Rúbrica da proposta educativa e desenvolvemento na aula| | Sempre | Con frecuencia | Poucas veces | Case nunca |
|---|
| Cumpríronse os obxectivos programados. | 4 | 3 | 2 | 1 |
|---|
| Traballaronse os contidos programados. | 4 | 3 | 2 | 1 |
|---|
| A metodoloxía é axeitada. | 4 | 3 | 2 | 1 |
|---|
| A secuenciación das actividades é axeitada. | 4 | 3 | 2 | 1 |
|---|
| As actividades propostas serven para acadar os obxectivos propostos. | 4 | 3 | 2 | 1 |
|---|
| Empregáronse as medidas axeitadas para atender ao alumnado con necesidades especiais. | 4 | 3 | 2 | 1 |
|---|
| Fomentáse a creatividade. | 4 | 3 | 2 | 1 |
|---|
| Os contidos ligüísticos son axeitados para as situacións de aprendizaxe propostas. | 4 | 3 | 2 | 1 |
|---|
| Amósanse as rúbricas ao alumnado antes do proceso de avaliación. | 4 | 3 | 2 | 1 |
|---|
| O programa empregado para a creación das actividades serve axeitadamente ao seu propósito. | 4 | 3 | 2 | 1 |
|---|
- Activity
- Name
- Date
- Score
- Notes
- Reset
- Print
- Apply
- New Window