Saltar la navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Segundo a programación didáctica de referencia publicada en PROENS para a materia de "Tecnoloxía e dixitalización" de 1º de ESO, esta unidade está deseñada para realizar en 16 sesións durante a primeira avaliación.

A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso: 

Fase Seccións Para que? Temporalización
Fase 1. Transformando espacios (mobilizar) Fase 1. Transformando espacios Sesión de motivación e presentación do reto a desenvolver. 1 sesión
Fase 2. Inspiración natural (activar e recordar) Fase 2. Inspiración natural Sesión de revisión e activación de coñecementos previos nesta e noutras materias en relación coas estruturas naturais que rodean ao alumnado e como o ser humano pode inspirarse nelas para deseñar novas estruturas. 1 sesión
Fase 3. Poniendo los cimientos (explorar, revisar e estructurar) Fase 3. Poniendo los cimientos Sesións con actividades sobre os esforzos que deben soportar e as propiedades das estructuras, sobre as condicións mínimas que deben comprir as estructuras e os diferentes elementos estructurais.Inclúese unha actividade práctica de experimentación coas propiedades das estructuras e unha rutina de pensamento para que o alumnado reflexione sobre os conceptos adquiridos. 5 sesións
Fase 4. Atención obras (aplicar e comprobar) Fase 4. Atención obras. Sesións dirixidas ao análisis, deseño, construcción e avaliación da solución ao reto proposto seguindo o método de proxectos. 6 sesións
Fase 5. Conclusión (concluír e comunicar) Fase 5. Conclusión Sesións destinadas á posta en común dos proxectos construidos na clase que solucionan o reto proposto, é unha auto-reflexión, individual e en grupo, sobre a utilidade do aprendido e comunicación dos resultados ao resto de equipos. 2 sesións
Proba escrita Proba escrita Sesión destinada á realización dunha proba obxectiva que poda avaliar os contidos aprendidos neste recurso. 1 sesión

Feito con eXeLearning (Nova xanela)