Saltar navegación

7. Que aprendín? Avaliámonos

Avaliámonos

A través das actividades que fuches realizando, individual ou en equipos, da lectura de documentos, a manipulación de páxinas web e a creación de novos materiais, traballaches todas as competencias do currículo.

Lectura facilitada

Que estamos aprendendo e como o imos avaliar?

Durante esta unidade fixeches diferentes actividades: ler documentos, traballar con páxinas web, crear materiais novos, e colaborar en equipo.

Con iso, estiveches a desenvolver moitas das competencias do currículo. Imos comprobar agora se acadaches os seguintes obxectivos:

  • CA1.1: Propoñer ideas sostibles, analizando o que hai arredor e as necesidades.
  • CA1.2: Traballar ben en equipo, organizando e planificando os proxectos.
  • CA1.4: Saber como afectan os materiais e técnicas que usamos ao medio ambiente ao longo do tempo.
  • CA1.6: Entender por que a arquitectura bioclimática e a bioconstrución son boas para o medio e a saúde.
  • CA2.1: Construír e debuxar solucións técnicas, tanto a man como co ordenador.
  • CA2.2: Deseñar solucións que sexan sostibles e accesibles para todas as persoas.
  • CA5.1: Crear contidos dixitais que expliquen ben os teus procesos e resultados.
  • CA5.2: Saber explicar de forma clara e ordenada o que fixeches e como.

Como imos avaliar?

Estas son as partes que contarán na túa nota final:

  • Traballo diario na aula: 30%
  • Tarefa "Fotogrametría 3D": 35%
  • Tarefa "Biomateriais na aula": 35%

CA - Criterios de avaliación

  • CA1.1, CA1.2, CA1.3, CA1.4, CA1.5, CA1.6, CA2.1 e CA2.2 - Deseñar, planificar e xerar un modelo de bioconstrución con adobe ou biocerámica, baseándos nalgunha bioconstrución real, e tendo en conta criterios estéticos e de sostibilidade relacionados coa nosa contorna próxima. Traballar en equipo de forma cooperativa e ter unha actitude creativa. 
  • CA1.4 – Coñecer e valorar o ciclo de vida e o impacto das solucións construtivas e materiais empregados na bioconstrución.
  • CA1.6 – Analizar o valor da arquitectura bioclimática e da bioconstrución no coidado do medio e da saúde.
  • CA5.1 – Crear unha fotogrametría para documentar o proceso de fabricación do biomodelo.
  • CA3.2, CA1.2: Usar vocabulario técnico e valorar desde unha perspectiva interdisciplinaria o aprendido. 
  • CA1.5 – Defender pulbicamente o traballo individual de forma clara, precisa e cooperativa, tanto oralmente como por escrito

Instrumentos de cualificación

  • Autoavaliación a partir da rúbrica inicial da secuencia.
  • Adiquisición de novos conceptos, a partir do cuestionario final "O mellor de cada casa".
  • Traballo diario na aula.
  • Tarefa "Fotogrametría 3D.
  • Tarefa "Biomateriais na aula".

Que aprendín?

Completa a lista de cotexo marcando as casas correspondentes ás actividades rematadas.

