Seguimento das instrucións da actividade | Mantén a atención durante as instrucións e procura aterse a elas (2.5) | Mantén ás veces a atención durante as instrucións e procura aterse a elas (1.75) | Mantén poucas veces a atención durante as instrucións e procura aterse a elas (1.50) | Ten dificultade en manter a atención durante as instrucións e para aterse a elas (1.25) |
---|
Dúbidas e atrancos | Consulta dúbidas e busca solucións de xeito creativo (2.5) | Ás veces consulta dúbidas e busca solucións de xeito creativo (1.75) | Rara vez consulta dúbidas e busca solucións de xeito creativo (1.50) | Non consulta dúbidas nin busca solucións de xeito creativo (1.25) |
---|
Autonomía | Recurre á axuda só cando é necesario e traballa con crecente autonomía (2.5) | Recurre á axuda con certa frecuencia e traballa con crecente autonomía (1.75) | É bastante dependente no seu traballo (1.50) | Precisa un seguimento para que realice o traballo (1.25) |
---|
Resultado e evolución | Esfórzase por acadar un bo resultado e interésalle mellorar (2.5) | Esfórzase bastante por acadar un bo resultado e mostra certo interese en mellorar (1.75) | Esfórzase ás veces e mostra pouco interese en mellorar (1.50) | Non se compromete coa tarefa e mostra escaso interese en mellorar (1.25) |
---|
Interese | Mostra interese en case todos os tipos de actividades e disfruta con elas (2,50) | É selectivo/a no seu interese (1,75) | Só se interesa e disfruta cando a actividade lle gusta (1,50) | Mostra interese rara vez (1,25) |
---|
Coavaliación | Valora aos seus iguais de forma xusta e empática (2,50) | Con frecuencia valora aos seus iguais de forma xusta e empática (1,75) | Ás veces valora aos seus iguais de forma xusta e empática (1,50) | Rara vez valora aos seus iguais de forma xusta e empática (1,25) |
---|