| PRAGMATIQUE - SLEB 2.1 + SLEB 2.2 + SLEB 2.3 + SLEB 5.5 - 30% | Fai presentacións breves seguindo un guión escrito sobre aspectos concretos de temas xerais. Manexa frases curtas, grupos de palabras e fórmulas para desenvolverse de xeito suficiente e comprensible. A descrición é moi detallada. Non ten case ningún erro. (3) | Fai presentacións breves seguindo un guión escrito sobre aspectos concretos de temas xerais. Manexa frases curtas, grupos de palabras e fórmulas para desenvolverse de xeito suficiente e comprensible, ainda que comete algún erro. A descrición é detallada. (2.1) | Fai presentacións moi breves seguindo un guión escrito sobre aspectos concretos de temas xerais. Manexa frases moi curtas, grupos de palabras e fórmulas para desenvolverse de xeito suficiente e comprensible. A descrición é correcta, ainda que comete moitos erros. (1.50) | Fai presentacións moi breves seguindo un guión escrito sobre aspectos concretos de temas xerais. Non manexa frases curtas pero emprega algún grupo de palabras e algunha fórmula. A descrición é insuficiente e incomprensible. (0.9) | Non realiza adecuadamente a tarefa. (0) |
|---|
| MORPHOSYNTAXE - SLEB 5.5 - 15% | Utiliza correctamente : • A obriga • Passé composé • Pronome relativo QUI • Comparativo & Superlativo • O xénero (1.5) | Utiliza 4 items. (1.05) | Utiliza 3 items. (0.75) | Utiliza 2 items. (0.45) | Utiliza 0 - 1 item. (0) |
|---|
| LEXIQUE - SLEB 5.5 - 20% | Comprende e utiliza un léxico relativamente rico e variado, emprega sinónimos de uso máis frecuente e palabras de significación próxima para evitar a repetición. (2) | Comprende e utiliza un léxico variado, emprega algunha palabra de significación próxima para evitar a repetición léxica. (1.4) | Comprende e utiliza un léxico ajustado aínda que repite. (1) | O léxico é moi reducido. (0.6) | Falta de léxico para completar a tarefa. (0) |
|---|
| PHONÉTIQUE - SLEB 5.1 - 35% | Pronuncia de maneira intelixible, aínda que se cometan puntualmente alguns erros de pronuncia polos que as persoas interlocutoras teñan que solicitar ás veces repeticións para entender a mensaxe. (3.5) | Pronuncia de maneira intelixible , aínda que se cometan erros de pronuncia polos que as persoas interlocutoras teñan que solicitar repeticións para entender a mensaxe. (2.45) | Pronuncia de maneira intelixible, aínda que se cometan alguns erros sistemáticos de pronuncia polos que as persoas interlocutoras teñan que solicitar repeticións para entender a mensaxe. (1.75) | Pronuncia de maneira pouco clara e comete moitos erros de pronuncia, alguna dos cales son sistemáticos tales como a consoantes finais ( -t /-s / -r). (1.05) | Pronuncia de maneira pouco clara e comete erros de pronuncia de xeito sistemático. (0) |
|---|