%E9%B0%E6%EB%E2%F7%D5%F3%FF%F7%B0%A8%B0%D1%FD%E6%F7%F8%FD%B0%BE%B0%FB%F6%B0%A8%B0%A0%A2%A0%A7%A1%A3%AB%A3%AA%A1%A5%A3%A5%BF%A4%A2%B0%BE%B0%E6%FB%E6%FE%F7%B0%A8%B0%C1%F7%FB%B2%E3%E7%F7%BC%BC%BC%B0%BE%B0%E1%E7%F0%E6%FB%E6%FE%F7%B0%A8%B0%B0%BE%B0%FE%F7%E4%F7%FE%E1%B0%A8%C9%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A1%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%C3%E7%F7%B2%E7%FC%B2%E2%FE%F3%FC%FD%B2%E2%F3%E0%F3%B2%F1%FD%FC%E1%E6%E0%E7%7F%E0%B2%E7%FC%FA%F3%B2%E4%FB%E4%F7%FC%F6%F3%B2%E3%E7%F7%B2%F1%FD%FC%E6%7B%FC%B2%F1%E7%E0%E4%F3%E1%B2%F6%F7%B2%FC%FB%E4%F7%FE%BE%B2%E2%F7%E0%7F%FF%F7%E6%E0%FD%B2%F6%F3%B2%E2%F3%E0%F1%F7%FE%F3%B2%F7%B2%E2%FD%E1%FB%F1%FBa%FC%B2%F6%F7%B2s%E0%F0%FD%E0%F7%E1%BE%B2%E4%F3%FE%F3%F6%FD%E1%BE%B2%F4%F3%E0%FD%FE%F3%E1%BE%B2%F7%E6%F1%BE%B2%7B%B2%E7%FC%BC%BC%BC%B4%FC%F0%E1%E2%A9%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A3%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D7%E1%E6%E7%F6%FD%B2%E6%FD%E2%FD%F5%E0s%F4%FB%F1%FD%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A3%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D7%E1%E6%E7%F6%FD%B2%EA%F7%FD%E6%7B%F1%FC%FB%F1%FD%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A1%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%C3%E7%F7%B2%E7%FC%B2%F7%E1%E6%E7%F6%FD%B2%F6%E7%FC%B2%E1%FD%FE%FD%B2%E2%F3%E0%F3%B2%F1%FD%FC%E1%E6%E0%E7%7F%E0%B2%E7%FC%FA%F3%B2%E4%FB%E4%F7%FC%F6%F3%BE%B2%F1%FD%FC%E6%F7%FC%F6%FD%B2%FB%FC%F4%FD%E0%FF%F3%F1%FBa%FC%B2%F6%F3%E1%B2%FF%F3%E1%F3%E1%B2%F6%F7%B2%F3%E7%F5%F3%B2%F7%B2%F7%E1%E6%E0%F3%E6%FD%E1%B2%F6%FD%B2%E6%F7%E0%E0%F7%FD%BE%B2%7B%B2%E7%FC%BC%BC%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A3%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D7%E1%E6%E7%F6%FD%B2%E6%FD%E2%FD%F5%E0s%F4%FB%F1%FD%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A3%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D7%E1%E6%E7%F6%FD%B2%EA%F7%FD%E6%7B%F1%FC%FB%F1%FD%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A1%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%C3%E7%F7%B2%FD%E1%B2%E1%F7%F5%E7%FB%FC%E6%F7%E1%B2%E1%FD%FC%B2%F1%F7%E0%E6%FD%E1%B2%FC%E7%FC%B2%F7%E1%E6%E7%F6%FD%B2%F0%FB%FD%F1%FE%FB%FFs%E6%FB%F1%FD%A8%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A3%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D3%B2%F4%FD%E0%FF%F3%B2%F6%F3%B2%E4%FB%E4%F7%FC%F6%F3%BE%B2%E3%E7%F7%B2%F7%E1%E6s%B2%F1%FD%FC%F6%FB%F1%FB%FD%FC%F3%F6%F3%B2%E2%FD%FE%F3%E1%B2%F1%F3%E0%F3%F1%E6%F7%E0%7F%E1%E6%FB%F1%F3%E1%B2%F1%FE%FB%FFs%E6%FB%F1%F3%E1%B2%F6%E7%FC%FA%F3%B2%E8%FD%FC%F3%B2%F3%F6%F7%FF%F3%FB%E1%B2%F6%F7%B2%E2%FD%FE%FD%B2%E7%E1%FD%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A3%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D3%B2%FD%E0%FB%F7%FC%E6%F3%F1%FBa%FC%B2%F3%F6%F7%F1%E7%F3%F6%F3%B2%E2%F3%E0%F3%B2%F7%E1%E6%F3%FC%F1%FB%F3%B2%F6%FD%B2%F4%FD%F5%F3%E0%BE%B2%E3%E7%F7%B2%E4%7B%FC%B2%F1%FD%FC%F6%FB%F1%FB%FD%FC%F3%F6%F3%B2%E2%FD%FE%FD%B2%FA%F7%FF%FB%E1%F4%F7%E0%FB%FD%B2%F7%FC%B2%E3%E7