Como pensan as máquinas?

Visto: 0 veces
2025-09-08

Esta proposta ten como obxectivo principal acercar e desmitificar ó alumnado os procesos do funcionamento interno da IA, dun xeito intuitivo e práctico. Partindo dun paralelismo entre pensamento humano e pensamento da máquina, iranse realizando actividades que introducirán os conceptos básicos subxacentes á IA (datos, tipos de algoritmos, tipos de aprendizaxe, modelos, o etc) . Realizarase unha reflexión transversal sobre o uso e limitacións desta tecnoloxía.

Fundamentos de programación en Python

Visto: 0 veces
2025-09-08

Esta proposta ten como obxectivo principal acercar ó alumnado a programación, dun xeito intuitivo e práctico. Partindo  das funcións de entrada/saída, iranse realizando actividades que introducirán as estruturas básicas (condicionais e bucles) e os conceptos asociados á programación por obxectos (clases, métodos, obxectos) . Realizarase un acercamento ó concepto e uso de librerías.

Ferramentas para IA. Cadernos de programación e librerías

Visto: 0 veces
2025-09-08

Esta proposta ten como obxectivo principal acercar e desmitificar ó alumnado os procesos de deseño interno da IA, dun xeito intuitivo e práctico. Partindo dunhas bases de programación en Python, iranse realizando actividades, para introducir as librerías que implementan os algoritmos e conceptos básicos subxacentes á IA ( Regresión, Clustering, Clasificación, etc) . Realizarase unha reflexión transversal sobre o uso e limitacións desta tecnoloxía.

O meu primeiro proxecto de IA

Visto: 0 veces
2025-09-08

Esta proposta ten como obxectivo principal acercar e desmitificar ó alumnado os procesos de deseño e implementación dun modelo de IA, dun xeito intuitivo e práctico. Partindo da obtención, procesamento e visualización de datos, crearase e adestrarase un modelo de IA,  analizando resultados e reflexionando sobre a súa optimización. Realizarase unha reflexión transversal sobre o uso e limitacións desta tecnoloxía

Curso de Grego I

Visto: 0 veces
2024-04-22

Este recurso comprende 12 unidades didácticas, formadas cada unha delas por aspectos correspondentes aos diferentes bloques do currículo da materia de Grego I (1º Bacharelato). Cada unidade didáctica componse dos seguintes apartados:

1. Lectura guiada de textos da Grecia clásica

2. Contidos culturais: históricos, sociais e culturais do mundo helénico

3. Aspectos de morfoloxía

4. Aspectos de sintaxe

Deportes na Escola: Shuttleball ou Volantón

Visto: 0 veces
2024-04-15

Esta unidade sobre o Shuttleball ou Volantón pertence a un conxunto de 8, nas que se traballan distintos deportes na escola. Está dirixida a ESO e Bacharelato, facendo as adaptacións que o profesorado estime oportunas segundo cada nivel. Nela inclúese información sobre regras básicas do deporte, quecemento específico, actividades interactivas, proxecto/s final/ais e autoavaliación do aprendido.

Deportes na Escola: Voleibol

Visto: 0 veces
2024-04-15

Esta unidade sobre o Voleibol pertence a un conxunto de 8, nas que se traballan distintos deportes na escola. Está dirixida a ESO e Bacharelato, facendo as adaptacións que o profesorado estime oportunas segundo cada nivel. Nela inclúese información sobre regras básicas do deporte, quecemento específico, actividades interactivas, proxecto/s final/ais e autoavaliación do aprendido.

Deportes na Escola: Balonmán

Visto: 0 veces
2024-04-15

Esta unidade sobre o Balonmán pertence a un conxunto de 8, nas que se traballan distintos deportes na escola. Está dirixida a ESO e Bacharelato, facendo as adaptacións que o profesorado estime oportunas segundo cada nivel. Nela inclúese información sobre regras básicas do deporte, quecemento específico, actividades interactivas, proxecto/s final/ais e autoavaliación do aprendido.