Saltar la navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Códigos CA Criterios de avaliación (CA)  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación Unidade didáctica (Proens) % (Orientación de Proens)
CA3.1.1 Coñecer os conceptos básicos sobre estruturas, para deseñar e fabricar sistemas empregando estruturas, que cumpran unha función determinada resolvendo os problemas propostos. Coñecer os conceptos básicos sobre estruturas PE UD 3 25
CA1.1.1 Definir problemas ou necesidades expostas  sobre estruturas, buscando e contrastando información procedente de diferentes fontes de maneira crítica e segura e avaliando a súa fiabilidade e pertinencia. Buscar e contrastar información  que axude a resolver un problema de estruturas  proposto. TI UD 3 5
CA2.1.1 Idear e deseñar solucións de estruturas eficaces, innovadoras e sostibles a problemas definidos, aplicando conceptos, técnicas e procedementos interdisciplinarios, así como criterios de sostibilidade, con actitude emprendedora, perseverante e creativa. Idear e deseñar solucións de estruturas que resolvan un problema proposto. TI UD 3 5
CA2.2.1  Seleccionar, planificar e organizar os materiais e as ferramentas para estruturas, así como as tarefas necesarias para a construción dunha solución estrutural  a un problema exposto, traballando individualmente ou en grupo de maneira cooperativa e colaborativa. Seleccionar e organizar os materiais axeitados para construír unha solución de estruturas a un problema proposto. TI UD 3 5
CA2.3.1   Fabricar obxectos ou modelos sinxelos de estruturas empregando ferramentas e/ou máquinas manuais axeitadas e respectando as normas de seguridade e saúde. Fabricar unha estrutura sinxela empregando ferramentas e/ou máquinas manuais axeitadas e respectando as normas de seguridade e saúde. TI UD 3 15
CA3.1.2 Deseñar e fabricar sistemas empregando estruturas, que cumpran unha función determinada resolvendo os problemas propostos. Deseñar e fabricar unha estrutura que resolva un problema proposto. TI UD 3 25
CA5.1.1 Representar e comunicar o proceso de creación dun produto  baseado en estruturas  desde o seu deseño ata a súa difusión, elaborando documentación técnica e gráfica coa axuda de ferramentas dixitais, empregando os formatos e o vocabulario técnico axeitados, de maneira colaborativa, tanto presencialmente como en remoto.

Elaborar documentos técnicos con ferramentas dixitais, para representar o proceso de creación dun produto.

Proporcionar formato axeitado á documentación creada.

Empregar vocabulario técnico axeitado.

TI UD 3 10
CA5.3.2 Crear contidos, elaborar materiais relacionados con  estruturas configurando correctamente as ferramentas dixitais habituais da contorna de aprendizaxe, axustándoas ás súas necesidades e respectando os dereitos de autor e a etiqueta dixital.

Crear contidos relacionados con
estruturas configurando correctamente as ferramentas dixitais utilizadas.

TI UD 3 10
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores.