%F7%B2%FC%FD%E1%B2%F3%E6%FD%E2%F3%FF%FD%E1%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A3%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D7%FC%B2%E3%E7%F7%B2%F1%FD%FC%E1%FB%E1%E6%F7%B2%F7%B2%E2%FD%E0%B2%E3%E7%F7%B2%7B%B2%FB%FF%E2%FD%E0%E6%F3%FC%E6%F7%B2%F3%B2%E4%F7%FC%E6%FB%FE%F3%F1%FBa%FC%B2%F4%FD%E0%E8%F3%F6%F3%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A3%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D7%EA%F7%FF%E2%FE%FD%E1%B2%F6%F7%B2%E2%E0%FD%E6%F7%F1%F1%FBa%FC%B2%E2%F3%E1%FB%E4%F3%B2%FC%F3%E1%B2%F7%FC%E4%FD%FE%E4%F7%FC%E6%F7%E1%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A3%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%C3%E7%F7%B2%E1%FD%FC%B2%F7%B2%FD%FC%F6%F7%B2%E1%F7%B2%E2%E0%FD%F6%E7%F1%F7%FC%B2%F3%E1%B2%E2%FD%FC%E6%F7%E1%B2%E6%7B%E0%FF%FB%F1%F3%E1%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A3%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%C3%E7%F7%B2%E1%FB%F5%FC%FB%F4%FB%F1%F3%B2%D3%D3%D3%B2%FC%E7%FC%B2%F3%E2%F3%E0%F3%E6%FD%B2%F7%FE%7B%F1%E6%E0%FB%F1%FD%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D3%B2%F1%F3%FE%F1%E7%FE%F3%E0%B2%F3%B2%F7%FC%E4%FD%FE%E4%F7%FC%E6%F7%B2%F6%E7%FC%B2%F7%F6%FB%F4%FB%F1%FB%FD%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D3%B2%F6%FB%F4%F7%E0%F7%FC%F1%FB%F3%B2%F7%FC%E6%E0%F7%B2%CE%B0%D1%F3%E1%F3%B2%E2%F3%E1%FB%E4%F3%CE%B0%B2%F7%B2%CE%B0%C2%F3%E1%E1%FB%E4%F7%B2%FA%FD%E7%E1%F7%CE%B0%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D1%F3%FE%F7%E1%B2%E1%FD%FC%B2%F7%B2%E3%E7%F7%B2%FB%FF%E2%FD%E0%E6%F3%FC%F1%FB%F3%B2%E6%F7c%F7%FC%B2%FD%E1%B2%F4%F3%F1%E6%FD%E0%F7%E1%B2%E3%E7%F7%B2%F6%F7%E6%F7%E0%FF%FB%FC%F3%FC%B2%FD%B2%F1%FB%F1%FE%FD%B2%F6%F7%B2%E4%FB%F6%F3%B2%F6%E7%FC%B2%E2%E0%FD%F6%E7%E6%FD%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%DD%E1%B2%FC%FD%FF%F7%E1%B2%F7%B2%F1%F3%E0%F3%F1%E6%F7%E0%7F%E1%E6%FB%F1%F3%E1%B2%F0s%E1%FB%F1%F3%E1%B2%F6%FD%E1%B2%E2%E0%FB%FC%F1%FB%E2%F3%FB%E1%B2%E6%FB%E2%FD%E1%B2%F6%F7%B2%F0%FB%FD%FF%F3%E6%F7%E0%FB%F3%FB%E1%B2%F6%F7%E0%FB%E4%F3%F6%FD%E1%B2%F6%F3%B2%E6%F7%E0%E0%F3%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%DD%E1%B2%FC%FD%FF%F7%E1%B2%F7%B2%F1%F3%E0%F3%F1%E6%F7%E0%7F%E1%E6%FB%F1%F3%E1%B2%F0s%E1%FB%F1%F3%E1%B2%F6%FD%E1%B2%E2%E0%FB%FC%F1%FB%E2%F3%FB%E1%B2%E6%FB%E2%FD%E1%B2%F6%F7%B2%F0%FB%FD%FF%F3%E6%F7%E0%FB%F3%FB%E1%B2%F6%F7%E0%FB%E4%F3%F6%FD%E1%B2%F6%F3%B2%E2%F7%F6%E0%F3%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%DD%E1%B2%FC%FD%FF%F7%E1%B2%F7%B2%F1%F3%E0%F3%F1%E6%F7%E0%7F%E1%E6%FB%F1%F3%E1%B2%F0s%E1%FB%F1%F3%E1%B2%F6%FD%E1%B2%E2%E0%FB%FC%F1%FB%E2%F3%FB%E1%B2%E6%FB%E2%FD%E1%B2%F6%F7%B2%F0%FB%FD%FF%F3%E6%F7%E0%FB%F3%FB%E1%B2%F6%F7%E0%FB%E4%F3%F6%FD%E1%B2%F6%F3%B2%FF%F3%F6%F7%FB%E0%F3%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%DD%E1%B2%FC%FD%FF%F7%E1%B2%F7%B2%F1%F3%E0%F3%F1%E6%F7%E0%7F%E1%E6%FB%F1%F3%E1%B2%F0s%E1%FB%F1%F3%E1%B2%F6%FD%E1%B2%E2%E0%FB%FC%F1%FB%E2%F3%FB%E1%B2%E6%FB%E2%FD%E1%B2%F6%F7%B2%F0%FB%FD%FF%F3%E6%F7%E0%FB%F3%FB%E1%B2%F6%F7%E0%FB%E4