento estrutural para mellorar o patio do centro.
O REA segue unha estrutura definida que é importante ter en conta:
- Fase 1: Descrición do reto.
- Fase 2: Exploración. Traballo cos coñecementos previos, estruturas naturais e artificiais.
- Fase 3: Conexión. Introdución de novos conceptos teóricos, estruturas, esforzos, tipos, condicións e elementos estruturais.
- Fase 4: Reto final. Desenvolvemento do proxecto técnico, construción das maquetas das estruturas.
- Fase 5: Conclusión. Exposición e coavaliación dos produtos finais.
Seguindo as fases do método de proxectos, o alumnado identificará necesidades específicas do patio, investigará para atopar solucións creativas, executarán os seus deseños, construirán os seus prototipos e avaliarán os resultados. Este enfoque fomenta a aprendizaxe práctica, permitindo aplicar os coñecementos teóricos tratados no recurso nun contexto real.
O proxecto non só desenvolverá competencias técnicas e dixitais, senón que tamén fortalecerá habilidades como o traballo en equipo, a resolución de problemas e a xestión do tempo. A través desta experiencia, búscase preparar ao alumnado para enfrontar desafíos reais, promovendo unha formación integral e práctica.
Os diferentes bloques do REA están pensados tendo en conta o DUA, presentando distintas versións da información, de xeito que diversificamos o acceso á información ofrecendo unha variedade formatos e niveis, tentando chegar ao maior número de realidades individuais do noso alumnado.