PRAGMATIQUE - SLEB 2.1 + SLEB 5.2 + SLEB 5.4 - 30% | Participa en proxectos e fai presentacións breves e ensaiadas seguindo un guión escrito sobre aspectos concretos de temas xerais. Reproduce un formato radiofónico. Acada o dinamismo propio destes formatos grazas á estructuración previa do guión. (3) | Participa en proxectos e fai presentacións de curta duración e ensaiadas seguindo un guión escrito sobre aspectos concretos de temas xerais. Acada certo dinamismo propio destes formatos aínda que sexa mellorable. (2.1) | Participa en proxectos e fai presentacións curtas e ensaiadas seguindo un guión escrito sobre aspectos concretos de temas xerais. Respecta ás formulas para abrir e cerrar o programa de radio. (1.50) | Participa en proxectos e fai presentacións curtas e ensaiadas pero no ten preparado un guión escrito previo. Respecta ás formulas, ben para abrir, ben para cerrar o programa de radio. (0.9) | Non realiza adecuadamente a tarefa. (0) |
---|
MORPHOSYNTAXE - SLEB 5.5 - 15% | Utiliza correctamente : • A obriga • A prohibición • A negación • O presente do indicativo • O imperativo • Pronome relativo QUI • Pronome relativo QUE • Pronome relativo OÙ • Parce que (1.5) | Utiliza 6-7 items. (1.05) | Utiliza 4-5 items. (0.75) | Utiliza 2-3 items. (0.45) | Utiliza 0 - 1 item. (0) |
---|
LEXIQUE - SLEB 5.5 - 20% | Comprende e utiliza un léxico relativamente rico e variado, emprega sinónimos de uso máis frecuente e palabras de significación próxima para evitar a repetición. (2) | Comprende e utiliza un léxico variado, emprega algunha palabra de significación próxima para evitar a repetición léxica. (1.4) | Comprende e utiliza un léxico ajustado aínda que repite. (1) | O léxico é moi reducido. (0.6) | Falta de léxico para completar a tarefa. (0) |
---|
PHONÉTIQUE - SLEB 5.1 - 35% | Pronuncia de maneira intelixible, aínda que se cometan puntualmente alguns erros de pronuncia polos que as persoas interlocutoras teñan que solicitar ás veces repeticións para entender a mensaxe. (3.5) | Pronuncia de maneira intelixible , aínda que se cometan erros de pronuncia polos que as persoas interlocutoras teñan que solicitar repeticións para entender a mensaxe. (2.45) | Pronuncia de maneira intelixible, aínda que se cometan alguns erros sistemáticos de pronuncia polos que as persoas interlocutoras teñan que solicitar repeticións para entender a mensaxe. (1.75) | Pronuncia de maneira pouco clara e comete moitos erros de pronuncia, alguna dos cales son sistemáticos tales como a consoantes finais ( -t /-s / -r). (1.05) | Pronuncia de maneira pouco clara e comete erros de pronuncia de xeito sistemático. (0) |
---|