%F3%F6%FD%E1%B2%F6%F7%B2%F4%FB%F0%E0%F3%E1%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D3%B2%F4%F3%F1%F7%E0%B2%E7%FC%FA%F3%B2%F4%FD%E6%FD%F5%E0%F3%FF%F7%E6%E0%7F%F3%B2%F1%E7%FC%FA%F3%B2%F3%E2%FE%FB%F1%F3%F1%FBa%FC%B2%F6%F7%B2%FFa%F0%FB%FE%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D3%B2%F6%FB%E1%E6%FB%FC%F5%E7%FB%E0%B2%F0%F3%E0%E0%FD%B2%F6%F7%B2%E6%F7%E0%E0%F3%B2%F7%B2%F3%B2%F4%F3%F1%F7%E0%B2%F3%F6%FD%F0%F7%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D3%B2%F3%FC%F3%FE%FB%E8%F3%E0%B2%FD%E1%B2%FF%F3%E6%F7%E0%FB%F3%FB%E1%B2%F6%F7%B2%F1%FD%FC%E1%E6%E0%E7%F1%FBa%FC%B2%F6%F3%B2%FF%FBc%F3%B2%E4%FB%E4%F7%FC%F6%F3%B2%F7%B2%E4%F3%FE%FD%E0%F3%E0%B2%FD%B2%E1%F7%E7%B2%FB%FF%E2%F3%F1%E6%FD%B2%F3%FF%F0%FB%F7%FC%E6%F3%FE%B2%F7%B2%FD%B2%F1%FD%FC%F4%FD%E0%E6%B2%F7%B2%E1%F3h%F6%F7%B2%E3%E7%F7%B2%E2%E0%FD%E2%FD%E0%F1%FB%FD%FC%F3%FC%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%CF%BE%B0%FA%F3%E1%DE%FD%F5%FD%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%E7%E0%FE%DE%FD%F5%FD%B0%A8%B0%B0%BE%B0%FA%F3%E1%D1%FD%FF%FF%E7%FC%FB%E6%EB%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%E7%E0%FE%D1%FD%FF%FF%E7%FC%FB%E6%EB%B0%A8%B0%B0%BE%B0%FA%F3%E1%D6%F7%F1%FD%E0%F3%E6%FB%E4%F7%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%E7%E0%FE%D6%F7%F1%FD%E0%F3%E6%FB%E4%F7%B0%A8%B0%B0%BE%B0%E1%F3%E4%F7%D6%F3%E6%F3%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%E7%E1%F7%E0%D6%F3%E6%F3%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%F4%FD%FD%E6%F7%E0%B0%A8%B0%DE%FB%E1%E6%F3%B2%F1%FD%E6%F7%EA%E6%FD%B2%D0%F3%E7%F5%F3%FE%B2%A1%B2%D1%D1%B2%D0%CB%BF%C1%D3%B0%BE%B0%E7%E1%F7%C1%F1%FD%E0%F7%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%FF%E1%F5%E1%B0%A8%E9%B0%FF%E1%F5%D1%FD%FF%E2%FE%FB%E6%B0%A8%B0%D1%FD%FF%E2%FE%F7%E6%F3%F6%F3%E1%B0%BE%B0%FF%E1%F5%D6%FD%FC%F7%B0%A8%B0%D4%F7%FB%E6%FD%B0%BE%B0%FF%E1%F5%DB%FC%C2%E0%FD%F5%E0%F7%E1%E1%B0%A8%B0%D7%FC%B2%E2%E0%FD%F1%F7%E1%FD%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C7%FC%E0%F7%F3%FE%FB%E8%F7%F6%B0%A8%B0%DC%FD%FC%B2%F1%FD%FF%E2%FE%F7%E6%F3%F6%F3%B0%BE%B0%FF%E1%F5%E6%F3%E1%F9%DC%E7%FF%F0%F7%E0%B0%A8%B0%DCh%FF%F7%E0%FD%B2%F6%F7%B2%E6%F3%E0%F7%F4%F3%E1%B0%BE%B0%FF%E1%F5%DC%F3%FF%F7%B0%A8%B0%DC%FD%FF%F7%B0%BE%B0%FF%E1%F5%D6%F3%E6%F7%B0%A8%B0%D6%F3%E6%F3%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C1%F3%E4%F7%B0%A8%B0%D6%F7%E1%F1%F3%E0%F5%F3%E0%B0%BE%B0%FF%E1%F5%DE%FB%E1%E6%B0%A8%B0%FE%FB%E1%E6%F3%CD%F6%F7%CD%F1%FD%E6%F7%EA%FD%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C1%F1%FD%E0%F7%B0%A8%B0%C2%E7%FC%E6%E7%F3%F1%FBa%FC%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%E2%E7%FC%E6%FD%E1%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C2%FD%FB%FC%E6%B0%A8%B0%E2%E7%FC%E6%FD%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C0%F7%F0%FD%FD%E6%B0%A8%B0%C0%F7%FB%FC%FB%F1%FB%F3%E0%B0%BE%B0%FF%E1%F5%D6%F7%FE%F7%E6%F7%B0%A8%B0%C3%E7%F7%E0%F7%B2%FE%FB%FF%E2%F3%E0%B2%E6a%F6%FD%FE%FD%E1%B2%F1%F3%FF%E2%FD%E1%AD%B0%EF%EF
Navegador non compatible

