Criterios de avaliación e mínimos de consecución
| Códigos CA | Criterios de avaliación (CA) | Mínimos de consecución | Instrumentos de avaliación | Unidade didáctica (Proens) | % (Orientación de Proens) |
|---|---|---|---|---|---|
| CA3.1.1 | Coñecer os conceptos básicos sobre estruturas, para deseñar e fabricar sistemas empregando estruturas, que cumpran unha función determinada resolvendo os problemas propostos. | Coñecer os conceptos básicos sobre estruturas | PE | UD 3 | 25 |
| CA1.1.1 | Definir problemas ou necesidades expostas sobre estruturas, buscando e contrastando información procedente de diferentes fontes de maneira crítica e segura e avaliando a súa fiabilidade e pertinencia. | Buscar e contrastar información que axude a resolver un problema de estruturas proposto. | TI | UD 3 | 5 |
| CA2.1.1 | Idear e deseñar solucións de estruturas eficaces, innovadoras e sostibles a problemas definidos, aplicando conceptos, técnicas e procedementos interdisciplinarios, así como criterios de sostibilidade, con actitude emprendedora, perseverante e creativa. | Idear e deseñar solucións de estruturas que resolvan un problema proposto. | TI | UD 3 | 5 |
| CA2.2.1 | Seleccionar, planificar e organizar os materiais e as ferramentas para estruturas, así como as tarefas necesarias para a construción dunha solución estrutural a un problema exposto, traballando individualmente ou en grupo de maneira cooperativa e colaborativa. | Seleccionar e organizar os materiais axeitados para construír unha solución de estruturas a un problema proposto. | TI | UD 3 | 5 |
| CA2.3.1 | Fabricar obxectos ou modelos sinxelos de estruturas empregando ferramentas e/ou máquinas manuais axeitadas e respectando as normas de seguridade e saúde. | Fabricar unha estrutura sinxela empregando ferramentas e/ou máquinas manuais axeitadas e respectando as normas de seguridade e saúde. | TI | UD 3 | 15 |
| CA3.1.2 | Deseñar e fabricar sistemas empregando estruturas, que cumpran unha función determinada resolvendo os problemas propostos. | Deseñar e fabricar unha estrutura que resolva un problema proposto. | TI | UD 3 | 25 |
| CA5.1.1 | Representar e comunicar o proceso de creación dun produto baseado en estruturas desde o seu deseño ata a súa difusión, elaborando documentación técnica e gráfica coa axuda de ferramentas dixitais, empregando os formatos e o vocabulario técnico axeitados, de maneira colaborativa, tanto presencialmente como en remoto. |
Elaborar documentos técnicos con ferramentas dixitais, para representar o proceso de creación dun produto. Proporcionar formato axeitado á documentación creada. Empregar vocabulario técnico axeitado. |
TI | UD 3 | 10 |
| CA5.3.2 | Crear contidos, elaborar materiais relacionados con estruturas configurando correctamente as ferramentas dixitais habituais da contorna de aprendizaxe, axustándoas ás súas necesidades e respectando os dereitos de autor e a etiqueta dixital. |
Crear contidos relacionados con |
TI | UD 3 | 10 |
| Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores. | |||||