Actividades e instrumentos empregados no REA

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios/ Seccións do REA Instrumentos empregados
CA1.1.1. - Definir problemas ou necesidades expostas sobre estruturas, buscando e contrastando información procedente de diferentes fontes de maneira crítica e segura e avaliando a súa fiabilidade
e pertinencia.
  1. Estructuras de inspiración natural (Sección 2.2 >> Diseño biomimético)
  2. Reto: Un patio mejor es posible (Sección 4 >> Atención obras)
  1. Retroalimentación
  2. Rúbrica do reto
CA2.1.1. - Idear e deseñar solucións eficaces,
innovadoras e sostibles a problemas de estruturas
definidos, aplicando conceptos, técnicas e procedementos interdisciplinarios, así como criterios de sostibilidade, con actitude emprendedora,
perseverante e creativa.
  1. Estructuras de inspiración natural (Sección 2.2 >> Diseño biomimético)
  2. ¡A qué no me caigo! (Sección 3.5 >> Consolidando)
  3. Escalando hasta el cielo. (Sección 3.5 >> Consolidando)
  4. Soporto lo que me echen. (Sección 3.5 >> Consolidando)
  5. ¡El poder de la triangulación! (Sección 3.5 >> Consolidando)
  6. Un puente de quita y pon. (Sección 3.5 >> Consolidando)
  7. Reto: Un patio mejor es posible (Sección 4 >> Atención obras)
  1. Retroalimentación
  2. Retroalimentación
  3. Retroalimentación
  4. Retroalimentación
  5. Retroalimentación
  6. Retroalimentación
  7. Rúbrica do reto
CA2.2.1. - Seleccionar, planificar e organizar os materiais e as ferramentas, así como as tarefas
necesarias para a construción dunha solución a un problema de estruturas exposto, traballando
individualmente ou en grupo de maneira cooperativa e colaborativa.
  1. ¡A qué no me caigo! (Sección 3.5 >> Consolidando)
  2. Escalando hasta el cielo. (Sección 3.5 >> Consolidando)
  3. Soporto lo que me echen. (Sección 3.5 >> Consolidando)
  4. ¡El poder de la triangulación! (Sección 3.5 >> Consolidando)
  5. Un puente de quita y pon. (Sección 3.5 >> Consolidando)
  6. Reto: Un patio mejor es posible (Sección 4 >> Atención obras)
  1. Retroalimentación
  2. Retroalimentación
  3. Retroalimentación
  4. Retroalimentación
  5. Retroalimentación
  6. Rúbrica do reto
CA2.3.1. - Fabricar obxectos ou modelos sinxelos de estruturas empregando ferramentas e/ou máquinas manuais axeitadas e respectando as normas de seguridade e saúde.
  1. ¡A qué no me caigo! (Sección 3.5 >> Consolidando)
  2. Escalando hasta el cielo. (Sección 3.5 >> Consolidando)
  3. Soporto lo que me echen. (Sección 3.5 >> Consolidando)
  4. ¡El poder de la triangulación! (Sección 3.5 >> Consolidando)
  5. Un puente de quita y pon. (Sección 3.5 >> Consolidando)
  6. Reto: Un patio mejor es posible (Sección 4 >> Atención obras)
  1. Retroalimentación
  2. Retroalimentación
  3. Retroalimentación
  4. Retroalimentación
  5. Retroalimentación
  6. Rúbrica do reto
CA3.1.1. - Coñecer os conceptos básicos sobre estruturas, para deseñar e fabricar sistemas empregando estruturas, que cumpran unha función determinada resolvendo os problemas propostos
  1. ¿Quién la creó? (Sección 2.1 >> ¿Natural o artificial?)
  2. A la caza de estructuras. (Sección 2.1 >> ¿Natural o artificial?)
  3. ¿Quién te inspira? (Sección 2.1 >> ¿Natural o artificial?)
  4. Uniendo esfuerzos. (Sección 3.1 >> Esfuerzos)
  5. ¿Qué esfuerzo soporto? (Sección 3.1 >> Esfuerzos)
  6. Sopa de estructuras. (Sección 3.2 >> Tipos de estructuras)
  7. Descubre. (Sección 3.4 >> Elementos estructurales)
  8. ¡A qué no me caigo! (Sección 3.5 >> Consolidando)
  9. Escalando hasta el cielo. (Sección 3.5 >> Consolidando)
  10. Soporto lo que me echen. (Sección 3.5 >> Consolidando)
  11. ¡El poder de la triangulación! . (Sección 3.5 >> Consolidando)
  12. Un puente de quita y pon. (Sección 3.5 >> Consolidando)
  1. Retroalimentación
  2. Retroalimentación
  3. Retroalimentación
  4. Retroalimentación
  5. Retroalimentación
  6. Retroalimentación
  7. Retroalimentación
  8. Retroalimentación
  9. Retroalimentación
  10. Retroalimentación
  11. Retroalimentación
  12. Retroalimentación
CA3.1.2. - Deseñar e fabricar sistemas empregando estruturas, que cumpran unha función determinada resolvendo os problemas propostos
  1. ¡A qué no me caigo! (Sección 3.5 >> Consolidando)
  2. Escalando hasta el cielo. (Sección 3.5 >> Consolidando)
  3. Soporto lo que me echen. . (Sección 3.5 >> Consolidando)
  4. ¡El poder de la triangulación! . (Sección 3.5 >> Consolidando)
  5. Un puente de quita y pon. . (Sección 3.5 >> Consolidando)
  6. Reto: Un patio mejor es posible (Sección 4 >> Atención obras)
  1. Retroalimentación
  2. Retroalimentación
  3. Retroalimentación
  4. Retroalimentación
  5. Retroalimentación
  6. Rúbrica do reto
CA5.1.1. - Representar e comunicar o proceso de
creación dun produto de estruturas desde o seu deseño ata a súa difusión, elaborando documentación técnica e gráfica coa axuda de ferramentas dixitais, empregando os formatos e o vocabulario técnico axeitados, de maneira colaborativa, tanto presencialmente como en
remoto.
  1. Estructuras de inspiración natural (sección 2.2 >> Diseño biomimético)
  2. Reto: Un patio mejor es posible (Sección 4 >> Atención obras)
  1. Retroalimentación
  2. Rúbrica do reto
CA5.3.2. - Crear contidos, elaborar materiais relacionados con estruturas configurando correctamente as ferramentas dixitais habituais da contorna de aprendizaxe, axustándoas ás súas necesidades e respectando os dereitos de autor e a etiqueta dixital.
  1. A la caza de estructuras (sección 2.1: ¿Natural o artificial?
  2. Reto: Un patio mejor es posible (Sección 4 >> Atención obras)
  1. Retroalimentacióón
  2. Rúbrica do reto

Feito con eXeLearning (Nova xanela)