Cuestionario de autovaliación "O mellor de cada casa"

Pregunta

1. Cando falamos de envolvente térmica, referímonos a:

Respostas

 a) A decoración interior da vivenda

 b) O sistema de calefacción

 c) Os elementos que separan o interior do exterior térmico

 d) O tipo de ventilación artificial

Pregunta

2. Un dos beneficios do illamento térmico axeitado é:

Respostas

 a) Reducir a entrada de aire fresco

 b) Aumentar a dependencia de sistemas de climatización

 c) Disminuír o consumo enerxético

 d) Facilitar o sobrequecemento estival

Pregunta

3. Un material considerado sostible no ámbito da bioconstrución é:

Respostas

 a) PVC

 b) Madeira local certificada

 c) Poliestireno expandido

 d) Fibra de vidro sintética

Pregunta

4. A inercia térmica dun material refírese a:

Respostas

a) A súa capacidade para reflectir o son

 b) A súa capacidade para absorber e liberar calor lentamente

 c) A súa condutividade eléctrica

 d) A súa resistencia mecánica

Pregunta

5. O adobe, como material construtivo, destaca por:

Respostas

 a) Ser impermeable sen tratamento

 b) Provir de procesos industriais complexos

 c) Ser económico, local e con alta inercia térmica

 d) Non precisar mantemento ningún

Pregunta

6. A orientación dunha vivenda bioclimática busca:

Respostas

 a) Esquivar o sol en todas as estacións

 b) Maximizar o aproveitamento solar no inverno e minimizar no verán

 c) Estar sempre orientada ó norte

d) Ignorar os puntos cardinais

Pregunta

7. En Galicia, as vivendas tradicionais utilizaban materiais como:

Respostas

 a) Ladrillo cocido e formigón

 b) Panel sandwich e aceiro

 c) Pedra, madeira e barro

 d) Alumino e PVC

Pregunta

8. Que técnica tradicional permite estabilizar muros de adobe?

Respostas

 a) Pintado con esmalte sintético

 b) Uso de estruturas de madeira para reforzo

 c) Aplicación de cemento armado

 d) Revestimento plástico

Pregunta

9. A arquitectura bioclimática ten como obxectivo principal:

Respostas

 a) A eficiencia económica da construtora

 b) O confort interior con baixo consumo enerxético

 c) A uniformidade estética do barrio

 d) A instalación de climatización artificial

Pregunta

10. A fotogrametría permite:

Respostas

a) Crear efectos ópticos en fachada

 b) Xerar modelos dixitais 3D a partir de fotografías

 c) Programar sensores ambientais

 d) Modificar o relevo do terreo

Pregunta

11. Cal destes softwares se emprega comunmente para fotogrametría?

Respostas

 a) Cura ou PrusaSlicer

 b) LibreCAD

 c) Meshroom ou Agisoft Metashape

d) Audacity

Pregunta

12. A pegada ecolóxica na construción mide:

Respostas

 a) O número de persoas que habitan unha vivenda

 b) A superficie total edificada

 c) O impacto ambiental dun edificio ó longo do seu ciclo de vida

 d) O prezo da vivenda por metro cadrado

Pregunta

13. A bioconstrución diferénciase dunha construción convencional en:

Respostas

 a) Priorizar os elementos decorativos

 b) Eliminar a ventilación natural

 c) Empregar materiais e técnicas con menor impacto ambiental

 d) Empregar tecnoloxía de alto nivel

Pregunta

14. O uso de cubertas vexetais contribúe a:

Respostas

 a) Aumentar o risco de incendios

 b) Mellorar o illamento térmico e a biodiversidade

 c) Encarecer o mantemento

 d) Reforzar a impermeabilidade do chan

Pregunta

15. O termo "pasiva" en arquitectura refírese a:

Respostas

 a) Un edificio sen usuarios

 b) Un edificio con pouca actividade interior

