Temporalización do REA
Segundo a programación didáctica de referencia publicada en PROENS para a materia de "Tecnoloxía e dixitalización" de 1º de ESO, esta unidade está deseñada para realizar en 16 sesións durante a primeira avaliación.
A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:
Fase | Seccións | Para que? | Temporalización |
---|---|---|---|
Fase 1. Transformando espacios (mobilizar) | Fase 1. Transformando espacios | Sesión de motivación e presentación do reto a desenvolver. | 1 sesión |
Fase 2. Inspiración natural (activar e recordar) | Fase 2. Inspiración natural | Sesión de revisión e activación de coñecementos previos nesta e noutras materias en relación coas estruturas naturais que rodean ao alumnado e como o ser humano pode inspirarse nelas para deseñar novas estruturas. | 1 sesión |
Fase 3. Poniendo los cimientos (explorar, revisar e estructurar) | Fase 3. Poniendo los cimientos | Sesións con actividades sobre os esforzos que deben soportar e as propiedades das estructuras, sobre as condicións mínimas que deben comprir as estructuras e os diferentes elementos estructurais.Inclúese unha actividade práctica de experimentación coas propiedades das estructuras e unha rutina de pensamento para que o alumnado reflexione sobre os conceptos adquiridos. | 5 sesións |
Fase 4. Atención obras (aplicar e comprobar) | Fase 4. Atención obras. | Sesións dirixidas ao análisis, deseño, construcción e avaliación da solución ao reto proposto seguindo o método de proxectos. | 6 sesións |
Fase 5. Conclusión (concluír e comunicar) | Fase 5. Conclusión | Sesións destinadas á posta en común dos proxectos construidos na clase que solucionan o reto proposto, é unha auto-reflexión, individual e en grupo, sobre a utilidade do aprendido e comunicación dos resultados ao resto de equipos. | 2 sesións |
Proba escrita | Proba escrita | Sesión destinada á realización dunha proba obxectiva que poda avaliar os contidos aprendidos neste recurso. | 1 sesión |