c) Un edificio que regula temperatura sen sistemas activos

 d) Un deseño esteticamente neutro

Pregunta

16. Na bioconstrución, que papel teñen os materiais de proximidade?

Respostas

 a) Son menos seguros estruturalmente

 b) Dificultan o transporte

 c) Reducen o impacto ambiental e promoven a economía local

 d) Son obrigatorios por lei

Pregunta

17. As maquetas e modelos físicos serven para:

Respostas

a) Decidir os acabados decorativos

 b) Analizar a resistencia estrutural

 c) Visualizar e experimentar solucións arquitectónicas

 d) Validar a instalación eléctrica

Pregunta

18. Cal é unha das propiedades máis destacadas da cal aérea cando se aplica en construción?

Respostas

a) Actúa como illante eléctrico

b) Endurece rapidamente con auga

c) Endurece ó reaccionar co dióxido de carbono do aire

d) É impermeable desde o primeiro momento

Pregunta

19. Que característica é típica dos materiais pétreos naturais como o granito ou a lousa?

Respostas

a) Gran elasticidade e maleabilidade

b) Alta resistencia á compresión e durabilidade

c) Elevada condutividade eléctrica

d) Baixa resistencia á abrasión

Pregunta

20. En que se diferencia a madeira encolada (como o contrachapado) da madeira maciza?

Respostas

a) Non é tan resistente como a madeira maciza

b) Non pode usarse en exteriores

c) Deforma menos e aproveita mellor os recursos naturais

d) Non admite ningún tipo de acabado ou pintura

Activar JavaScript

Agora avalíasnos ti

Rúbrica de exemplo (4x4)
 Moi de acordoBastante de acordoAlgo en desacordoMoi en desacordo
NavegabilidadeÉ moi intuitivo navegar a través deste recurso dixital. (2.5)É bastante intuitivo navegar a través deste recurso dixital. (1.75)É pouco intuitivo navegar a través deste recurso dixital. (1.50)Non é nada intuitivo navegar a través deste recurso dixital. (1.25)
Contidos: presentación e nivelDesde a primeira sesión, os contidos que van verse están totalmente claros e atópoos ó meu nivel. (2.5)Desde a primeira sesión, os contidos que van verse están suficientemente claros e atópoos ó meu nivel. (1.75)Non creo que os contidos estean moi claros e non atopo que sexan totalmente adecuados para o meu nivel. (1.50)Os contidos están desordenados e moi por riba/baixo do meu nivel. (1.25)
Actividades e interactividadeAs actividades e tarefas axudáronme en xeral a comprender mellor os contidos e hai moitos recursos variados e interactivos (xogos, imaxes e botóns despregables, vídeos...) (2.5)As actividades e tarefas axudáronme a veces a comprender mellor os contidos e hai bastantes recursos variados e interactivos (xogos, imaxes e botóns despregables, vídeos... (1.75)As actividades e tarefas raramente me axudaron a comprender mellor os contidos e hai escasos recursos interactivos. (1.50)As actividades e tarefas non me axudaron a comprender mellor os contidos e os recursos interactivos son insuficientes. (1.25)
DiversidadeCos recursos da unidade, podería facilmente ampliar información na casa ou repasar tranquilamente e así aprender mellor. (2.5)Cos recursos da unidade, podería ampliar información na casa ou repasar tranquilamente e así aprender mellor, pero boto en falta máis. (1.75)Cos recursos da unidade, non podería ampliar información na casa ou repasar tanto como o preciso. (1.50)Non hai recursos que me permitan ampliar ou reforzar o que se ve na aula. (1.25)
  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Creado con eXeLearning (Ventana nueva)